civic444 0 #1 Публикувано 14 Август, 2008 Здравейте, имам следния проблем с колата - Хонда Сивик 1.7 Дизел - когато ускорява, често светва една жълта лампа на таблото, в близост до лампата за маслото. Това спира ускорението и буквално колата едва се движи след това за определено време. В такъв режим е понякога докато не я оставя да престои няколко часа, друг път се оправя дори в движение. Правих и първо диагностика в Бош до ХЕИ в Пловдив, казаха, че е горивен филтър и в началото го сменях всеки месец, оказа се, че не помага. После други майстори казват датчик, турбото, изкормиха катализатора, а сега ме карат да купувам клапана, който отваря турбото, за да разтовари. Някой имал ли е подобен проблем? Можете ли да ми препоръчате в Пловдив някой, който наистина разбира от Хонди? Благодаря Ви предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic 16v 1 #2 Отговорено 14 Август, 2008 Здравейте, имам следния проблем с колата - Хонда Сивик 1.7 Дизел - когато ускорява, често светва една жълта лампа на таблото, в близост до лампата за маслото. Това спира ускорението и буквално колата едва се движи след това за определено време. В такъв режим е понякога докато не я оставя да престои няколко часа, друг път се оправя дори в движение. Правих и първо диагностика в Бош до ХЕИ в Пловдив, казаха, че е горивен филтър и в началото го сменях всеки месец, оказа се, че не помага. После други майстори казват датчик, турбото, изкормиха катализатора, а сега ме карат да купувам клапана, който отваря турбото, за да разтовари. Някой имал ли е подобен проблем? Можете ли да ми препоръчате в Пловдив някой, който наистина разбира от Хонди? Благодаря Ви предварително!На моита,жълтата лампи4ка ми е за бензиновата помпа.Би трябвало при теб да е нафтовата помпа явно не работи като хората.Трябва ти хубав сервиз понеже доста менте майстори се навадиха ве4е От мен толкова.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PROf1t 2 #3 Отговорено 14 Август, 2008 Доколкото знам този двигател е на Изузу и се слага, и на Астрa G, H . Ако съдя по описаното от теб при светване на чека двигателя ти влиза в авариен режим с цел да се предпази от повреда. Невинаги кода за грешка отразява истинския проблем така че внимавай със сервизите, защото тоя мотор си е капризен и не търпи издевателства. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Fena 0 #4 Отговорено 14 Август, 2008 на ЕЛКОН ходил ли си Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest r2d2 #5 Отговорено 14 Август, 2008 Бензиновата помпа! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dundycroc 0 #6 Отговорено 15 Декември, 2008 Здравейте, имам следния проблем с колата - Хонда Сивик 1.7 Дизел - когато ускорява, често светва една жълта лампа на таблото, в близост до лампата за маслото. Това спира ускорението и буквално колата едва се движи след това за определено време. В такъв режим е понякога докато не я оставя да престои няколко часа, друг път се оправя дори в движение. Правих и първо диагностика в Бош до ХЕИ в Пловдив, казаха, че е горивен филтър и в началото го сменях всеки месец, оказа се, че не помага. После други майстори казват датчик, турбото, изкормиха катализатора, а сега ме карат да купувам клапана, който отваря турбото, за да разтовари. Някой имал ли е подобен проблем? Можете ли да ми препоръчате в Пловдив някой, който наистина разбира от Хонди? Благодаря Ви предварително!Реши ли си проблема и какъв беше той Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D_I_V_A_K_A 38 #7 Отговорено 16 Декември, 2008 не съм съгласен,че не държи на издевателства.. изключително здрав мотор е тва. Имал съм служебен кадет,който не си знаеше годините и километрите,с такъв мотор... и само в мойте ръце е направил над 150 хил. без абсолютно никви проблеми. Да не говорим,че държеше 180км/ч без грам замисляне.. пътувал съм с него до Италия и до Русия на няколко пъти не ме е оставял нито веднъж. Верно течяха секви неща от него,но па не се предаваше! Според мен,имаш проблем в търбото или в ГНП-то колега.. кат заглъхне колата и те вкара в авариен режим,вероятно блокира подаването на гориво,с цел предпазване което е нормално. Не се стряскай от това,а търси проблема. Клапан,помпа.. нещо от тоя сорт е.. макар да не съм много запознат с дизеловите моторетки. мотора ти е здрав и не вярвам в него да е проблема,недостига на гориво би бил вероятен проблем,или евентуално няква грешка при пълненето на турбото.. виж клапана и помпата.. на повечето дизелови турбота има едни ел. клапанчета за отваряне на турбото,провери него,скоро на шефа на щерката му разглобихме БМВ-то и се оказа некво такова ел. клапанче целия проблем,но при нея беше друго.. тя пък изобщо нямаше турбо.. включваше се малко преди прекъсвач...Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailoradoev73 0 #8 Отговорено 16 Декември, 2008 ОЩЕ НА ДУМАТА ДИЗЕЛ И МЕ ИЗГУБИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове