ivoto 0 #1 Публикувано 7 Юли, 2008 (Редактирано) Здравейте!За втори път, откакто колата е в България смених маслото на двигателя, масления и въздушния филтър (след пробег от 8800 км.). Двигателят стана по-шумен - не колкото е един дизел, но все пак...?! Като че ли тракат клапани или дявол знае какво, но определено шумът се появи след смяна на маслото.Първият път маслото беше MOTUL 6100 Synergie+ 10W-40, а сега са ми сложили MOTUL 4100 TL 10W-40.На маслото ли се дължи това или нещо е тръгнало да се разхлопва и различното масло само "помага" да се чува по-ясно този шум?Благодаря предварително! Редактирано 7 Юли, 2008 от ivoto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stancho #2 Отговорено 7 Юли, 2008 аз веднъж съм сменял маслото и то беше наскоро. не усетих разлика в шума, но един приятел (дето излизаме всяка вечер заедно и ми знае колата наизуст) като отидох да го взема и вика "брее много ти е тиха колата кво си я правил" ..маслото ми е Mobil 1 (super нещо си май) 10w40така че едва ли може да стане по-шумен след смяната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Gan_san #3 Отговорено 7 Юли, 2008 Колега от един и същи дистрибутор ли си купи маслото за предходната и тази смяна? За мен лично по-важно нещо от произхода на маслото няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doctor 13 #4 Отговорено 7 Юли, 2008 Първия път беше с Mobil 1 10w40 -супер съм доволен и ми изгори 800г. на 10 000км. Сега го смених с Bizol 10w40 и всичко се прецака за 1 000км. ми изгори 700г. -абе немците не могат да правят маслап.п.:Castrol нямат собствени рафинерии и може да се окаже че 1 и също по състав масло е от различни доставчици на суровина и с различно поведение при експлоатация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest nastezatelq #5 Отговорено 7 Юли, 2008 на колко хиляди е колата вече може да е за 15w40 а не за синтетика а и различните масла си имат различни смазочни качества защо не пробваш с маслата на Fucks чувал съм че са качествеи макар да не са толкова реномирана маркап.п. аз си карам с Валволин и за сега съм доволен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #6 Отговорено 7 Юли, 2008 ....на предната си Хонда сложих Мотул 6100 15/50 полусинтетика и стана малко по шумна преди това беше супер тиха незнам с какво е била,на сегашната ми сложих пак Мотул 6100 10/40 и няма промяна беше шумна и си остана такава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivoto 0 #7 Отговорено 7 Юли, 2008 (Редактирано) на колко хиляди е колата вече може да е за 15w40 а не за синтетика ...В момента според километража е на 87000 км. Според TUV (немския технически преглед) септември 2007 г. е била на 73000 км. На толкова датира и смяната на ангренажа. Ако километража е ментосван, то това може да е станало преди TUV. По принцип може и да е на реални километри, защото трима майстори, вкл. Омбре казаха, че е бетон. Редактирано 7 Юли, 2008 от ivoto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ivoto #8 Отговорено 9 Юли, 2008 (Редактирано) ТУК видях, че MOTUL 4100 Turbolight 10W-40 е по-нисък клас от MOTUL 6100 Synergie+ 10W-40. MOTUL 4100 Turbolight 10W-40 има оценка "good", а MOTUL 6100 Synergie+ 10W-40 има оценка "better".Вероятно това е причината двигателят да е малко по-шумен, ама знае ли се...?! Редактирано 9 Юли, 2008 от ivoto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове