petevski 0 #1 Публикувано 7 Август, 2008 (Редактирано) Здравейте,съвсем наскоро се сдобих с Хонда ЦР-В 1997(не знам коя генерация е-вие ще кажете)от Англия.В последствие,обаче,забелязах теч от маншона на хидравл. рейка(при покупката нямах условия да огледам всичко)В момента все още съм в Англия и не ми се ходи в сервиз,смятам знаете защо.Чака ме дълъг път до България,така че ще съм благодарен на някои експертни мнения и съвети.Другия проблем е,че когато изпробвах блокажите на трева се появи странен металически стържещ шум-при рязко подаване на газ и пребоксуване.Предполагам,че не е с постоянно 4х4 задвижване,а задния мост зацепва,когато предния пребоксува. Редактирано 7 Август, 2008 от petevski Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Restless #2 Отговорено 8 Август, 2008 това е 1ва ген CR-V задвижването не е постоянно 4х4, а при пробуксуване се подава момент към задните колела и доколкото съм чел тук - добре при покупка да се сменят маслата на скоростната кутия и в кутията която прехвърля момента(как-и-беше-името) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petevski 0 #3 Отговорено 8 Август, 2008 Благодаря за тази информация,но горепосочените проблеми са нещото,което наистина ме притеснява в момента.Нямах инрмация какво представлява ЦРВ-то като машина,бях решил просто да си взема джип,защото тук в Англия са много евтини и този ми се видя добър вариант. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kenary 0 #4 Отговорено 13 Август, 2008 Здравей колега. Относно първия проблем не се наемам да отговоря, защото не съм наясно. По въпроса за стърженето когато се включва задното задвижване, проблема се решава със смяна на маслото в задния диференциял. Имах такъв проблем и признавам, че стърженето е доста неприятно и плашещо. Получава се само когато се задвижат задните колела или при много рязък завой от място. Смвната на маслото не е толкова скъпа тук в България, но внимавай какво маско слагаш. Има специално масло, специално за тази цел. Ако се поровиш из форума, ще намериш една тема, в която този проблем е описан подробно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #5 Отговорено 13 Август, 2008 Аз бих препоръчал да си смениш маслото още в Англия,поне няма да попаднеш на менте,а и ще си спокоен докато стигнеш България Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bate_em4o 55 #6 Отговорено 13 Август, 2008 Здравеи колега и от мен.За теча от реиката не мога да дам мнение,но за шума отзад,аз имах същия проблем,наистина се решава със смяна на маслото в диферинциала.Но трябва да го смениш с масло на HONDA,специално произведено за целта.На самия диферинциал доколкото се сещам пише какво трябва да бъде.Не е проблем да направиш това в България-има го.Ако шума не изчезне,както ми писаха колеги-проблема е по-сериозен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #7 Отговорено 13 Август, 2008 Маслото е оригиналното на Хонда за ръчна трансмисия MTF. Обаче малко се съмнявам да се оправи само от маслото щом пишеш че е толкова силен шума.Може би има и по сериозен проблем в дифа, а ако е така по-добре я оставяй в Англия, защото тук ще ти излезе солен ремонта, а може и а не те докара до БГ.Иначе ЦР-В -то ти е 1-ва генерация преди фейс лифта. Добър избор!Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jimmy 0 #8 Отговорено 15 Август, 2008 Ако имаш теч от рейката си купи течност преди да тръгнеш за БГ, защото при всяко врътване на волана ще ти изтича и накрая ще си прецакаш помпата. Т.е. следи нивото на течността! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trc21 7 #9 Отговорено 7 Март, 2023 Здравейте, и аз имам теч от кормилната рейка, налях 200мл., оправи се малко, но продължава да стяга, натяга, зепецва, дори по средата, не само в края, най-вече, когато е студена още колата, т.е. в началото като запаля, макар че си чакам загряването и прехвърлянето на газ. Утре отивам да търся по моргите за оригинална такава кутия или как точно се води, защото разбрах, че са ужаааасно скъпи и ги рециклират в Сливен срещу документ, а в Крън без документ, но с гаранция 6м., което ми е странно, но така! Но ми казаха, че нямали много годност, когато са рециклирани! Ако някой ми каже нещо друго по въпроса, ще съм благодарна! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trc21 7 #10 Отговорено 29 Март, 2023 Уговорих майстор да ми я свали и ако може да се разбере дали е кормилна рейка или хидравлична помпа например и да я дава някъде да я рециклират, според това колко ще издържи, ще преценя за следващия път дали да е нова! Защото надясно трудно завива, заяжда, стърже, а като стигне до края, вече скърца Наляво е малко по-добре, а гледам, че от последното наливане преди месец, месец и половина ли беше, не е спаднала течността, може би е малко изтичането или е спряло, ама заяждането на кормилото не спира, особено сутрин на студено, макар че чакам винаги 5 мин. да си направи градусите и да и се смажат системите през това време преди да тръгна. Разглобяването ще е след около 2-3 седмици. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trc21 7 #11 Отговорено 12 Ноември, 2023 Здравейте, разглобиха ми рейката октомври месец и я дадоха за рециклиране в Крън с гаранция 6м., но като почнах да я карам и на 1-ата седмица още почна да стърже нещо и на другия ден още малко, после взе да затяга, на 5-ия ден вече, отворих капака и що да видя, празно казанчето и вече яко стържеше, налях хидр.масло като имах 2 купени от мен, едното италианско синьо-зелено, а другото - червено-розово английско около 12лв. литъра, питах кое да сложа и майстора ми каза червеното да налея, налях около 500мл.някъде сякаш, за да стигне до най-горната чертичка. Но течеше повече и много повече от преди да я дам, защото след като март - април и налях 200мл. и времето пък взе, че се стопли и кормилото се оправи, но като стана октомври студено и проблемите почнаха с кормилната рейка, та, затова я дадох. Та, на другия ден я карах, но подлагах нещо, зада видя колко тече и образуваше малко гьолче. Карах я още 2-3 седмици, докато ми дойде реда, да я дам за рекламация, като през това време нямах проблеми почти никакви, чак накрая пак леко усетих да застъргва лекичко. Та, сега вече от 06.11.2023г. съм я оставила, човека каза, че проблема е в рециклирането и ще я върне на човека в Крън пак да я прави, като каза, че рядко се случва така. А аз толкова много се чудех и разпитвах, даже майстора го питах дали не е по-добре нова да си купя, ако мисли, че не са успешни, но успя да ме убеди, като си казах, че един път ще пробвам да се рециклира, но втори път - ще купувам нова, даже почвам да събирам пари, че за всичко съм била оптимист, но сега нещо оптимизма ме напуска. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове