Jump to content
lelemale13

D15b1 отваря 1/2 клапата

Recommended Posts

Хондата ми 70 коня и до колкото разбрах е спънат за да покрива екологични норми(канадска е) едната клапа отваря само 1/2 и се питам ако я напрявя някакси да се отваря цялата дали ще стане 90 коня както трябва да бъде. На газ е и така ще предкоча ограничението ECU. Има ли шан де се окаже че на гас ще върви повече отколкото на бензин :D (ако печелех повече пари или не патувах всеки ден по 40 километра до работа никога нямаше да я направя на газ но беднотия :cool: )Всъшност тя била даже 1,6L. ето текста който намерихимала е и катализатор :)The STD (D15B1) is a 1.6L 16 Valve SOHC engine that is almost identical to the DX D15B2, only the D15B1 has several downgrades to make it have slightly less horsepower (throttle body secondary choke plate is smaller, throttle body initial choke plate opens 1/2 way, ECU tuning is limited to the 70hp engine). The STD tranny can be compared to the 5 speed HF tranny, only without the 5th gear (4 speed).КАКВО ЩЕ МЕ ПОСЪВЕВАТЕ И как ще се отрази на разхода сега в софия е 9-10-11 най-честоМного си я харесвам нищо че няма хидравликаИ още един въпрос за D15B2 знам че буталата не срещат клапаните при скъсан ремък предполагам че и за D15B1 е така

Редактирано от Ioan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да ви попитам и за други проблеми.От време на време тресе особено ако е пуснат климатика но по някой път пък всичко е нормално, ремека на алтернатора е много стари май от него свири ще го сменям но не вярвам да е от него. И все още рядко но се случва да ми тракат каретата на завой.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest teror1sta

ако наистина клапата се отваря на 1/2 , ако я оправиш ще усетиш голяма разлика. Един колега кара 1.4 75HP и след разпробиването на една гарнитурка , която се намираше преди дросела , в момента пердаши 1.4 90HP . Не е пипал компа , кара си както си е фабри4но.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега опасявам се , че разликата не е само това :cool: Д15Б1 е 8 клапанов двигател !Провери тука съответно , за да постигнеш повече вървене ти трябва нова глава , еку и т.н. Може би както на д15б2 пасва идеално д16з6/9 глава , така и на д15б1-цата ще станат , но дали е толкова проста процедурата трябва да го каже майстор при разглобен двигател или да се довериш на някакви данни на хартия :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сложи глава от D15B2 едва ли ще има нужда от ново ECU, а и ще му излезе доста по евтино :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D15B1 не е 8 клапана а си е 16. Разликата между него и D15B2 не е в тази клапа а в разпределителния вал и ЕЦУ-то. Ако тях смениш може и да стане 90 коня, но имали нещо друго за правене незнам но и аз искам да разбера. Ако някой знае и може да каже ще е много добре :cool: А има и вариянт да се смени главата и ЕЦУ-то с такива от D16A6

Редактирано от Draik

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ioan

То двигателите на хонда имат много модификаций мисля че текста на английски по доле се отнася точно за моя двигател 16 клапана е. То ако имах пари за модификаций щях да си взема доста по моща хонда и то витек но май за момента ще видя как да накарам клапата да се отваря напълно. Първо ще я махна да видя как е и ако има разлика ще мисля как да я накарам да се отваря цялата. Проверил съм го наистина се отваря 1/2 но и да дръпна вакума по назат не ства явно ограничението е на друго място, ще го оправя :D В Autodata D15B1/2 ги дават 90 коня или даже 100Благодаря ви за мненията, надявах се някои да е имал такава хонда но май аз съм първия от форума с такава спъната хонда. На ниски обороти се усеща че има мощонст но като дигне уборотите не се случва нищо впечетляващо :D като обикновен акорт :D , кола за спокойни хора. Можеби така е по добре за мойта безопаснос, но все пак ми се иска да има повече рязThe STD (D15B1) is a 1.6L 16 Valve SOHC engine that is almost identical to the DX D15B2, only the D15B1 has several downgrades to make it have slightly less horsepower (throttle body secondary choke plate is smaller, throttle body initial choke plate opens 1/2 way, ECU tuning is limited to the 70hp engine). The STD tranny can be compared to the 5 speed HF tranny, only without the 5th gear (4 speed).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знаели от каде мога да си намеря стъкло за дясната врата, в момента е плексиглас :D И ми се иска да си намеря табло със обортомер а и така ще е в километри а не в мили

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих клапата да се отваря цялата но ефекта се усеща най-вече на много високи обороти на 2 при над 45 мили(нямам обортомер), заслужава си. Оставах я цялата отворена но ако дам мноого газ рязко май малко глъхне, върви добре и на ниски обороти но си я оставих да си се отваря от вакума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

D15B1 е 16 клапанов мотор.За да заработи като D15B2 трябва да се смени разпределителен вал,всм.колектор и ЕЦУ.Имал съм 2 такива и се видях в чудо докато се отворя.Но става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста неща са. Сега имам други проблеми по нея. Най-сериозния смяна на гарнитура на картер, дано от нея да се губи маслото ;)Сервиза Омбре работи ли в събота :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих клапата да се отваря до край, определено има разлика :) след 3.5-4 оборота, изкривих там кадето се хваща пружината. но в момента май въздушния филтар е за смяна и не върви както трява, ще ме посъветвате ли какъв спортен филтар да си взема за 40лв. биб било добре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...