kalos 37 #1 Публикувано 24 Юли, 2008 Здравейте,снощи спуснах колата от малко над бояна на 4-5та предавка и като бях вече на НДК погледнах, че държи обороти околко 1.2 - 1.3 което ме притесни и като видях температурата на антифриза беше все едно току що съм го запалил на студено. Реших че се е скапал датчика, но след няколко минути работа на празен ход температурата се покачи и всичко се нормализира.Въпросът ми е как да разбера дали големия кръг на охладителната система не ми е отворен постоянно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joexx 3 #2 Отговорено 24 Юли, 2008 Здравей колега, май си за термостат! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #3 Отговорено 24 Юли, 2008 май да. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #4 Отговорено 24 Юли, 2008 90% термостат. Много колеги имаше с такива симптоми. След смяна на термостат нещата се отварят. Пипаш маркучите към радиатора, ако са топли преди да е нужно да е отворил термостата, значи е за смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #5 Отговорено 24 Юли, 2008 Здравейте,снощи спуснах колата от малко над бояна на 4-5та предавка и като бях вече на НДК погледнах, че държи обороти околко 1.2 - 1.3 което ме притесни и като видях температурата на антифриза беше все едно току що съм го запалил на студено. Реших че се е скапал датчика, но след няколко минути работа на празен ход температурата се покачи и всичко се нормализира.Въпросът ми е как да разбера дали големия кръг на охладителната система не ми е отворен постоянно?Термостат.И аз бях така,смених термостата и сега си е ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GoroB 4 #6 Отговорено 25 Юли, 2008 Здрасти, абе според мен може и да не си все още за смяна на термостат. От описаната от теб ситуация излиза, че си карал доста време на предавка без да подаваш газ (компютъра изключва инжекторите над 1200-1300 оборота ако не подаваш газ), следователно няма горене -> няма загряване. Нормално е тогава температурата на водата да ти спадне, и в момента в който започнеш да подаваш газ или я оставиш на свободна да загрее (на мен ми се случва редовно на Троян - Кърнаре, особено при пуснато парно). Така че, преди да се хвърлиш на нов термостат, покарай колата извънградско с постоянна газ около 2500-3000 оборота, и ако тогава ти спадне температурата, сменяй термостата и си свиркай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gandalf 0 #7 Отговорено 25 Юли, 2008 Според мен двигателя загрява от движението на буталата, а в режим на ППХте се движат така или иначе.Имал съм същия проблем колега, през лятото на равно или нагоре стрелката сезаковава, но като тръгнеш да слизаш пада.Смени си термостата и всичко ще е ОК. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest kalos #8 Отговорено 26 Юли, 2008 Поръчал съм го, като го сложа ще кажа! !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове