Jump to content
DuMuTkO

Гълта антифриз:(

Recommended Posts

Хондата е Д14А3 и онзи ден отварям капака и какво да видя - няма грам антифриз. Долях догоре и днес гледам 4е антифриза пак е паднал под максимума. Колата не загрява, термометърът си стои посредата, но антифриза явно чезне някъде. Първото ми предположение за проблема е гарнитура, но не съм сигурен ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери за теч някъде под колата или има места където може и да се посъбира, дали ти е увлажнен радиатора, маркучетата, разшерителният ти съд да не да е спукан. Поне според мен първо я огледай по внимателно и чак след това виж за гарнитурата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е гарнитура, може да е теч, виж си радиатора докъде е пълен, огледай за течове най-вече около водната помпа и радиатора, виж си маслото и дима от ауспуха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Радиаторът е пълен до капачката и дим от ауспуха няма ... А къде се намира водната помпа, че съм доста невеж в тази област и също кои маркучи точно да гледам за теч? :)

Редактирано от DuMuTkO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е гарнитура при работещ двигател от разширителния съд трябва да бълбукат балонченца. Но в такъв случай не е логично антифриза да "изчезва" така. Най-вероятно има теч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DuMuTkO

Май най-добре ще е да отида до сервиза за 5 лева да ми кажат какво ми има :) Благодаря ви за съдействието! Като се върна ще докладвам какво е станало :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vex

Моя разширителен съд почти не го гледам, важното е да има течност в радиатора до капачката, и ако не пада нивото, значи всичко ти е наред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е гарнитура при работещ двигател от разширителния съд трябва да бълбукат балонченца. Но в такъв случай не е логично антифриза да "изчезва" така. Най-вероятно има теч.

това да излизат балонченценца изобщо не е задължително :) иначе към колегата с проблема: огледай си радиатора да не е спукан и да сълзи по малко. няма да усетиш петна под колата ако тече по малко но пак ще се губи. опипай си радиатора дали някъде не е влажен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kikinik

Да, колега, и ти може би си прав, но разширителният съд и радиатора не са ли скачени съдове, което означава, че щом има в радиатора ще има и в разширителния съд течност? Може и да се бъркам, но така мисля?

скачени съдове стават като ти се прецака капачката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

иво, гарнитурата ако е "скъсана" не само че ще има нарушена компресия, ами сигурно и никаква може да няма. прав си че в охладителната система влизат газове, само че в нормалния случай когато гарнитурата ти е пробила, тя пуска по супер малко и то при високи обороти. това така да е пробито че чак да бълбука в разширителния съд си е направо някакъв супер хард вариант !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...