Guest ogo #1 Публикувано 6 Юли, 2008 Ако и при теб е подобна конфигурацията разкарай пластмасовата "фуния", която е оградена с червено на снимката... Тя е на щипки нищо няма да прецакаш... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #2 Отговорено 6 Юли, 2008 Това значи че не е добре настроена газовата ти за да гасне. По старите теми които си чел има решения на проблема и хора които могат да ти помогнат. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
golf_killer 0 #3 Отговорено 6 Юли, 2008 Ogo Thanks за детайлният отговор - пропуснах да кажа че фунията съм я махнал, но няма промяна. Сега май остава да се регулира газовото и да си сменя въздушният филтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #4 Отговорено 6 Юли, 2008 От въздушния филтър се почва при играещи обороти на газ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #5 Отговорено 6 Юли, 2008 За светенето на чек-а ..и аз съм същия..това да не те притеснява.....за гасненето решението е да намалиш притока на въздух по някакъв начин. При мен съм сложил една гривна която намаля сечението на cold intake-a на филтъра ми и проблеми вече нямам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
charlie 0 #6 Отговорено 7 Юли, 2008 За да не ти свети Cheka се поставя емулатор на инжекторите - можеш да си го купиш почти от всеки газ магазин. Поставянето му е елементарно, ако имаш грижи можа да го лепна за 10-15 минути.За гасненето на свободна скорост е от това, че постъпва принудително въздух във входящия колектор при по-голяма скорост. И на празен ход това може да се демонстрира, като откачиш маркуча откъм кутията и духнеш с уста във маркуча. Почти сигурно ще загасиш мотора. За да го нама този проблем се прави (по някъкав начин, просто не си спомням как е при теб) да няма набиване на въздух от филтъра принудително, а да "смуче" някъде отзад на коша на двигателя. Допълнително се слага и "кихалка" на входящия колектор, защото при студено палене така може да гръмне, че колектора да се лепне за капака.Още допълнителна джаджа се слага, наречена ламда контрол. Тя поне се мъчи да направи накаква добра смес за различните режими на двигателя, отколкото самият изпарител прави. И горе долу цената на една обикновенна газова се доближава до газ инжекцион. Разликата е там че при об. газова може да "върви" колата без горните допълнителни джажди, но с проблемите описани по-горе, а при газ инжекцията това е избегнато кардинално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #7 Отговорено 7 Юли, 2008 (Редактирано) Допълнително се слага и "кихалка" на входящия колектор, защото при студено палене така може да гръмне, че колектора да се лепне за капака.Още допълнителна джаджа се слага, наречена ламда контрол. Тя поне се мъчи да направи накаква добра смес за различните режими на двигателя, отколкото самият изпарител прави.Че кой пали на газ ?По кой точно начин ламда контрола регулира сместа при класическа АГУ / изпарител /, защото не мога да се светна кое променя...? Редактирано 7 Юли, 2008 от sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Niakoi #8 Отговорено 7 Юли, 2008 По кой точно начин ламда контрола регулира сместа при класическа АГУ / изпарител /, защото не мога да се светна кое променя...?Променя сечението на маркуча, по който се движи газта от изпарителя до плочката (смукателния колектор). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tqk 0 #9 Отговорено 7 Юли, 2008 (Редактирано) Слагаи си фунията отново и отиди при тез майтори дет са ти слагали АГУ-то и им кажи да ти сменят плочката и да ти сложат още едно реле ако си с едно де .... (реле на дюзите) .... ще се оправи според мен ... успех Редактирано 7 Юли, 2008 от Tqk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ogo #10 Отговорено 8 Юли, 2008 При мен съм сложил една гривна която намаля сечението на cold intake-a на филтъра ми и проблеми вече нямам.Колега, сложи една снимка на това решение, ако можеш...Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
golf_killer 0 #11 Отговорено 18 Юли, 2008 Charlie, дай малко инфо за тази "кихалка", че снощи след една такава детонация едната ми шпилка на капака на карбуратора се счупи, а капачката беше отворена около 1 см. Днес ходих отново при този велик майстор.../аз все на едни майстори попадам....ама тва е друга тема/, че майстора уж я регулира но пак се получи един гърмеж - този път по-слаб и без последици. Честно казано ме е страх да я карам така - не знам колко силно може да гръмне и какво може да се случи. Thanks in advance!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #12 Отговорено 18 Юли, 2008 Charlie, дай малко инфо за тази "кихалка", че снощи след една такава детонация едната ми шпилка на капака на карбуратора се счупи, а капачката беше отворена около 1 см. Днес ходих отново при този велик майстор.../аз все на едни майстори попадам....ама тва е друга тема/, че майстора уж я регулира но пак се получи един гърмеж - този път по-слаб и без последици. Честно казано ме е страх да я карам така - не знам колко силно може да гръмне и какво може да се случи. Thanks in advance!!! земи си едни кабели и си оправи токовете, свещите. кихането е симптом за друг проблем по запалването. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DESO D15B2 0 #13 Отговорено 19 Юли, 2008 здр. аз имах същтият проблем и мн лесно го разреших.на самия изпарител има една витка "има меден цвят" тази витка е за празен ход на колата докато е на гас, запали колата оставия да работи малко колкото да загрее леко мотора завии витката до толкова че колата да почне да претрепва от недостик на въздух, и после започни бавно да равиваш докато си нагласиш оборотите на 800 /900 .покараи я малко ако продължава да гасне отвии витката още малко.поне при мен така се оправи. дано имаш същия успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове