tery 0 #1 Публикувано 4 Август, 2008 Здравейте! Решила съм да си сменям колата и съм се спряла на това: Honda Accord 2.0 Дата на производство - 2003 г.Тип двигател - БензиновМощност (к.с.) - 155 к.с.Скоростна кутия - АвтоматичнаКатегория - ЛимузинаМоже ли да ми дадете малко повече инфо за този модел.Благодаря на всички предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
calliga 0 #2 Отговорено 5 Август, 2008 не съм от разбирачите, но скоро си купувахме подобен .ето няколко неща които е хубаво да се гледат като дойде време за договорка - общ външен вид -примерно боя, пребоиадисвана ли е-как и каде,а най вече защо-ако се окаже че въпроса е прекалено труден за човека тогава по един много убедителен начин го навиваш, че трябва да мине фирмен сервиз..отдолу се гледат аномалии по колконките и др. такива,компютърен тест...километрите не е лоша тема на разговор спрямо цената.отделно от това колата е много стабилна,скоростната кутия работи мазничко-екстрите според модификацията, но живота на интериора казват е дълъг е успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vaskata Vass 14 #3 Отговорено 6 Август, 2008 Сеньоратова е Вашата Honda. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
behemoth 0 #4 Отговорено 8 Август, 2008 какво по-точно ифно те интересува :-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
portinari 1 #5 Отговорено 8 Август, 2008 (Редактирано) Акорд е един от най-добрите примери за пословичното Японско качество,макар че това щеше да важи в пълна сила,ако модела не търпеше смяна на поколенията толкова често.Именно тези смени карат сегашния модел да изглежда по-стар,отколкото е в действителност.Въпреки това двете му версии-седан и рядко срещаните комбита-са препоръчителни модели в класа си.Сред положителните характеристики на Акорд могат да бъдат изтъкнати доброто качество на изработка,спортно-комфортните настройки на окачването,както и тягата и мощността на дизеловия мотор.Моделът трудно може да бъде наречен красив,но неговите силни черти са под ламарините.Трудно може да бъде обеснено обаче липсата на по слаб базов мвдигател.Предлагането на Акорд не е толкова голямо,колкото може да се предполага.Този факт най-вероятно може да бъде обяснен с нежеланието на собствениците да се разделят с качествените си автомобили.Нивото на надежност на Акорд според данни на АДАЦ е в безпроблемната зона и това се потвърждава от прегледите на DEKRA.По сериозни дефекти се срещат едва при прехвърляне на голям пробегПоиграх си да препиша една статия за Акорд от списание AUTO-BILD които явно са пристрастени към Немските автомобили.Дано съм бил полезен. Редактирано 8 Август, 2008 от portinari Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
behemoth 0 #6 Отговорено 8 Август, 2008 Поиграх си да препиша една статия за Акорд от списание AUTO-BILD които явно са пристрастени към Немските автомобили.Дано съм бил полезен.AUTO-BILD иначе е много добро списание, но много рядко пишат за Хонда. Всичко при тях се върти около GOLF, Audi и BMW. И някакви ентусиазирани статии за разни фиати и дачии.Като излезе нов брой, го отварям на реп-а на съдържанието и ако няма нищо за Хонда го връщам Бих добавил и че е много тенденционно. Ауди е над всички Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
portinari 1 #7 Отговорено 8 Август, 2008 Като излезе нов брой, го отварям на реп-а на съдържанието и ако няма нищо за Хонда го връщам ph34r.gifA аз като видя че пак са писали за VW TIGUAN и веднага го оставям.То няма брой от близо 5-6 месеца насам, Тигуана да не присъства на страниците му :lol: .Ако не е Тигуан ще Ауди А4.Аман наистина.Статийката е от една обзорна притурка от списанието. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xtuners 8 #8 Отговорено 8 Август, 2008 не го взимай автоматик. кутиите явно не са сполучливи, защото маса народ отвъд окена е пропищял точно от акорд. като изключим това, колата е перфектна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest portinari #9 Отговорено 9 Август, 2008 не го взимай автоматик. кутиите явно не са сполучливи, защото маса народ отвъд окена е пропищял точно от акорд. като изключим това, колата е перфектна.Някакви линкчета може ли дадеш ,да прочетем и ние кво толкова пищят отвъд океана??А някой тука от форума няма ли мнение,относно автоматиците на Акорд??Заюото съм чел,че за Америка и Европа се слагат различни кутии.Например VW за Америка никога не слагат DSG кутия.Защо,незнам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #10 Отговорено 9 Август, 2008 Зад океана Акорда е съвсем друг. Ако са пропищели от Акура TSX виж тогава има защо да искате да четете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest xtuners #11 Отговорено 9 Август, 2008 дано да сте прави, защото и аз карам автоматик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Accord6 #12 Отговорено 9 Август, 2008 Проблемите с автоматиците важат за немските коли, защото слагат 1000 вида ДВГ на еднакви ск. кутии. При японците всичко е добре пресметнато, даже до 2006-та год. нито една японска фирма не слагаше автоматик на дизел (Хонда все още не предлагат дизел автоматик)Също така, както каза колегата ZaRRicK, американските Акорди са съвсем различни не само като визия, а и откъм ДВГ и трансмисии. Аналог на Accord-7 (Accord Euro) в Северна Америка e Acura TSX. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koki 6 #13 Отговорено 9 Август, 2008 Ние сме от тази страна на океана и проблеми с автоматиците нямаме.Моя Акорд беше автоматик и го карах 160 000 км без никакви проблеми.Познат има такъв на вече 220 000 км и единственият му проблем е , че се чуди къде да ходи само и само да е с колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6039 #14 Отговорено 9 Август, 2008 Поттвърждавам качествата на евроАкордовия автомат (всъщност някой знае ли чие производство е тая великолепна кутийка ???) Докато имах проблемите с клемореда и в движение ми гаснеше двигателя, както си е на "Д" автомата нито веднъж не "протестира" , а и до ден днешен нищо му няма. Колцина други ще издържат обръщането на "алгоритъма" и няма да се "сцепат" от любопитство - кой ... кара По принцип не злоупотребявам с дуракоустойчивостта му, но се случва "да свиря във високия регистър едновременно и с двата педала + джойстика" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове