Jump to content
Mandylion

бъдещата придобивка

Recommended Posts

До сега не съм виждала Хонда докарана от Швейцария да има проблем. Просто тия хора си карат колите и ги оправят точно на правилното място и когато му е времето. Изключително запазени са всички коли и мотори минали пред очите ми, докарани от там! Късметлия си, да знаеш! Пожелавам ти мноооого безавариити километри с нея! :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря:cool: дано е така.Аз гледах два часа и просто нямаше какво да се заям, съответно и цената не е малка. Именно това ме притесни, както е казал народа - "много хубаво, не е на хубаво". Правих всевъзможни полеви тестове :cool:. Всичко изглежда, като все едно излиза от магазина. Дори отдолу седят лепенките на Хонда по рейката,вратите и някой други части. Всичко изглежда оригинално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички!Отиван пак да си я нагледам, че не съм я виждал от вчера :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Браво колега радваме се, че си толкова ентузиазиран, няма да съжаляваш :cool:Колежке Madnylion ако нямат проблеми от швейцария ела виж моя ЦРХ, дето е от там, да кажеш дали нямат проблеми :cool: , субективно е за всяка държава, както от италия има добри екземпляри, така и от швейцария има щайги :)

Редактирано от tazzz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре дошъл в клуба честито возило:cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CHIPSI
Отговорено (Редактирано)

Забравих най-важното, на ВИН декодера ми излиза, че е "aerodeck" , а не хечбек?ПС Непременно ще кача снимки, само да я взема Честито :cool: Коя година е ?Как така Акорд-хечбек ???Комби ли е ?(Аеродек) или седан(с багажник)Пусни снимки :cool:

Редактирано от CHIPSI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорд 2.0ЕХ 5 врати

Май е седан или комби :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам снимки. Колата наистина е хечбег, ряко се срещат. В България аз лично не бях виждал такава. Понеже съм семеен и ми трябва обем, а комбитата ми грознеят, за това и така се хвърлих. Търсех точно такъв вариант. Колата е хечбек 2.0и ес, производство 2000г. английска (Суиндън). Ходил съм до там няколко пъти и съм виждал и завода:cool:. На времето мислех дори да си карам от там с обратен волан, но се отказах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Честито, возилото е страхотно. Със здраве да го караш и дълги безаварийни километри. :cool:

Мечта ми е и на мен този модел. :cool:

 

За това става въпрос нали?

Публикувано изображение

Редактирано от Tekkonkinkreet

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления, със здраве да я караш!Аз имам същата 2.0i ES автоматик но седан. На външен вид са абсолютно еднакви само дето твойта има задна чистачка.Колата е страхотна, аз вече 1 година не мога да й се нарадвам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Lans

Днес минах на общ преглед през "Омбре". Каза, ми че колата е 100%. Остава да доплатя и да я регистрирам.Следващия пост ще е със снимки :). Много се вълнувам, до сега не съм имал такава кола. :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бихте ли ме посъветвали, че опасението ми е основно от автоматика. Как може да се разбере, ако има проблем, понеже няма как да я покарам по-дълго без номера?Благодаря предварително. Забравих най-важното, на ВИН декодера ми излиза, че е "aerodeck" , а не хечбек?Привет "побратиме" и честито. В нащо Мобиле сега гледах една обява отговаряща на публикуваните от Теб данни , но поне на снимките колата е версия седан. Допреди 2 дена имаше един хечбек пак сребрист автомтик със сиви прагове - може би него си капарирал? Мойта я карам вече 53 месеца и освен консумативи и няколко дребни "щети" съм сменил един клеморед и тампончетата на предната торсионна щанга (сега се обажда и едната и биалетка но и това е бял кахър). Всичко е проектирано с японска ювелирност и е произведено с технологична дуракоустойчивост (вярно че е зглобено в Англия но - СЕ ЛЯ ВИ). Тоя Акорд в последствие ще ти харесва все-повече и повече с течение на времето, та чак ще ти омръзне нищо да не пипаш по него (ако имаш късмет щото си е "секънд хенд") По повод автомата - "нема а се пуашиш". Най-добре да я тества някой който кара такъв типтроник (аз за съжаление съм далечко, надявам се някой "близък" да се отзове и "да Я почуства") щото си е въпрос на усет. При мен не е имало никакви проблеми, а обичам понякога да "мажа" със стрелката на оборотомера "лютеница" върху типтроника :huh: вкусничко - жалко че са само 4 скорости. Късмет и успех :) и Я води само при "знаещите " :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А-ха 5 врати не бях виждал Акорд. Готино . Значи пак не е хечбек , еми фастбек примерно :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest SweYo

