Jump to content
Guest Autolord

проблем

Recommended Posts

Guest Autolord

Здравейте колеги отскоро сам горд собственик на хонда сивик седан и имам един малак проблем с които не мога да се справя сам става дума за перката на радиатора която не се вклю4ва когато колата е на контакт!Да поясня карам колата загрява много пове4е отколкото трябва спирам угасям я и перката се включва но веднага като дам на контак и спира и когато двто работи и е мн загряла перката не работи трябва да спирам някаде!даите савети.Благодаря предварително! :):bounce:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да ти се включва перката когато си на контакт трябва датчика да е даден на късо.а ако имаш читав датчик при определена температура се включва перката ако не се лъжа 90 градуса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Autolord

тя работи но когато не сам на контакт и колата е загряла а когато дам на контакт спира а колата си е загряла зна4и да разбирам 4е пр е в дат4ика но ако е там за6то работи перката като варна контакта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Autolord

стариат собственик е правил не6то според мен за6тото от дат4ика нали излзиат два кабела и тои единиа го е варзал директно кам плиуса а др нз каде отива понеже е обвит д16з7 е мотора какво трябва да направя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NASAKOTO.YAKATA

по това което си описал най вероятно отива през перката пак на плюс който изчезва като изключиш от контакт (IG2)Откачи кабела от датчика който е вързан директно на + и го дай на маса. А ако се видим някой ден живот и здраве дай някое пепси пак на масата :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Autolord

или аз не те разбирам или ти мен.когато е на контакт перката не работи а би трябвало понейе колата грее яко а 6том угася и варна контакта перката тогава се се6та да вклиу4и от дат4ика излизат 2 кабела единиат е варзан директно кам плиуса зна4и от там зема плиус др кабел трябва да го закара до перката и какво става зна4и маса вземаме от купето.сега 6те отка4а този плиус както ти казва6 и 6те го дам на маса ако не работи перката пак когато трябва 6те тарся др ре6ение мерси все пак просто не знам схемата и за това ми е трудно ако мойе6 да помогне6 с о6те инфо 6те сам ти благодарен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Отиди на електричар че да не забравиш някой път изключена перкатаи да прегрееш двигателя. Хондата не е космическа совалка че да не може да се оправи лесно - 1 реле, 1 датчик, вентилатор и жици :) Явно с тая допълнителната жица към + някой се е опитал да замаскира съществуващ проблем.Ако докато е студена и изключена от контакт перката не се е въртяла значи остава реле или жици, като аз залагам на второто. Щом това което ти писах преди не проработи значи има още нещо пипано по инсталацията

Редактирано от NASAKOTO.YAKATA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Autolord пробвай да проследиш и провериш проблема по тази схема

 

Публикувано изображение

 

Тя е за Д14А7, Д14А8, Д16Б2, Д15з8 и Б18Ц4 мотори, но може да ти е от полза в общия си вид.

Редактирано от emod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Autolord пробвай да проследиш и провериш проблема по тази схема.

мерси тази е по опростена 6те свар6и работа той принципа е един и са6т само 4е тук виждам два дат4ика сега трябва да издирвам и него явно тои е изолиран и е пуснат директен плиус и за това не иска да ми сработва в движение пак благодарско за схемата. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди на електричар че да не забравиш някой път изключена перкатаи да прегрееш двигателя. Хондата не е космическа совалка че да не може да се оправи лесно - 1 реле, 1 датчик, вентилатор и жици :) Явно с тая допълнителната жица към + някой се е опитал да замаскира съществуващ проблем.Ако докато е студена и изключена от контакт перката не се е въртяла значи остава реле или жици, като аз залагам на второто. Щом това което ти писах преди не проработи значи има още нещо пипано по инсталацията

батка мерси за саветите но тои електри4аря едно 6те оправи др.6те обарка бил сам в сервизи ба4кал сам и в тях просто не сам си имал работа с хонда до сега но след като я поразгледам малко и този косми4ески кораб 6те проработи перфектно рака да пипне око да види но моите не на др. :):P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

само 4е сега ако е загряла и перката се е вклиу4ила ако угася двг-то тя спира не е като преди да ба4ка но смятам 4е това не е проблем а заводско си е така

Точно така трябва да е :lol: Редактирано от emod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

просто не ми стана ясно за6то някои се е правил на майстор без да има при4ина за това днес я пробвах и то доста я ра4ках но стрелката не марда6е от работната си температура сега ве4е ми хареса имам др пр единият е 4е имам скасан ман6он на кормилна 6танга който не е скап но не6то лопа а не е нито 6тангата нито накрайника не6то ватре в самата рейка е и се моля да не е не6то голям пр а и трябва да си долея малко хидлавли4на тъе4ност сега има няква 4ерно кафеникава не6то да предложите не искам да отварям нова тема :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Из форума има теми за рейката ,прегледай ги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок батка мерси сега 6те видя и моята е 4wd та ако знае6 зна4и имам си вси4ки скорости смсиал предавки но имам о6те не6то което нз какво е и за6то е и как се вклиу4ва освен от 1 до 5 предавка и задна имам и едно което е до парва и пак нагоре като нея но пи6е SL и е с оранжево на4ертано на скоростния лост та туи8 4удо на техниката какво зна4и понеже пробвах да го вклиу4а и си влиза пак на парва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Възможно е да е блокаж на диференциала.. не знам :DТова намерих из форума --Скороста която е по ниска от 1-вата "SL" Super Low е просто понижаваща предавка за изкачване на стръмни наклони, за спускане от такива или за потегляне при стръмни наклони.

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да е блокаж на диференциала.. не знам :D

а според теб нормално ли е на 5-та с 180 км/ да сам на 6000 оборота на двг-то прекасва4а ми е на 7800 при положение 4е сам 4х4 да не би да са ми сменяли предавателната кутия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ина4е сам мн доволен имам power да згазя vti :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

братле ай ако не те марзи ела на скайп 4е тука вав форума мно бавно става пак аз искам си бабря с някои за коли :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какви са скоростните кутии на 4x4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...