DuMuTkO 1 #1 Публикувано 25 Юли, 2008 Хондата е Д14А3 и онзи ден отварям капака и какво да видя - няма грам антифриз. Долях догоре и днес гледам 4е антифриза пак е паднал под максимума. Колата не загрява, термометърът си стои посредата, но антифриза явно чезне някъде. Първото ми предположение за проблема е гарнитура, но не съм сигурен ?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #2 Отговорено 25 Юли, 2008 Провери за теч някъде под колата или има места където може и да се посъбира, дали ти е увлажнен радиатора, маркучетата, разшерителният ти съд да не да е спукан. Поне според мен първо я огледай по внимателно и чак след това виж за гарнитурата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #3 Отговорено 25 Юли, 2008 Може да е гарнитура, може да е теч, виж си радиатора докъде е пълен, огледай за течове най-вече около водната помпа и радиатора, виж си маслото и дима от ауспуха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DuMuTkO 1 #4 Отговорено 25 Юли, 2008 (Редактирано) Радиаторът е пълен до капачката и дим от ауспуха няма ... А къде се намира водната помпа, че съм доста невеж в тази област и също кои маркучи точно да гледам за теч? Редактирано 25 Юли, 2008 от DuMuTkO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo_wrc 1 #5 Отговорено 25 Юли, 2008 Ако е гарнитура при работещ двигател от разширителния съд трябва да бълбукат балонченца. Но в такъв случай не е логично антифриза да "изчезва" така. Най-вероятно има теч. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest DuMuTkO #6 Отговорено 25 Юли, 2008 Май най-добре ще е да отида до сервиза за 5 лева да ми кажат какво ми има Благодаря ви за съдействието! Като се върна ще докладвам какво е станало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest vex #7 Отговорено 25 Юли, 2008 Моя разширителен съд почти не го гледам, важното е да има течност в радиатора до капачката, и ако не пада нивото, значи всичко ти е наред. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #8 Отговорено 25 Юли, 2008 Ако е гарнитура при работещ двигател от разширителния съд трябва да бълбукат балонченца. Но в такъв случай не е логично антифриза да "изчезва" така. Най-вероятно има теч.това да излизат балонченценца изобщо не е задължително иначе към колегата с проблема: огледай си радиатора да не е спукан и да сълзи по малко. няма да усетиш петна под колата ако тече по малко но пак ще се губи. опипай си радиатора дали някъде не е влажен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest kikinik #9 Отговорено 25 Юли, 2008 Да, колега, и ти може би си прав, но разширителният съд и радиатора не са ли скачени съдове, което означава, че щом има в радиатора ще има и в разширителния съд течност? Може и да се бъркам, но така мисля?скачени съдове стават като ти се прецака капачката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #10 Отговорено 26 Юли, 2008 иво, гарнитурата ако е "скъсана" не само че ще има нарушена компресия, ами сигурно и никаква може да няма. прав си че в охладителната система влизат газове, само че в нормалния случай когато гарнитурата ти е пробила, тя пуска по супер малко и то при високи обороти. това така да е пробито че чак да бълбука в разширителния съд си е направо някакъв супер хард вариант !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове