BoRkY 0 #1 Публикувано 16 Юни, 2008 Здравейте колеги!Карам сивик купе 1.6,125к.с. 98година.Днес ми изникнаха следните проблеми;запалих колата сутринта и докато запали по4на да фърля масло от масления филтър а той си беше завит добре!Така сложих друг филтър който ми го дадоха специално за мойта кола,наложисе даго стегна атцки много зада не хвърля пак масло,докато си мислех че всичко се е оправило почна да ми свети лампата за маслото до 1100 оборота след тях изгасваше обаче след 10 км. светна тотално като проверих дали има масло се оказа че има ито бая в излишък но излишакът се е появил от това че някак си е влязал бензин в двигателя!По принцип колата ми е на газ но не е газов инжекцион.Моля кажете ми от какво може да са тези проблеми???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #2 Отговорено 16 Юни, 2008 единственото което ми идва на акъл е да е останал някой инжектор отворен и да е наливал бензин постоянно. Само така мога да си обясня бензина в маслото на инжекцион. Инжектора налива, измива цилиндъра и през сегментите - в картера.Не я карай така, защото ако не са изтропали още лагерите, то много скоро ще го направят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #3 Отговорено 16 Юни, 2008 Гарнитура някоя предполагам...? е баш там е проблема... няма такава гарнитура. Единствения път е рейка->инжектор->сегменти->картер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #4 Отговорено 16 Юни, 2008 е баш там е проблема... няма такава гарнитура. Единствения път е рейка->инжектор->сегменти->картерЪъъ, малко е станало недоразумение - докато си пишех поста твоя го нямаше пред мен, та не ти бях прочел мисълта преди да цъкна "сенд" на моя ... та за това такова несигурно предположение. Аз май съм до тук, имам още да чета...пфу а днес си говорихме с даскала за тоя проблем, къде ли съм блеял... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BoRkY 0 #5 Отговорено 16 Юни, 2008 (Редактирано) По принцип майстора на гаста ми каза че е направил нещо да лъже компютъра за да не ми светне пък инжекцията??Много странно ми стана меши газта и бензина пък гори газта и бензина го натиква долу! Редактирано 16 Юни, 2008 от BoRkY Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #6 Отговорено 16 Юни, 2008 хвани майстора да провери релето което е добавил да ти лъже ЕЦУ-то.редовно релето нагорява и ако е останало затворено, за нула време си напълнил картера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BoRkY 0 #7 Отговорено 16 Юни, 2008 ОК утре ще му звънна даго направи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BoRkY 0 #8 Отговорено 16 Юни, 2008 А това за филтъра някакви предположения да поясня леглотона самия двигател кадето се слага филтъра е добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamen_d7 0 #9 Отговорено 19 Юни, 2008 По принцип майстора на гаста ми каза че е направил нещо да лъже компютъра за да не ми светне пък инжекцията??Много странно ми стана меши газта и бензина пък гори газта и бензина го натиква долу!Аз го имах сащия проблем симолатор които струва 80-90лв и лаже инжекторите да не подават гориво аз имам само 2 за разлика от твоите и единия винаги оставаше отворен и колата се давеше. Порачахме нов симолатор пак същата работа накрая купихме 2 релета по 2.50лв и ве4е 6 м3сеца ниамам проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #10 Отговорено 19 Юни, 2008 Аз го имах сащия проблем симолатор които струва 80-90лв и лаже инжекторите да не подават гориво аз имам само 2 за разлика от твоите и единия винаги оставаше отворен и колата се давеше. Порачахме нов симолатор пак същата работа накрая купихме 2 релета по 2.50лв и ве4е 6 м3сеца ниамам проблем.Стига глупости бе човек. Първо не знам защо вобще намесваш симулатор в тази тема, и второ пишеш само да кажеш че и ти си имал подобен проблем. Постът ти е напълно безмислен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове