Jump to content
Ivontyy

Honda Civic Sedan от Бултрако

Recommended Posts

Здравейте, търся повече информация от притежатели на Хонда Сивик Седан /4 врати/, закупена от Бултрако или внесена у нас в последнине 1-2 години. Става дума за модела с двигател 1.6, защото в официалната им страница се предлага само този с 1.8. който е с няколко хилядарки нагоре. За 1.6 никой нищо не казва и не може да се намери. Твърдят, че е японско производство. Така че ако има някой с такъв автомобил, нека си каже мнението. Цената при вносителите е прилична за нов автомобил - 31 800 лв /плюс металика - по българската схема, разбира се/, което сравнено с другите марки и с качеството им е направо много дорбе. Знаете, че за тези пари се взима нещо унгаро-чешко-турско-словашко-корейско. А все пак тук става дума за Хонда и то от Япония. Така че търся мнения за този автомобил - говорим за нов...Благодаря ви....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L
Отговорено (Редактирано)

ОТ НОВИЯ СИВИК модел 2006-8 няма мотор 1.6 ??????????????????????????????????а само 1.8 и хибриди са 38-45 хил лв

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има такъв мотор и е в изложбената зала - до витрината - цената е 31.800, ако попиташ по телефона - ще ти кажат същото. 1.6 I-VTEC, 125 КОНЯ - ОФЕРТАТА Е ПРЕД МЕН

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ivontyy

Разбира се, става въпрос за 4-вратката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е правена в Турция? Май там правят седан с 1.6 мотор..Сигурно затова има такава разлика в цената с 1.8турския сайт на Хонда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Много ясно, че има мотор 1.6 за седана. Ето го в шоурума на Карада във Варна.http://www.honda-varna.com/cars/civic4d02.htmlВ момента е на промоция. ;) 100% е правен в Япония !!

Редактирано от Slayer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е правена в Турция? Май там правят седан с 1.6 мотор..Сигурно затова има такава разлика в цената с 1.8турския сайт на Хонда

Бултрако твърди, че е японска, а 1.8 е 38000, ама имо доста повече екстри

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ясно, че има мотор 1.6 за седана. Ето го в шоурума на Карада във Варна.http://www.honda-varna.com/cars/civic4d02.htmlВ момента е на промоция. ;) 100% е правен в Япония !!

Дано е японска...Не зная за промоцията, но в Бултрако цената от 31800 си стои поне от февруари...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тоя е някакъв нов.иии като го гледам.. 1.6 пък гори колкото 1,8 и повече....(по данните които са дали)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На изложения в шоурума във Варна рамата му започва с : JHM - за всички, които не вярват, лично проверих. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегата Scoff има такава - говори с него ;) мисля че е доволен ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ivontyy

колегата Scoff има такава - говори с него ;) мисля че е доволен ...

tX - помолих го за мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен значително по-добре е да се метнеш на 1.8 .... а и 1.8цата с леко каране , 4 човека и багаж .... дава 6/100 междуградско ! ... проверено преди няколко дена .... не се ебавам !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колицата е адски добра !идва с bridgestone touranza , 16ки джанти .... гумата седи прибрана в калника . Стабилността е завидна ! Стойката е агресивна.За каране е ужасно лесна и зарибяващо приятна . Много маневрена , въпреки дължината си .Независимо окачване отзад . Както вече споменаха колегите ... правена в Япония . Първия добре обезшумен сивик . Идва и със СД ченджър .... който си е отпред .... т.е. пъхаш диск след диск ;)Фабричните колони са слаби , но доста качествени като звук . Като недостатък за мен е , че педала на газта не реагира мигновено , както на предните модели . Това подобрява комфорта на возещите се ... но мен лично повече ми допада иначе . Окачването създава впечатление като на меко ... но в завоите колата не се накланя . Има много неща , но сега не се сещам повече .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях се загледал много в седана, но определено ако взимам би бил 1.8. Но откакто един колега ми разказа някой подробности около него, предпочитам Акорда. Та не ми направи хубаво впечатление факта, че ако искаш да свалиш главата на мотора, трябва да го свалиш и извадиш от коша. Защото капака като се отвори, не осигурява достатъчно място за извършване на манипулацията отгоре. Другия недостатък е, че няма изпускателен колектор отделен от двигателя, който евентуално може да се смени с по-спортен. Да не говорим за сладане на турбина! На този мотор изпускателя е излят в блока на двигателя и от него излиза само една тръба за ауспуха.Някой колеги не биха ги впечатлили тези факти, незнам и аз ако имам такава кола дали бих я тунинговал. Но факта, че не са оставили възможност и произодителя е заложил трудно сервизиране на част от ремонтите по автомобила не са присъщи за Хонда. Бих оприличил тези недостатъци с някоя френска марка. Само там съм виждал подобни извратени решения. Докато Акорда изглеждал като правен от Хонда.Ако някой друг има мнение и впечатления, нека сподели, защото и аз се интересувам от темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам .... Демона е прав , че не е мислена за тунинг . Освен това предния капак е малък , предното стъкло идва напред . Реално коша не е малък тъй като се простира и зад края на капака /един вид под стъклото/ . Това може би е с цел подобряване на аеродинамиката , но достъпа за разни ремонти е затруднен :oops:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се иска следващата ми Хонда да е хибрид, заради цените на бензина...тунинг едва ли ще има там, но пък разхода е идеален

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MY HONDA, прав си, но замисляш ли се какво става с оная нова част от автомобила - акомулаторите? Как се поддържа тая чудесия, каква е цената им, колко е живота им.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sCoff

 

Ако на чисто нова Хонда се налага да правя ремонт !?!?! :D Освен това е и гаранционна. За да започнеш да правиш тунинг (до колкото е възможен) на тази кола в момента трябва да си я платиш в брой и ще ти срува някакви безумни цифри. Всеки нормален човек би се насочил директно към type-r или s-2000. Да съгласен съм, че 1.8 е по-добре от 1.6. Разходът на горивото е приблизително еднакъв дори за 1.8 е по-нисък! Аз успявам да сваля моя в софийско на 8.5 с нормално каране. Онзи ден ходих до Варна. Колата спи на пътя. Немога да се похваля с разход от 6/100. По скоро около 7.8/100, но със скорости около 140-160 дори и 190 ( за съжаление повече не може) и постоянно работещ климатроник, който ми се струва че не оказва кой знае какво влияние върху разхода и поведението на колата. Факторът кинти се оказа решаващ в моя случай, затова взех 1.6. Разликата с 1.8 и по-високото ниво на оборудване + кожа беше 9000 лв. което си е много за мен. 1.6 и 1.8 с това оборудване е малка разлика може би около 2500. Колата е маневрена, но радиуса и на завиване е малко големичък според мен. За тези пари според мен е най-доброто на пазара, може би новият Lancer прави някаква конкуренция, поне за мен. Има някой глезотий които се сещам да ми липсват, но ще го презивея. Ще ги имам слеващият път като взема Legend :D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Corollaта според мен и е най-големия конкурент на Сивика. При това е доста добра Тойотата. Седана на Сивик не съм го карал, но королата е екстра. Надявам се Сивика да е по добър де, ако някой ги е тествал и двете може да сподели, ще е интересно.

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Corollaта според мен и е най-големия конкурент на Сивика. При това е доста добра Тойотата. Седана на Сивик не съм го карал, но королата е екстра. Надявам се Сивика да е по добър де, ако някой ги е тествал и двете може да сподели, ще е интересно.

Корола вече нямя, нали сочат Аурис за новата Корола - а за този Аурис трябва да мине време, за да се види каква е....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да няма Корола бе :) Ауриса е хеч, по-малък от Королата.Ей тва е тя :)

 

Публикувано изображение

 

А тук може да се видят основните конкуренти на Сивика! Направете си извод!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!И аз мисля да се присъединя към Honda-fan club:) След дълги лутания и консултации стигнах до Honda 1.6 Civic Sedan. Имайки предвид, че Corolla се прави в Турция, липсва в пакета LUNA система за управление на динамичната устойчивост на автомобила, везните май клонят към Civic'a. Искам да попитам хората с по-голям опит няколко неща:1. Достатъчен ли е 1.6 като мощност (125 к.с.) да се справи с 4 човека и багаж по планините (имам предвид ски уикенд:P и относително ниския клирънс 145 мм?2. Коло излиза горе-долу годишната поддръжка на този лизингов автомобил в гаранция?3. Не съм чул ласкави думи за сервиза на Honda и Бултрако, това така ли е според вашия опит?4. Колко би била остатъчната стойност на автомобила след 4-5 години?5. Какви са най-честите дефекти на модела?6. До колко е разумен изборът на автомат за кола, която ще се ползва предимно в градски условия. Някакво мнение за автомата на Civic'a? До колкото разбрах за автомата на Jazz има много лоши отзиви - до 20% процента дефектират (по мнение на статия в mobile.bg).Благодаря предварително.

Редактирано от bubibop

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

е за джаза по мнение на елитното списание АУТОБИЛд е с оценка 5,5- - от 6 възможни.(като качество) (понеже нямам преки наблюдени за това го...казвам това )а за сивик 1.6 125 мисля че мотора му е малък за това огромно купе 1.8 е перфектния вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за ниска не е много ниска по висока е от 5- генерация според мен :P а катерене които иска да си купи джип .(za bg) aми 1.8 мотора прави 0-100 за по малко от 9 секудни.(с прилично каране):P)))и върви много много прилично за толкова голяма кола :)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе незнам , ама реното го качвах на тротоара пред блока , а тази закача ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за отговорите. Бих искал да попитам и за мнението Ви за Honda Jazz. Не намерих такава тема във форума. Предварително се извинявам на модераторите за оф-топика. Колебая се в изборът между двата автомобила.Двата модела - Jazz & Civic са корено различни и принадлежат кън различни категории автомобили. Но като "накичих" Jazz'a с VSA, странични въздушни възглавници, автомат и металик цената на Jazz'a (1.4) се изравни с тази на Civic'a (1.6 седан). Според каталозите няколко прилики и разлики:1. Сходно багажно отделение: 380 L (Jazz), 389 L (Civic седан), но като се има предвид функциалността на Magic Seats на Jazz'a това е май по-скоро предимство в негова полза.2. Клирънс: 140 мм (Jazz), 145 мм (Civic), независимо че Jazz'a изглежда с по-висок стоеж поради удълженият силует на купето и по-висок стоеж на седалките (усещането е, че в Jazz'a сядаш, а в Civic'a влизаш :dry:3. Разход на гориво: - градско: 6.9 L (Jazz), 9.1 L (Civic), въпреки че тези показатели са относителни, измерени при идеални условия със затоплени гуми и т.н. Когато попаднеш в задръстване май няма да има съществена разлика :( - извънгрдско: 4.9 L (Jazz), 5.4 L (Civic) - незначителна разлика, зависи от броя пътници, багаж и от типа шофиране4. Радиус на обратен завой: 4.7 м (Jazz), 5.3 м (Civic), тук може би заедно с по-малките размери (дължина) на Jazz'a (3.845 м) в сравнение със Civic'a (4.545 м) го правят по-подходящ за градски условия. 5. Спирачни системи: по каталог няма разлика между Jazz'a и Civic'a: - предни - хидравлични дискови вентилирани с усилвател - задни - хидравлични дискови с усилвател6. И двата автомобила както разбирам от темата са произведени в Япония (това така ли е ?!) Ако някой има опит с качеството на изработката на Jazz'a нека сподели. На тест-драйвът който направих ми дадоха Jazz автомат - усещането е че се управлява изключително лесно и безпроблемно. Civic'a е по-стабилен може би поради по-широката база и постоянно включения VSA, може би с една идея малко по-слабо маневрен от Jazz'a (тест-драйвът на Civic'a беше с hybrid автомат, така че незнам до колко имам ясна представа за нещата).7. Комфорт: тук май две мнения по въпроса няма - Civic'a e безспорно по-комфортният от двата автомобила.8. Тип двигател: Jazz (i-DSI), Civic (i-VTEC) - тук нямам много информация, доколкото знам VTEC е по-добрият вариант с технология взаимствана от F-1.Ще съм Ви благодарен за мнеия и съвети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, Tino за изчерпателния отговор!Извинявайте за ламерския въпрос: VTEC двигателя с верига или с ангренажен ремък е ? По всичко личи, че везните клонят към Civic'a. Май най-добре да попитам Scoff и другите, които са карали тази версия на седана с 1.6 двигател какви са впечатленията им от пригодността на автомобила за планините. Нямам предвид off-road и други екстремизми. Имам предвид ски уикенд с 4 човека, ски и багаж дали ще се справи 1.6-ицата по виражите на Боровец или Предела към Банско?Благодаря на всички за търпението и подкрепата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с Tino на 100%. Jazz-а е намален от няколко месеца на около 26 000 лв. Нека все пак да чуем коя е избранницата ^_^

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха-ха, ами много ясно, че ще се справи 1,6-цата към Боровец и към Предела, аз съм ги качвал с 90 кс Голф, камо ли за 125 Хонда, немай притеснения по тоя въпрос. И второ да споделя и аз малко от моите впечатления относно Сивика и сравнението му с другите подобни автомобили - Корола, Джета, Меган. Аз имам Сивик отскоро, не е седан, хечбек е, но не мисля, че разликата е от Земята до небето. Гори си ми между 5-6/100 извънградско, според зависи от терена и колко бързам, но по принцип при спокойно каране - 100-110. В града ситуацията е различна, понеже е автоматик разхода отива 9-10. Тук искам да отговоря и на колегата бубипоп, който питаше дали е удачно да имаш автоматик за градско каране: Ами, че то автоматика е измислен за каране в града, извънградско е ясно-вкарваш 5-я зъб и само натискаш газта, отвреме-навреме 4-та за в някое село или ако ще изпреварваш по наклон. Но в града където трябва да се спира и потегля постоянно и предавките се редуват 1-ва до 4-та и обратно всяка секунда автоматика е незаменимо удобство - натискаш само газ и спирачка, а с дясната ръка можеш да си боравиш настройките на плеъра. Качва разхода с половин литър, но това си е 1,5 левчета за 2-3 дена каране. Колкото до сравнението с конкурентните автомобили ще кажа, че когато избирах кола обиколих и други дилъри и направих тест на Джета, Меган и Корола. Трябва ли да казвам, че от Мегана и Джетата се отказах още преди да съм слязъл от тест-драйва. Виж, Королата наистина е много добър автомобил, сравнително добра цена, по-ниска от Сивика, относително добро ниво на стандартно оборудване и возията е добре, но нищо не може да се сравни с усещането когато седнеш на волана и погледнеш контролното табло, чуеш рева на двигателя на Хонда със 140 коня (при Королата най-мощния е 122 мисля). Освен това Сивика си дойде със 17" джанти и гуми Мишлен Праймаси. Тук искам да подчертая, че преди настоящата не съм имал друга Хонда, така че при избора си не съм се влиял от предразсъдъци и не съм робувал на стара любов. От 1 месец насам обаче съм убеден, че това е най-удачния вариант според цената си и екстрите, който би допаднал на млад шофьор със поне малко спортен дух в тялото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...