Jump to content
civic444

проблеми при ускорение

Recommended Posts

Здравейте, имам следния проблем с колата - Хонда Сивик 1.7 Дизел - когато ускорява, често светва една жълта лампа на таблото, в близост до лампата за маслото. Това спира ускорението и буквално колата едва се движи след това за определено време. В такъв режим е понякога докато не я оставя да престои няколко часа, друг път се оправя дори в движение. Правих и първо диагностика в Бош до ХЕИ в Пловдив, казаха, че е горивен филтър и в началото го сменях всеки месец, оказа се, че не помага. После други майстори казват датчик, турбото, изкормиха катализатора, а сега ме карат да купувам клапана, който отваря турбото, за да разтовари. Някой имал ли е подобен проблем? Можете ли да ми препоръчате в Пловдив някой, който наистина разбира от Хонди? Благодаря Ви предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам следния проблем с колата - Хонда Сивик 1.7 Дизел - когато ускорява, често светва една жълта лампа на таблото, в близост до лампата за маслото. Това спира ускорението и буквално колата едва се движи след това за определено време. В такъв режим е понякога докато не я оставя да престои няколко часа, друг път се оправя дори в движение. Правих и първо диагностика в Бош до ХЕИ в Пловдив, казаха, че е горивен филтър и в началото го сменях всеки месец, оказа се, че не помага. После други майстори казват датчик, турбото, изкормиха катализатора, а сега ме карат да купувам клапана, който отваря турбото, за да разтовари. Някой имал ли е подобен проблем? Можете ли да ми препоръчате в Пловдив някой, който наистина разбира от Хонди? Благодаря Ви предварително!

На моита,жълтата лампи4ка ми е за бензиновата помпа.Би трябвало при теб да е нафтовата помпа явно не работи като хората.Трябва ти хубав сервиз понеже доста менте майстори се навадиха ве4е :) От мен толкова.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам този двигател е на Изузу и се слага, и на Астрa G, H . Ако съдя по описаното от теб при светване на чека двигателя ти влиза в авариен режим с цел да се предпази от повреда. Невинаги кода за грешка отразява истинския проблем така че внимавай със сервизите, защото тоя мотор си е капризен и не търпи издевателства.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Бензиновата помпа! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам следния проблем с колата - Хонда Сивик 1.7 Дизел - когато ускорява, често светва една жълта лампа на таблото, в близост до лампата за маслото. Това спира ускорението и буквално колата едва се движи след това за определено време. В такъв режим е понякога докато не я оставя да престои няколко часа, друг път се оправя дори в движение. Правих и първо диагностика в Бош до ХЕИ в Пловдив, казаха, че е горивен филтър и в началото го сменях всеки месец, оказа се, че не помага. После други майстори казват датчик, турбото, изкормиха катализатора, а сега ме карат да купувам клапана, който отваря турбото, за да разтовари. Някой имал ли е подобен проблем? Можете ли да ми препоръчате в Пловдив някой, който наистина разбира от Хонди? Благодаря Ви предварително!

Реши ли си проблема и какъв беше той

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм съгласен,че не държи на издевателства.. изключително здрав мотор е тва. Имал съм служебен кадет,който не си знаеше годините и километрите,с такъв мотор... и само в мойте ръце е направил над 150 хил. без абсолютно никви проблеми. Да не говорим,че държеше 180км/ч без грам замисляне.. пътувал съм с него до Италия и до Русия на няколко пъти не ме е оставял нито веднъж. Верно течяха секви неща от него,но па не се предаваше! Според мен,имаш проблем в търбото или в ГНП-то колега.. кат заглъхне колата и те вкара в авариен режим,вероятно блокира подаването на гориво,с цел предпазване което е нормално. Не се стряскай от това,а търси проблема. Клапан,помпа.. нещо от тоя сорт е.. макар да не съм много запознат с дизеловите моторетки. мотора ти е здрав и не вярвам в него да е проблема,недостига на гориво би бил вероятен проблем,или евентуално няква грешка при пълненето на турбото.. виж клапана и помпата.. на повечето дизелови турбота има едни ел. клапанчета за отваряне на турбото,провери него,скоро на шефа на щерката му разглобихме БМВ-то и се оказа некво такова ел. клапанче целия проблем,но при нея беше друго.. тя пък изобщо нямаше турбо.. включваше се малко преди прекъсвач...Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...