Jump to content
Guest M.R.Tuning

Почистване на Карбуратор

Recommended Posts

Guest M.R.Tuning

Колеги някой от вас почисвал ли си е карбуратоеа на колата да даде малко инфо как по точно и с какви препарати изваршва процедурата че искам да си лъсна карба на бързата ми Д13-ска :P Благодаря на всички :) :) :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали ще ти е полезно, но имам два pdf-a за Honda Keihin карбуратори от 85та до 92ра година - основни принципи на работа, техническо обслужване, регулиране и схеми на вакумите, ама са на руски :) Ако го разбираш тоя език дай майл да ти ги пратя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest teror1sta

на москвич сме чистили по следния начин: 1. Разглабяш го;2. Слагаш всички чаркалъци в една кофа с нафта;3. Кисне 3-4 дена;4. Продухваш де що има отвор и всички жигльори;5. Зглабяш и пилиш кеца; :)п.п. Или просто го занеси на ултра звук :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не знам дали ще ти е полезно, но имам два pdf-a за Honda Keihin карбуратори от 85та до 92ра година - основни принципи на работа, техническо обслужване, регулиране и схеми на вакумите, ама са на руски :lol: Ако го разбираш тоя език дай майл да ти ги пратя :D

Мммммммммм това ще е интересно такмо ще науча малко повече за карбовете TLOADING@abv.bg ми е мейлаа за другите шащо са интересни ама малко по сложни естественно парво трябва да прочета малко и после да разглобявам че не се знай да ли ще го зглобя иначе мерси мерси ;)А нямой друг да е ползвал КрарбКлиинер спрей за почистване че гледам това е на пазара ????Главно питам за карба че мойта нещо заглахва от 4 000 до 4 500 оботора и са чудя от какво може да е Редактирано от M.R.Tuning

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако нямаш опит в разглобяването, изобщо не се опитвай! Първо пробвай със спрей! Аз имах Митсубиши Галант '89 1.8 с карбуратор през далечната 1995 и тъй като мотора беше нащо муден реших да го почистя. Препоръчаха ми спрей за почистване на карбуратори на STP. Свалих само въздушния филтър и напръсках обилно. Карбуратора от кафяв стана сребрист! После карах един-два дни и пак. Работата на мотора се подобри значително! Тъй като спрея е голям, по-късно си правих такава профилактика веднъж годишно няколко пъти и повече нямах проблеми!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако нямаш опит в разглобяването, изобщо не се опитвай! Първо пробвай със спрей! Аз имах Митсубиши Галант '89 1.8 с карбуратор през далечната 1995 и тъй като мотора беше нащо муден реших да го почистя. Препоръчаха ми спрей за почистване на карбуратори на STP. Свалих само въздушния филтър и напръсках обилно. Карбуратора от кафяв стана сребрист! После карах един-два дни и пак. Работата на мотора се подобри значително! Тъй като спрея е голям, по-късно си правих такава профилактика веднъж годишно няколко пъти и повече нямах проблеми!

:P;):);) Значи има ефект добреееее ще пробвам тия дни а иначе чакам матерялчетата да понауча малко повече за карбовоте

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не знам дали ще ти е полезно, но имам два pdf-a за Honda Keihin карбуратори от 85та до 92ра година - основни принципи на работа, техническо обслужване, регулиране и схеми на вакумите, ама са на руски :) Ако го разбираш тоя език дай майл да ти ги пратя ;)

ако не можеш да ги праиш на имел ги качи в дата.бг и даи линк ако ти се занимава прати ми ги и на мен atanasbe@abv.bg Редактирано от atanasbe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали ще ти е полезно, но имам два pdf-a за Honda Keihin карбуратори от 85та до 92ра година - основни принципи на работа, техническо обслужване, регулиране и схеми на вакумите, ама са на руски :lol: Ако го разбираш тоя език дай майл да ти ги пратя :lol:

ако не можеш да ги праиш на имел ги качи в дата.бг и даи линк

ако ти се занимава прати ми ги и на мен atanasbe@abv.bg

 

Аз ти го препратих :);) ;)

И благодаря на колегата Noodle :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сърдечно благодарим линк към датата където съм ги качил honda carb

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За нищо, важното е да свърши работа :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой купи си един спрей на вюрц за почистваяне на дроселни клапи напръскай карба както е на колата и после му махни капака и напръскай и вътре пали трудно но може да пръскаш и клапите докато работи не се притеснявай спрея може да изгаси колата но е летлив и като повъртиш малко пак ще запали или форсирай докато пръскаш.Спрея даже почиства и нагара от смукателните клапани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обърни се към колегата Animal, и го попитай за "капут тунинг". Това не е шега, реално има такъв, вчера го видях в действие, просто трябва да попиташ. Може вече да си оправил този проблем, но аз да кажа, а може и той да не иска да издава тайната на вървежната D13. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...