Jump to content
Marcus

Повече мощност от D15z6

Recommended Posts

След много четене, не че има много информация де, намерих само това:D15Z6 from Hollandпо-точно последния пост, среща се и в още няколко сайта. Та въпроса ми е някой занимавал ли се е с подобен проект? Не знам и значението на половината използвани чаркове (ако някой ги разясни ще съм много благодарен), въобще всякакво инфо по въпроса. Предполагам има доста колеги на които ще им е интересно и искат да махнат Е-то от Vtec-E !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата misho беше правил нещо подобно по своят икономик !!! Доколкото разбирам от сайта :Всмукателен колектор от D16Y8 ;Тротъл боди от B16A2;инжектори 240 кубикови;колектори 4-2-1 ;олекотен маховик;съединител от D16Z6 ;S8G скоростна кутия и P28 ЕЦУ . Ако бъркам някъде да ме поправи някой ,също така и да допълни списъка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля на 1-ви етап да си оставя маховика, съединителя и кутията, че няма да има пари за всичко накуп. И друго ми е интересно, дали ще стане без смяна на еку-то, а с пиджибек VAFC или нещо от сорта. Извинете ме ако съм изръсил някоя глупост !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което направих с помощта на много хора:Все се каня да направя тема стъпка по стъпка, но все не остава време.И все пак накратко:1.ECU P1K - от англичанка, 1net го направи и за VTEC2.В последствие чип - пак 1net виновен :fun: 3.Всмукателен колектор от D16A6, с моите инжектори и всичко останало. Няма нужда от 240cc, икономика не използва на 100% 190cc даже.4.Леко разширяване на отворите на главата, но не цялостно , а само плавен преход, защото разликата от оригиналният колектор и този от D16А6 беше скромна - 7мм в ширина :) . Казвам ширина, защото отворите не са идеален кръг!!! (обещавам снимков материал след време)5.Дроселова клапа от Акорд някакъв беше (ревизирана, почистена, стегната перфектно). Виновник Джонибой6.Изпускателна система - 4-2-1, резонатор, тръба Ф50, крайно проходно гърне.7.Short intake с K&N филтър.Изхвърлих EGR-то и някаква economic box !!! . Махнахме и гадната 5- жилна ламбда сонда.Това е :D , в малко думи и много труд, много приятелска помощ и не малко пари.....Резултатът: Чисто ускорение без "хълцане". По-добро ускорение на 4-та без придърпване. VTEC от стандартните 2500rpm, на 3000rpm. Прекъсвач на около 7200rpm.От 0-100 - 7.8сек, при фабрични 10.1сек. - това при абсолютно идеален старт.402м - 16.029сек.Замерванията може би не са най-точните - измерване с Джитек.Разход на гориво: от нормалните 5л/100км на извънградско - макс на 6л/100км. Градско - измерва се по формулата: часовете прекарани в задръствания Х тежестта на крака на педала на газта = намаляване на финикийските знаци в джоба. :) Остана само да сменя ужасно дългата скоростна кутия, но се появи възможността за B16-ка и така приключих с икономика.Всичко това се случи обаче на D15Z1, при D15Z6 има разлики в сравнение с Z1 и Z3В крайна сметка за н-ти път ще повторя твърдението на много хора - КЕФ ЦЕНА НЯМА....П.С. Луд умора няма, в автопарка ни вече има и D15Z6, та не се знае какво ще ми щукне някой ден в главата и пак да се занимавам с ............................ :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

misho, мерси за инфото.Причината за цялото това ровене е дилемата ми дали да вдигам мощността на този мотор или суап към B16. Даже се чудя дали суап в крайна сметка няма да ми излезе по-ефтино, обаче пък пререгистрация, няма да знам в какво състояние е мотора, кой ше го суапва и дали ще стане като хората. Ей такива работи ми се въртят из главата и не мога да реша за какво аджеба да събирам пари. Ако ъпгрейдвам D15-ската мога да се оглеждам за чаркове и да събирам малко по малко и след година да я вкарам в бокса.П.С.:То май стана като тема за Общи дискусии...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е как ще излезе по ефтино един мотор отсорта на б16 струва 2500-800 лв (без монтажа)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След ужасно дългия пост който не знам защо не можах да пратя, накратко: целта ми е около 140 к.с. ,да става за нормално каране, възможно най-малко пипане по електрониката защото няма кой да го направи и ще трябва да съм аз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изкараи около ~1000 лв ;) и може да се доближиш до тази мощност