честито много да му се кефиш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за добрия избор! Безаварийно шофиране! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят ченджър е под седалката на водача - виж дали в твойта ТАМ няма нещо от "дядо коледа" ;) Под другата имам усилвател - погледни и там (от любопитство). Относно функцията типтроник на автомата- първо трябва да "отидеш" на Д - (драйв) - което е автоматичен режим. Той е основен и затова не може да се прескочи, а ръчният режим е опция и се вкл. като от Д преместиш селектора на ляво (към теб) и тогава ти "дирижираш" Акорда с + и - Този режим е от таканаречения "честен" тип - няма да ти прави номера и да ти сменя предавките когато реши и на всяка от тях можеш да караш от 800 до 6800 оборота. В тоя режим при макс. обороти 1-ва свършва на 65 км/ч. 2-ра на 115 3-та на 165 и 4-та на теория 215, но мотора няма толкова сила да се бори с вятъра и на практика повече от 200 км/ч. само ако колата е пълна (не се чуди - дълго е за обяснение , ще ме заболят пръстите ;)) . Тези стойности са по скоростомер - в действителност разликата при 100 е _3 а при 200 _ 8 км/ч. , но това си е нормално - при всички коли има разлика. Ще те замоля да внимаваш особенно на първа и втора карайки я в последните 1500 оборота щото тогава Ви ТЕК-а е в стихията си и прави мотора ДРУГ, а тоя другия как "разнася" тея тон и половина ;) На колцата нищо и няма, даже ще те "обича" повече но като не си и свикнал е малко стряскащо - като я "обяздиш" ;) Този типтроник режим принципно е електронно управление което един вид фиксира избраната предавка в целия оборотен диапазон на ДВГ-то и е предпазител за свръхналягането във хидротрансформатора. Примерно ако искаш при 120км/ч. да минеш на втора - той си знае че не бива и ще ти "позволи" като стане 110км/ч. Този ел. режим е за КЕФ :D (ако ти харесва да "увисваш" на колана за безопасност или да те "рита" подглавника). Иначе си има и хидрофиксирани (от позиция Д назад) - Д-1 (върви само на първа - стръмни наклони с ремарке) Д-2 тръгва и върви само на втора - зимен режим тъй като няма тракшън контрол и блокаж на диференциала) , Д-3 (стандартният автоматичен режим но без използване на четвърта). Иначе в класическото положение Д ситуацията е по-лежерна. Ако караш със съвсем малко газ (само с връзките на обувката ;) ) ще ти сменя предавките на 2000 об/мин. с лек тласък . С малко повече газ - между 2500 - 3000 като Ти няма да го усещаш (ще го разбираш по оборотомера). Ако караш с "газ до ламарината" ще ги сменя на 5000 щото по-нагоре въртящият момент спада и "мозъкът" решава че си отнел газта :D , но винаги можеш да "шлякнеш" лоста към теб и ;) Тази кутия има лок ъп на хидротрансформатора (нещо като оувърдрайв ефект при някои други автоматици). Когато той "заключи" двата диска с лопатки на хидротрансформатора, кутията става с К П Д като чисто механичните. Извън града (в зависимост от номера на дясната Ти обувка ;) ) ще ти харчи 7 - 8 л. на 100 км. Към тоя "механизъм" нямаш "ръчен" достъп - влияе му само разликата в налягането и температурата на маслото в кутията. При градско обикновенно тя е по ниска и той я се включи , я не - та там разходът ще ти е 10 -12 л. на 100км. (зимата и повече) :D Когато работи на място и ск. лост е в позиция П (паркинг) ДВГ-то не може да се форсира на повече от 5000 оборота - не се шашкай - ограничител заради хидротрансформатора. Когато я угасиш и не е на положение "паркинг" - неможеш да извадиш контактния ключ от патрона - блокировка. Ако пък се опиташ да запалиш и не е на "паркинг" - не можеш - блокировка. Тази кола не се кара "по инерция" . Никога по време на движение не изключвай от скорост , да не говорим за гасене на ДВГ-то. Позициятя Н - (неутрална) е само "сервизна" - да я прибуташ на ръка и т. н. Никога не тегли колата на "буксир". Можеш да я изтеглиш "от калта" но я "репатрирай" с платформа (или в краен случай с онея едноосни колесари на който да са закрепени предните ти колела, а задният мост да си се търкаля - това е заради автоматика!!!)Ба , много нещо написах , но това е с "две думи" . Ако го спазваш, тоя автомат ще го карат и внуците Ти. С него можеш да си и стремглав и любезен. Той си е дуракоустойчив но е хубаво и ти да имаш инстинкт за самосъхранение (надявам се - нали си семеен). То и аз съм, но синчето (3.5 години) понякога пита "Мамо , тате що ДАВА ГАЗ" ;) Айде със здраве :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря! Толкова подробно обяснение ня бях чел, за което още веднъж благодаря!Ще ми е полезно, като за човек лаик в сферата на автоматиците:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gogosk

Честито Lans и дано се радваш много дълго на красавицата, много и безаварийни километри. Нямам търпение да качиш и някоя снимка да споделим радостта ти и ние.

А на колегата ceco_accord шапка ти свалям за обяснението - просто по учебник :):):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Малко научнопопулярно четиво (дано ви спори руския) за любопитните по темата и като подаръче за колегата gogosk послучай рожденният му ден (една година във форума :D ) http://www.drive.ru/technic/2007/10/18/594535.html DRIVE.RU — Секреты работы гидротрансформаторной автоматической трансмиссии

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...