Jump to content
Guest nastezatelq

Скоростна кутия

Recommended Posts

Guest nastezatelq

мн се чудех дали да пускам тази тема ама не издържах и не мога да си обясня защо кутията на хондата е от дясната страна а не както е на другите колип.п. ако сметнат модераторите че тази тема не е за тук или е "тъпа" да я изтрият :stupid:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми той и двигателя е наобратно, ако не си забелязал :stupid:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Кало�н Кателиев

Мой, скоростният лост нали си е на мястото? И клапаните са на главата, не са в картера. Щом върви, к'во значение има? Ако толко искаш да знаеш, вземи и звънни на джапонезите и ги питай що там са я турнали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие сега понеже не знаете отговора ли се правите на интересни?Според мен няма лошо човек да зададе смислен отговор в този форум,просто ако не можете да отговорите смислено въобще не си правете труда.Положението на скоростната кутия се влияе от това с колко вала е самата тя и в каква посока се върти двигателят.Ако ангренажния ремък се върти напред,кутията трябва да е с 3 вала,защото 2-рия вал обръща посоката на въртене.Обаче двигателите на Хонда честичко се въртят назад и затова много "майстори" не могат да проумеят как това е възможно.Целта на упражнението е да се спести единия вал в скоростната кутия,съответно КПД-то се повишава.Имаш само 2 вала,по-малко задвижвани части съответно повече мощност достига до колелата......Това е малко като Лего,конструкторите са съобразяват с тези неща и избират от коя страна да ти е скоростната кутия.....Сигурно има и други причини,но това поне ще хвърли малко светлина на въпроса ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега nastezatel причините поради, които кутията е отдясно са си чисто конструктивни и те уверявам, че нямаш повод за тревога :) Доколкото знам всички японски производители налагат посока на въртене на коляновия вал обратна на тази използвана от европейските. Малко е спорно кой е "наопаки"

Редактирано от Gan_san

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега следва логичния въпрос - защо двигателите се въртят назад? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега следва логичния въпрос - защо двигателите се въртят назад? :)

Справка - обяснението на колегата prelude по-горе. Избягва се един паразитен вал. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега следва логичния въпрос - защо двигателите се въртят назад? :)

Справка - обяснението на колегата prelude по-горе. Избягва се един паразитен вал. :)
па моя се върти напред? шо така?надали има общо с това че съм автомат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vex

Това обяснява позицията на кутията, а не посоката на двигателя.Ако двигателя се въртеше напред, кутията щеше да е от ляво :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това обяснява позицията на кутията, а не посоката на двигателя.Ако двигателя се въртеше напред, кутията щеше да е от ляво :)

видимо нищо не разбирам...мерси все пак де

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега nastezatel причините поради, които кутията е отдясно са си чисто конструктивни и те уверявам, че нямаш повод за тревога :) Доколкото знам всички японски производители налагат посока на въртене на коляновия вал обратна на тази използвана от европейските. Малко е спорно кой е "наопаки"

аз не се притеснявам просто се чудех защо е така а в Япония май карат с десен волан да не би това да е една от причините?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми той и двигателя е наобратно, ако не си забелязал :P

Що на Хонда да е на обратно,според мен на Риното например е на обратно.и всмукателните тръби са отпред, а изпускателите отзад.Дали охлаждането е от значение?И кое охлаждане е по-важно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...