Jump to content

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Въпроса ми е как точно да си настоя амортисьорите на твърдос. Монтирани са на положение нормал ( т.е. шплента за долната част на пружината е в средно положение ) Гледам се настройва от горе на стержана. Но колко точно да завъртя и как да направя с точност двата амортисьора еднакво твърди? И някакви градуси за средно положение ( устойчивост и возия )

Редактирано от Draik

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Слагаш въртока и въртиш обратно на часовника за втвърдяване .Долу зегерката на стъблото е за регулиране на височината ;)Средно положение е на 360" от най-крайно дясно положение,т.е. първо въртиш по часовника до край и след това връщаш два оборота обратно на часовника-това е средното положение.Правиш същото и с другият и си ок.

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих го това. На 360 градуса са и двата и на средно положение по височина. Колата наистина стана съвсем друга, все едно не е моята. Завоите ги взимам с 2 пъти по-голяма скорост без да усетя, но возията стана брутална. Най-малката неравност и я усеща. Мисля да върна 180 градуса и да пробвам какъв ще е ефекта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за въпроса, но т'ва яко твърдо окачване не попретоварва ли главините на лагерите? Особено на предницата? А за каретата да не говорим. Не е ли малко опасно да се кара бързо в завой с фабрични (неподсилени) елементи в предницата, като си със спортно окачване и нископрофилни гуми (предполагам, че си сменял джантите и гумите)? Интересно ми е, защото и аз мислех да слагам спортни пружини след време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...