Jump to content
rocnogap

При смяна на сток колектор с спортни...?

Recommended Posts

Колеги интересува ме при смяна на стоковите колектори със спортни налага ли се смяна на ламбда сондата или каквото и да било ??? Мерси !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбда - не, но мисля, че се сменят гарнитурите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не :) тия с колекторите дето идват са едни гадни оригиналната е много по добра поне според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...аз на предната като сменях колекторите си оставих оригиналните гарнитури бяха две тънки метални като нови така,че не е задължително.Работата е елементарна развиваш старите и слагаш новите правиш едно кръгче в квартала само по колектори да се изкефиш както аз направих :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да... и аз пак да кажа, за да не стане гафффф... като ги слагаш ги слагай задължително с някакви ръкавици, не яз около тях мазнотии. Един приятел си ги сложи, друг един такъв ги опипа целите с пръсти и сега като се "изпекоха" колекторите целите са в неговите отпечатъци завинаги. Ам... това е така, защото се получава около мазното по-гореща зона и се попрепиша във формата на мазното. :) Аз само да кажа, макар да съм го писал веднъж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ламбдата се елиминира така ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ламбдата се елиминира така ли?

На новите колектори трябва да има място където се завива старата ламбда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Draik

Не се елиминира а самите колектори си имат място. Даже 2 места и слагаш ламдата в зависимост къде е твоята. Желателно е да си използваш твоите гарнитури защото са по-хубави. Може да имаш проблем с катализатора и ще трябва да го махнеш и на негово място да боднеш един резонатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като стана въпрос за гарнитури .. до вчера си търсех гарнитури къде ли не ,за изпускателите, и накрая намерих едно магазинче за 80лв оригинални ,това нормална цена ли е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...преди година за Сивик ми искаха 11 лева не приличаше на оригиналната понеже моите бяха 2 тънки метални а тая по дебеличка от глингирит с метални нишки(незнам да ли така се казва :oops: )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като стана въпрос за гарнитури .. до вчера си търсех гарнитури къде ли не ,за изпускателите, и накрая намерих едно магазинче за 80лв оригинални ,това нормална цена ли е ?

Не е нормално около 20-25лв струва ламаринената с гума по средата ,Моита излезе 25лв +наложен платеж/ЕКОНТ/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:P гарнитура на изпускателен колектор с гума по средата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;) гарнитура на изпускателен колектор с гума по средата?

:D Да да, така е !!! Такива са последните модни тенденции при изходящите газове, за да не ги боли много, като се удрят в метала, сега им слагат гума по средата на гарнитурата (друго си е с гума по средата) :D;):D Сори за офф-а, ама не се сдържах! Така яко, не се бях смял много отдавна. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е тя гумата сигурно е за фаца :Dпри оригиналната няма нищо посредата еднослоина ми изглежда на мене. ;):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aбе радвам се 4е вие било весело ,заради това се наложи да я разгледам по обстоино и полжението е такова: НЕ Е ГУМА некво 4ерно е незнам кво е 6тото сам зле с автомобилите и ще вземете пак да се смеете на мои гръб :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....споко ве пич има и по зле от тебе аз като си поръчах такава гарнитура в магазин преди това пък ми бяха дали глингиритова с метални нишки ама тя пък беше по голяма и понеже нямаха налична след няколко дена проверки и напомняне ми докараха и беше гумена за всмукателните :P и продавачката ми вика тая е за изпускателните ве момче обяснявам и,че е гумата ще се разтопи от нагряването а тая продължава ма тя сигурно е специялна гума други гарнитури нямаме и аз я отказах естествено и ми върнаха парите от тогава спрях да ходя на тоя магазин :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

което мога да кажа за поставянето на спортни колектори, е 4е има два типа.Едни, на които и 4етирите колектора се сабират в един още от пред и ламбда сондата си има дупка за неа то4но там кадето се обединяват а другия тип, са които 4етирите колектора се обединяват парво два по два и после двата в един, а ламбда сондата се поставя в на4алото на левия колектор.Не знам дали има зна4ение кои от двата колектори 6те избере6 но би било добре ако се заинтересуваш.Аз ли4но се обадих веднаж в хонда сервиз и ми казаха 4е е желателно да е както е оригинала на същия принцип, но все пак бих те посаветвал да питаш ОМБРЕ :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в моа случай си сложих старата гарнитура, метална е и ми изгеждаше по надеждна, само внимавай да не прицакаш сондата, че аз изгорях с едни пари

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...