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изкараи около ~1000 лв ;) и може да се доближиш до тази мощност

Хилядарката сЪм я събрал вече, колектори съм поръчал, следва cold air intake na K&N, евентуално след тва генерация. Обаче после какво...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със същия двигател и до сега съм сменил филтъра и съм сложил иридиеви свещи,след 3 дена влизам в сервиз за смяна на колекторите 4-2-1 и цялата генерация естествено.Извиняваи че използвам твоята тема,но искам да попитам колко мм тръби да слагам имам 2 варианта 50мм и 60мм като се има предвит че изхода от колекторите ми е 54мм ако може някой да посаветва нещо ще съм му много благодарен.Аз мисля до задното гарне 50мм,а от там 60мм,какво ще кажете?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на моята и монтирах 55мм и мисля 4е са ми много ,според мен 50 са правилния избор,но нека някои с опит в тая сфера да каже 4е моето мнение не е на вещо лице

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз за 50 си мислех, само да намеря кой да ги направи или от къде да си взема хич няма да се чудя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според едни вещи в тунинга англичани, за коли до 150/165 коня, дву-инчовата генерация (50,8мм) е напьлно достатьчна. Оттам нагоре, препорьчват 2.5"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СЛЕД ТЕзи неща дросел по голям 60 мм от ВТИ. е желателно да с сложи.(но там разхода според мен вече ще скочи)и евентулано да се направи чип за твоита конфигурация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю по добре си вземи от Англия една Хонда с по мощен двигател,там колите са доста евтини.Не я регестрирай изкараи и "карантията" :) и я слуйи на твоята :hug: .Бъди сигурен, ще ти седне доста по ниско от каквито и да е комбинации :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз карам същата д15-ка смених и генерацията сложих на ф50 доволен съм отпушисе доста после сложих всмукателни колектори от D16Z9 и едно спорно филтарче за дваисетина лева че кинти за марков и доста промени варвенето много съм доволен защото се получи много добре и по нататък смятам да сложа един чип и повече неми трябва по тая кола :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой се престрашил да бара по икономика :)За сега съм само със колектор и събирам пари за генерацията. За след това съм планирал смяна на главата но все още чакам някой смелчага да го направи преди мене и да сподели. А за смяна на двигателя, ако нямах толкова заеми за изплащане нямаше да му мисля толкова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой се престрашил да бара по икономика :hondarulez:

Сигурен ли си? :tease:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа ми да не си траят тогава, който е слагал друга глава на D15Z6 да си признава веднага :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента и на мен ми се въртят разни схеми в главата и се ровя из интернет, според информацията която намерих най´подходящата глава за суап е от д16у8.Моето предложение е смяна на вал с такъв от у8 глава, всмукателни колектори от д16у8, ецу(все още не знам кое е подходящо), дросел от б16а2, генерация, евентуално и смяна на скоростна кутия с някоя по къса от д-сериите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д15З6 - и с неговата си глава става, като се пипне малко. по-големият проблем е еку-тостандартните неща за баране са: -изпускателна система, всмукателен колектор, филтър, скоростна кутия, изхвърляне на EGR-to при смяна на всмукателният колектор, малко главата както вече споменах и резултат има!!!Не очаквайте да стане обаче Б16-ка или Б18-ка :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де хора на тая D серия двигатели кутиите на всичките ли са заменяеми една с друга????аз например искам да си сложа кутия от D15B7 купето на D16Z9 пак купе ще стане ли номера а???кефи ме че 1-ва 2-ра и 3-та при D15B7 са малко по къси :worthy: някои знае ли???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно към едно може и да не стане, но с леки доработки или смяна на съединител става. Има много хора от форума, които са с друга скоростна кутия. По едно време бях луднах да сравняваме предавателни числа и т.н. Даже 1net тема беше пуснал за това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...