No Limit Performance 180 #41 Отговорено 6 Юли, 2008 С абсолютна точност неможе да се каже какви разлики ще се дават ,но цифрите може би се доближават до дадените от парго1.Но и смятам , че повече писта Божурище няма какво да я поставяме в разни схеми, таблици и съпоставки.Повечето от вас знаят защо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Martin Raynov 29 #42 Отговорено 6 Юли, 2008 (Редактирано) Са видех изказването на Грийнуотър,че големия витек бил гола вода.Бате,ти побърка ли се или кво......?! Нямам претенции на голям майстор,но лично съм разглабял почти секви мотори от тоя клас(КР и 9А на ФВ,3СГЕ на Тойота,Ц20ХЕ на Опел,СР20ДЕ на Нисан,Б16А1 и Б18Ц4 на Хонда) и не само съм ги разглабял на монтйорския принцип,а съм си поставял за цел да ги изуча и подобря(главно хеадпортинг).Така че моля,да не се изказваме толкова неподготвени,защото всеки един от горепосочените мотори си има своите предимства и недостатъци,а Б-сериите са доста добри,повярвай ми Редактирано 6 Юли, 2008 от BoykoBorisov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Greenwater #43 Отговорено 7 Юли, 2008 (Редактирано) колега аз говоря за сток коли а не за пипани двигатели ,естествено ,че ако пипна една б16ка ще стане супер и няма да има конкуренция .мога да ти дам примери за много спънати б16 ки например на парадокса Редактирано 7 Юли, 2008 от Greenwater Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #44 Отговорено 7 Юли, 2008 Незнам, на колегата Iceman4o колата абсолютен сток Б16 5-та генерация на Сливен даде 14.9...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #45 Отговорено 8 Юли, 2008 Къде са ни палавите модчета с малки хоботчета да поразчистят темата ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #46 Отговорено 8 Юли, 2008 Темата май беше 402 метра нещо си......ми то я има я няма 10-на човека да са си замервали колата сериозно на 402м Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TrAdIuLi 235 #47 Отговорено 8 Юли, 2008 След като днес опелджиите са ме нахранили яко на Божура(бил съм се уплашил и затва не съм отишъл),гледам и тука косвено отнасям доста.Един много уважаван от мен тунингист от Варна(пък макар и опелджия)дълго време ме убеждаваше,че терминалната скорост е най-важния показател за силата на една кола.Щом той го казва,аз го приемам за чиста монета и тва е.Значи колата с по-малко време,но и с по-малка терминална ускорявала по-бързо?!А дали на 3-та и 4-та предавка по-,,бавноускоряващата,, кола не я настига зверски,защото точно на високите скорости има доста повече сила,а на старта е слаба поради ред други причини. Още един път заявявам,че не ми пука кво време ще ми дава колата на 60 фута,на 402,33м. и секви други там засечки.Интересува ме единствено и само терминалната скорост.Ако някой слънчев ден реша да се боря за добро време на 1/4 миля-то тогава ще видите най-грозния и отвръщаващ ЦРХ-без врати,калници и други подобни и орязан на максимум.Общо взето тва е,който иска да ме критикува!Точно така ..... терминалната е показателя колко е силна колата .... и аз като теб искам висока терминална и за това се боря .... Кола с 160 терминална и 2.00 сек на 20 метра може да даде 14.4 , но кола която дава 14.6 и е със време на 20 метра 2.7 и терминална 170 примерно наистина е доста по-бърза от тази с по-доброто време и след 200-ния метър я застига със сила .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
beast 22 #48 Отговорено 9 Юли, 2008 (Редактирано) Така сега се прибрах от гонка с корсата от бургас дето даде 14.66.И единствено мога да кажа е че опел дори със 2.0 мотор в корса па нестава срещу бавното б16 .3-старта праихме първия го бих с 2-3 коли вториа пак го бих ма той неуспя да вкара 3-та и 3-тия на 400 метра ме би с калник и на 4-та го минах харабийската.Най ми е странно как 1.6 кола е по силна във висока скорост от 2.0 . Редактирано 9 Юли, 2008 от beast Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Martin Raynov 29 #49 Отговорено 10 Юли, 2008 Жоре,разгледай кривата на въртящия момент как се движи в целия диапазон от обороти.Аеродинамиката и добре подредената скоростна кутия са не по-маловажни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #50 Отговорено 10 Юли, 2008 Така сега се прибрах от гонка с корсата от бургас дето даде 14.66.И единствено мога да кажа е че опел дори със 2.0 мотор в корса па нестава срещу бавното б16 .3-старта праихме първия го бих с 2-3 коли вториа пак го бих ма той неуспя да вкара 3-та и 3-тия на 400 метра ме би с калник и на 4-та го минах харабийската.Най ми е странно как 1.6 кола е по силна във висока скорост от 2.0 .Явно колата ти е добре подготвена колега браво все пак корсата на Пламен е доста варвежна не случайно в клас а на първия кръг беше на 2-ро место и то само с стотни по бавна тогава от на НАДИН реното 5-ца Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Greenwater #51 Отговорено 10 Юли, 2008 Абре Слави ,той не говори за корсата на Пацо бре ,чети малко . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest west bam #52 Отговорено 10 Юли, 2008 упссс сори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
beast 22 #53 Отговорено 10 Юли, 2008 корсата на пацо за да имам шанс тря да олекотя црх-а пак мен тъй си ме кефи кат си е със всичко прекалено красив ми е да го развалям Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове