Jump to content
Guest rocnogap

При палене на загрял двигател гасне ?!?!

Recommended Posts

Guest rocnogap

Колеги паля си сутрин колата няма ядове , карам я 1 2 часа и си е загряла гаса я примерно да сипа бензин и като тръгна да я паля и заплава и падат оборотите и гасне , от какво може да е това и на един друг колега му го прави и сме в недоумление !? Мерси !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми... като за начало мога да дам идея да си почистите клапана за празните обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде се намира тази клапа ? И мога ли сам да го напвара или треа на диагностика и "майстори" да се ходи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Релето колега е причината според мен. Релето на бензиновата помпа, намира се долу до ръчката за отваряне на предния капак , зад нея трябва да е ........ 80% от хонделите които ги вкарвам от германия са си с този проблем но не е нищо страшно . Сваляш го презапояваш го и си ти ..........На него пише MAIN да се ориентираш по лесно.

Редактирано от BOSS`HOGG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Релето колега е причината според мен. Релето на бензиновата помпа, намира се долу до ръчката за отваряне на предния капак , зад нея трябва да е ........ 80% от хонделите които ги вкарвам от германия са си с този проблем но не е нищо страшно . Сваляш го презапояваш го и си ти ..........На него пише MAIN да се ориентираш по лесно.

същия проблем го имах и при мен - релето.Като ти угасне пробвай да му сложиш един-два шута на релето и ще се намести :) Редактирано от Sa8o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...има тема за главното реле със снимки как да го направиш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Треа ли да хода до японски магазин за части или става и некво ефтино ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега потърси темата , там е описано на дълго и на широко какво трябва да направиш...................

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И АЗ го имам този проблем и утре ще видим дали е от това а при мен наи често го прави когато колата е седяла на слънце цял ден и се е нагряла и тогава най-често

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И АЗ го имам този проблем и утре ще видим дали е от това а при мен наи често го прави когато колата е седяла на слънце цял ден и се е нагряла и тогава най-често

Веднъж и на мен така ми се стана пред работата ... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пичове никои ле не се сеща да си прочете грешки те от компа и да му стане ясно за какво иде реч технически раководства под път и над път а там пише как става все пак нее виша математика нали така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AMD

Какви грешки в компа :) колегата не е споменавал ,че му свети " Chek-a "

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivailoradoev73

трябва ли да свети чека щом двигателя не се даржи нормално чети грешките ако няма такива търсиш механичен проблем доста просто е двигателят взима инфо от датчици излиза от строя ако някои от тях голъже итака на татак

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сам с Прелюд и имам сащия проблем.Като е студена-пали винаги.Като я покарам(като загрее) в 3 от 5 случая не пали.Изчаквам 1-2 мин.и пали.Акумулатора нов.Май и аз ще тарся релета-дано помогне :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва ли да свети чека щом двигателя не се даржи нормално чети грешките ако няма такива търсиш механичен проблем доста просто е двигателят взима инфо от датчици излиза от строя ако някои от тях голъже итака на татак

Колега, "чека" свети АКО има грешки в компа. :huh:

Аз сам с Прелюд и имам сащия проблем.Като е студена-пали винаги.Като я покарам(като загрее) в 3 от 5 случая не пали.Изчаквам 1-2 мин.и пали.Акумулатора нов.Май и аз ще тарся релета-дано помогне :plane:

Колега твойто реле трябва да е точно зад волана под таблото с уредите.Поне на моя е там. Редактирано от Nikolcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

Хора не се хвърляйте да търсите релета.за "главно реле" и "main relay" има писано много. Колата не пали като е топла.Решение: Намирате си релето, отваряте го внимателно за да не се счупи пластмасата, презапоявате 20-на спойки и сте готови.Работа за 30мин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...