Jump to content
dj_alex_

Сивик 5г Жълтата лампа свети

Recommended Posts

Колеги, имам следния проблем- Карам Сивик 5г. Хечбек D16Z6 Vtec и когато запаля двигателя студен лампата на чека свети и двигателя се форсира до 2К оборота сам без да натискам педала. След като загрее след около 3-4 мин спира, а лампата си свети постоянно. Ако спра някъде за малко и след това отново запаля докато още е топла няма този проблем, но лампата естествено си свети. В един сервиз успяха да ми кажат само ,че ламбда сондата и моторчето за празния ход на двигателя работят. :) А тук в Русе няма сервиз , на който да я занеса за да ми отговорят вещо от къде е проблема! И има ли начин да го оправя без да я карам чак до София, Варна или Пловдив? Ако някой се е сблъсквал с подобно нещо нека сподели какъв може да е проблема :) Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега в момента няма да съм ти мн полезен, защото няма аутодата в момента , но ...щом няма къде да я закараш (няма добри техници) от къде си сигурен, че ламбда сондата ти работи ???трябва да се провери каква грешка ти дава. И така си решаваш проблема (поне частично). Ама понеже в момента не мога да ти кажа дали кода е светлинен , някой ако може нека провери.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр. Намери някой който разбира от компютри на коли , той може да ти извади някаква информация от компютара на колата ти , мисля ,че след като ти работи двигателя добре може проблема да не е точно в него , може да е в един от датчиците по колата , проблем с ел. мрежата , или редовните консумативи (вода , масло) провери го добре и тях. Това е Хонда тя просто неможе да негори масло :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

здр. Намери някой който разбира от компютри на коли , той може да ти извади някаква информация от компютара на колата ти , мисля ,че след като ти работи двигателя добре може проблема да не е точно в него , може да е в един от датчиците по колата , проблем с ел. мрежата , или редовните консумативи (вода , масло) провери го добре и тях. Това е Хонда тя просто неможе да негори масло :)

Ами и аз тва се чудя дали не е от някой датчик!? Днес ми отказа перката на радиатора и сега я вързвам с два кабела директно към акумулатора за да работи и охлажда /може би е датчик, незнам/. Но маслото си е наред , може би гори малко , ама незнам колко тъй като вчера го смених от както съм я взел! :) Но тук нямат софтуер за хонда за да я проверят :) То и еърбега е гърмял преди и там свети SRS-a , дали не е от това, че е натрупала много грешки!? Редактирано от dj_alex_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери коя грешка вади Ecu-то.Под жабката има два куплунга единия е с 3 извода ,а другия с 2,даваш накъсо този с 2-те и следиш броя на миганията на чек-а.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега в момента няма да съм ти мн полезен, защото няма аутодата в момента , но ...щом няма къде да я закараш (няма добри техници) от къде си сигурен, че ламбда сондата ти работи ???трябва да се провери каква грешка ти дава. И така си решаваш проблема (поне частично). Ама понеже в момента не мога да ти кажа дали кода е светлинен , някой ако може нека провери.

Според пича дето я кпих от него било грешка "Подгрев на ламбда сонда", но не съм много убеден ,че я е проверявал изобщо! :) Инъче ламбда сондата работи понеже я замериха и казах, че "генерира напрежение" т.е. работела :) Но наистина трябва да я види няко дето може да рачита грешките! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ейсега сложих аутодатата и има светлинна проверка. AMD и Crx™ са дали отговора. !!! само гледай да не окъсиш буксата с 3 крачета. Окъсяваш тази с 2 . И едно дълго премигане е десетица а късото е еденици. Например две дълги и 3 къси е код: 23 . след като минат всички грешки пак се повтарят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

na nego ima "oko" koeto miga kogato dade6 na kontakt

Няма "око" :) даваш на късо буксата и броиш миганията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, колеги! Ще го пробвам утре и ако резбера кой е номера на грешката ще споделя тук!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AMD
Отговорено (Редактирано)

Еми някои от "новите " коли сме с ECU-та от old scool и е много удобно проверката на грешките :) даваш на контакт и гледаш прозорчето на ECU-то,но при колегата проверката става с буксите.

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сутринта опитах да разчета грешките, които ми дава ЕЦУ-то - 4 дълги и едно късо мигвания - "41 - Primary Oxygen Sensor - Heater circuit malfunction " :) Беше ми изгорял датчика за радиатора, но днес го смених по обяд. А нямаше други мигания.... ;) Едва ли форсирането на двигателя има нещо общо с топло-циркулацията!? А може ли да са били 2 кода "20" и "21"? Но нямаше паузи между мигванията... :bye:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сутринта опитах да разчета грешките, които ми дава ЕЦУ-то - 4 дълги и едно късо мигвания - "41 - Primary Oxygen Sensor - Heater circuit malfunction " :D Беше ми изгорял датчика за радиатора, но днес го смених по обяд. А нямаше други мигания.... :P Едва ли форсирането на двигателя има нещо общо с топло-циркулацията!? А може ли да са били 2 кода "20" и "21"? Но нямаше паузи между мигванията... :D

"форсирането" е нормално.

Държи ти по-високи обороти докато загрее ... смукач

Нека се обади някой, на когото хондата не държи по-високи обороти преди да загрее ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е различно! Старата Д15Б2 си беше така- автоматичния смукач задъраше по високи обороти до 1500-1600 и после нормализираше на 1К. А тази не държи оборотите докато загрее, а форсира сама от 1К до 2К , 2500 оборота- като все едно подавам и отпускам педала на газта през една секунда. :D Сега пак пробвах грешката и ми показа същия код 42. А ако е повреда в автомотичния смукач не трябва ли да покаже през ЕЦУ-то?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

рестартираи компа да изчистиш грешката и пробваи пак (махни клемата " - " на акумолатора за 1 мин и после пак я сложи )..... и пробваи пак за грешката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AMD

код 41 Primary oxygen sensor heater -подгряването на сондата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivo_wrc

Миналата седмица на един приятел голфа стана така... само си подаваше газ мамаму и курник. Оказа се смукача. 80 лв. струваше ремонта...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

код 41 Primary oxygen sensor heater -подгряването на сондата

Значи не ме е излъгал оня. Добре и какво ще рече това? Какво не е наред и как се оправя? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам подгряването служи за по бързо достигане на работната температура на сондата(ако греша да ме поправи някой ). Вариантите са няколко-нова оригинална сонда;универсална но с добавяне на съпротивления (за справка в търсачката ) за други не знам ,възможно е да има нека колегите да кажат .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_alex_

И аз още в началото си мислех, че ще трябва да се сменя ама като не съм сигурен, че ще се оправи после ;) То може и на старо от друг D16Z6 да взема здрава и би трябвало да стане. Но незнам и дали има друга сонда освен тази на колекторите, някъде краи катализатора май?! Мерси , Марто , много ми беше полезно инфото :cry: Дано да е само това :boxed:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по-добре на старо не си взимай !!! все едно да си вземеш амортисьори или тампони. Днеска са здрави утре не. Купи си нова, твоята мисля че не е от скъпите и си карай спокойно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...