Jump to content
vex

Оборотите...

Recommended Posts

Привет,карам си да кажем на някаква скорост, и когато тръгна да превключвам натискам съединител/пускам газта, и в следващата секунда оборотите сами се форсират с около 1000 нагоре, и чак след това тръгват да падат.Получава се винаги когато съм в движение, на място не го прави този номер.Някакви предположения? Идеи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен проблема е тук: http://membres.lycos.fr/sonyhome/Honda_Del...ITV_Adjustment/ Това е клапана за бързия свободен ход, ако мога така да го преведа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest harpi

И аз имах някъв такъв проблем преди 3 месеца ама се оправи сам като го изфорсирвах всеки път до макс....Явно регенерира ..........нямам думи......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах някъв такъв проблем преди 3 месеца ама се оправи сам като го изфорсирвах всеки път до макс....Явно регенерира ..........нямам думи......

Хахахаха, и при мен се получи същото, май вдига оборотите да си загрее по-бързо.Като загрее и няма проблем.Чудя се дали не слагат едно и също охлаждане на цялата серия двигатели.Примерно b16 и d13 ако са с едно и също охлаждане, може д13ката да простива(горката :huh: ). Иначе това с регенерирането си е абсолютно така, аз сега моята я чакам да си оправи сама шарнира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво трябва да пълните темата на колегата с глупости :huh: като незнаете недейте писа П.П:Някой модератор ако прецени може да изтрие мненията ни

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама маи не ме разбрахте правилно. Обяснявам пак, слушайте ме внимателно :huh:Карам си на 4-та предавка например, и подържам 3к обороти. Искам да премина на 5-та, като за целта натискам съединител, и вдигам крак от педала на газта. Това което е различното, независимо дали е загрял или не двигателя, вместо в този момент да започнат да падат оборотите както е редно, те се форсират до към 4к за кратко и чак тогава започват да падат надоло.Т.е. ако съм в движение, и с педала подържам дадени обороти, при отнемането на газта се получава така, все едно за кратко съм натиснал педала повече и после съм го върнал.Надявам се да е разбираемо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти не видя ли моя пост? Аз не говоря за студена или топла вода, двигател и др., а говоря за клапанче, което като се разхлаби може да прави такъв проблем, така са се справили братята американци. Но явно не мислиш, че може да е правдоподобно. ок :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега нищо, така и не ми остана достатъчно време след работа и да е студен двигателя, и да сваля клапана за студени обороти. Надявам се утре (вече днес) да имам музата да го сваля... тези дни си ресетнах ECU-то, и започна да играе на празните обороти... почна да се стабилизира, ама явно някъде нещо куца. Ще пипам, пък после ще споделя :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, свалих клапана за студените (от на шеФа линка), постегнах врътката... сега на студена кола оборотите са малко по ниски, но главния проблем по темата си остана ^_^

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си поне петия човек с такъв проблем който познавам.Аз на стария мотор бях така само, че оборотите се вдигаха до 2000-2500.Пробвай като се вдигнат да спреш като не си на скорост разбира се.При мен винаги като спра и падаха.... другия вариянт беше да натисна педала на гаста отдолу.Чистих Иацв-то.Пак нищо.После от самосебе си се оправи........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си поне петия човек с такъв проблем който познавам.Аз на стария мотор бях така само, че оборотите се вдигаха до 2000-2500.Пробвай като се вдигнат да спреш като не си на скорост разбира се.При мен винаги като спра и падаха.... другия вариянт беше да натисна педала на гаста отдолу.Чистих Иацв-то.Пак нищо.После от самосебе си се оправи........

Не знам какво стана с твоя въпрос, но при мен беше многo лесно. Пренатегнато жило на тротъла! И както си караш на дълго и като махнеш крака от педала и изключиш от скорост, форсиране, няколко ритника на педала, за да се оправи!След щателен оглед в ОМБРЕ сервиза ми разпуснаха малко жилото, така, че да има малко хлабавина( свободен ход) и всичко се оправи! Благодаря на момчетата :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен жилото е добре, има оставен луфт при затворен дросел. Още не съм си намерил проблема, но и в това състояние не пречи дори не го забелязвам вече :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...