Japanese/Power 0 #1 Публикувано 22 Юни, 2008 Тъ имам сериозен проблем,който го забелязах преди 1-2 дена,колата като се кара нормално не загрява,но всеки знае че със такова животно под капака,няма как да не смазваш педала на газта от време на време.Значи като я карам на ръчка,спирам перката не върти,изхвърля малка част вода от радиатора в казанчето..........и почнах да се притеснявам,а като дам само на контакт без да е запалена колата перката върти......................моля ако някой е имал подобен проблем,да каже как го е разрешил.Поздрави Стефан Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Lalev 2 #2 Отговорено 22 Юни, 2008 колега имам абсолютно същия проблем 1към1 дори това което казжаш за перката.Можеш да бъдеш сигурен че на 99% гарнитурка на главата при мен поне е това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #3 Отговорено 22 Юни, 2008 Смени си първо дребните неща ( термостат, капачка на радиатора, и виж перката дали се включва навреме , евентуално датчика на перката) и ако пак го имаш проблема тогава търси проблем с гарнитура и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #4 Отговорено 22 Юни, 2008 (Редактирано) колега имам абсолютно същия проблем 1към1 дори това което казжаш за перката.Можеш да бъдеш сигурен че на 99% гарнитурка на главата при мен поне е това.Виж кабела от перката влиза в един датчик.Извади от там буксата.Подай 12 волта и виж дали върти перката ако върти си за датчик на температура.Ако не върти за перка тва е! Редактирано 22 Юни, 2008 от Krelion Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japanese/Power 0 #5 Отговорено 22 Юни, 2008 Значи сега се прибирам,след супер яко ръчкане и преди да прибера колата перката си работеше,а по някой път не работи.....................това ми е мн интересно да разбера от какво се получава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 921 #6 Отговорено 23 Юни, 2008 ........и почнах да се притеснявам,а като дам само на контакт без да е запалена колата перката върти......................моля ако някой е имал подобен проблем,да каже как го е разрешил.Поздрави СтефанИ при мен е така,контакт върти,без контакт не върти.Ама щом плюе в преливника ходи на доктор.Само Акорда и Прелюда въртят перки като си изключил от контакт.Като работя на место в тези жеги и съм надул климата,темперетурния датчик отива под червеното,като дам газ и развъртя антифриза пада на средата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cK1 28 #7 Отговорено 23 Юни, 2008 (Редактирано) Японска Сила - чуй и мен братле ... Губи ли течност ? ако губи ... Знаеш ли къде ти е водната помпа ? Ако знаеш запали колата на място, почакай малко и провери дали ще почне да сълзи от пробката (трябвда да има малък отвор ) ако съзли - водната помпя е за смяна... По миналото лято луд ме направи тази водна помпа .. не се включваше перкта , хвърляше вода през капачката ... когато си поиска губеше вода -2,3 литра че и повече ... оказа се водната помпа, а бях готов да пила глава, мислих че е спукан радиатора .. първото което смених беше капачаката ... нито главата нито гарнитурата беше пострадала... .. не можех да видя че губи вода защото капе от пробката и от топлия двигател моментално се изпарява, а аз очаквах да прави локви отдолу ... за всеки случей погледни и термостата - провери маркучите .. (карвавиците ) дали се издуват много .. дали са еднакво топли на загряла кола .. т.е. дали е отворил термостата... и т.н. Но със сигурност имаш проблем .. това не е нормално .. на хонда стрелката за темп. трябва да спи .. независимо как и къде е караш Гарнитурата е проверява по 2-а начина - със една макина дето ти замерва дали имаш ЦО2 газове във радиатора - смесва изгорелите газове със охлажданетоп или дали излиза бяла пара през аспуха , т.е. дали отива вода в цилиндрите... 1-вия тест струва 10-20 лева .. 2-рия е без пари Редактирано 23 Юни, 2008 от cK1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japanese/Power 0 #8 Отговорено 23 Юни, 2008 При мен може да се окаже мн по различен проблема.................................след 2 дена ще ви кажа какво стана Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BorisD 1 #9 Отговорено 24 Юни, 2008 (Редактирано) Ей, сигурни ли сте че на Акорда когато е загрял и изгасиш двигателя перката на радиатора трябва да върти?Моля и некой да ми обясни защо, след като всички знаем че като не работи' маторя нема цинкулация !(деюре се обезсмисля въртенето на перката).А напълно допускам, че моята кола може и да не е наред, защото стария собственик не са му се давали 400лв. за нова перка и е нагнявил неква ръждива гад от по стария модел на Акорд(не знам що е направил така, по принцип е страшен педант за тия неща), става въпрос за дясната перка.Малко му изместих на колегата темата, но мисля че и той ще се заинтересува, защото и моята стрелка на температурата чат -пат полудява и се разхожда нагоре надолу по скалата като дете идиотче в Хиполенд. Редактирано 24 Юни, 2008 от BorisD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 921 #10 Отговорено 24 Юни, 2008 Нормално ако Хондата е наред, не трябва да има проблеми с охлаждането.Да не пускам друга тема:Мислил ли е някой за въздухозаборници на предния капак на колицата си! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #11 Отговорено 24 Юни, 2008 Един приятел със сивик 92ра д15б2 го имаше същия проблем.Сменихме както се изрази Стамбата "дребните неща".Отново загрява.Купих му една гарнитура на главата , сменихме и нея - пак ташак.Тааа приятелски съвет ... провери първо датчика на перката за да не береш нашите ядове напразно Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #12 Отговорено 24 Юни, 2008 Тъ имам сериозен проблем,който го забелязах преди 1-2 дена,колата като се кара нормално не загрява,но всеки знае че със такова животно под капака,няма как да не смазваш педала на газта от време на време.Значи като я карам на ръчка,спирам перката не върти,изхвърля малка част вода от радиатора в казанчето..........и почнах да се притеснявам,а като дам само на контакт без да е запалена колата перката върти......................моля ако някой е имал подобен проблем,да каже как го е разрешил.Поздрави Стефанднес ми се случи същото, оставих я на контакт докато не се изключи сама перката, мисля скоро да изолирам тази верига от контактния ключ не разбрах защо другите колеги започнаха да ти казват, че си със спукана глава или гарнитура или т.н. май не бяха прочели какво си написалжегата ще ви умори ей ! надявам се на тази B18-ка да си сложил достатъчно голям радиятор ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cK1 28 #13 Отговорено 25 Юни, 2008 Ей, сигурни ли сте че на Акорда когато е загрял и изгасиш двигателя перката на радиатора трябва да върти?Сигурни сме Де факто - датчика не е токлова умен - той просто отчита , че е достигната нужната температура и включва перката .Моят го прави същото.Не е нормално да ти играе стрелката за температурата Т.е. имаш проблем - обърни му внимание за да не береш ядовеСтрелката трябва да спи ! независимо - как , кога и къде я караш (карал съм 20 км до Кръстова Гора на 1-ва и чат пат 2-ра юли месец с 5-човека и багаж - стрелката не е мърдала , ако смяташ, че това е добър тест ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japanese/Power 0 #14 Отговорено 7 Юли, 2008 Пичове здрасти,моя проблем не е нито от спукана глава,гарнитура от датчици и такива ми ти работи...............моя проблеме се оказа от контактния ключ и по точно климореда Като палех колата трябваше да връщам ключа.иначе виеше и това е бил моя проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове