Jump to content
Guest ShEfA

Има ли смисъл и какъв е от филтър

Recommended Posts

Guest ShEfA

Простете ме, че заглавието на темата е такова. Това е така, защото аз самия не знам дали този филтър е за картерни изпарения, или за проветрение на картера или нещо от този сорт. Очаквам от вас да ми кажете, аз да се образовам, и да не ми казвате да използвам търсачката, защото опитах. Намерих само една тема, която не ми помогна особено. Та, седя, гледам снимки на "тунинг" и го виждам тоз филтър. Има ли смисъл да слагам нещо такова на моя двигател, ако има - защо, и ако няма - защо. Ето за какво става дума:http://www.knfilters.com/vent.htmhttp://www.superhonda.com/photopost/data/502/sc1.jpghttp://4thgencivic0.tripod.com/specs.htmlВ горния ляв ъгъл на капака на клапаните има едно филтърче на снимките, а на сток двигател, там няма филтър а маркуч към интейка, преди дросела в тръбата за въздуха. Тук очаквам отговор ако може от 1net, тъй като преди много време много ясно си спомням как препоръчваше /ако да не беше дори и на мен/ да се сложи такова филтърче. Търсих темата, но не я намерих - пробвах всичко, включително проверка на мненията му - безуспешно. :(Айде колеги, бъдете даскали! :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

ей го е. Струва от 7-10лв. Марка Yed. продава се във всяка automania. Далаверата е че не хвърля мръсни газове във всмукателния колектор, които след години се натрупват и почват да правят мизерии...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
maniakk а тоя маркуч който излиза и после пак влиза в тръбата на интейка ? за какво е ? тоя синия :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз си сложих такъв на вти-то ми преди около 5 месецаестествено ефект няма да видиш от него (от сорта да бяга повече )просто картенрите изпарения да не влизат в смукатела за това се слага.(от там се получава нещо подобно на нагар :)и да се избегне се слага такъв филтър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей това наистена е много хубаво нещенце....... утре отивам да си взема и аз!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тоя маркуч беше докато запуша дупката на тръбата.... вече го няма от доста време но снимката е стара...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

замръзнала? че то има ли кво да замръзва там....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

замръзнала? че то има ли кво да замръзва там....

Не ми се търси темата.....кондензира там и замръзва...може и от страната на колектора да влезе вода. Редактирано от Krelion

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@ manniakк "...Далаверата е че не хвърля мръсни газове във всмукателния колектор, които след години се натрупват и почват да правят мизерии... " и всички останали колеги ...

 

Моля Ви Не се обиждайте, но Не му е там мястото на този филтър (вижте картинката)

manniakк там където си сложил филтъра - въздуха влиза в мотора.

Виж къде точно е PCV :)

И си смени мястото на филтърчето :)

 

 

Публикувано изображение

Редактирано от emod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може, но какво пречи да има филтърче и на 2те места?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

може, но какво пречи да има филтърче и на 2те места?

Нищо не пречи!Просто от писаното в темата и снимката, която си пуснал оставам с впечатлението, че филтърчето е само едно и е разположено на пътя на входящия въздушен поток - което няма да те спаси мърсотията носена от картерните газове. Ако филтърчетата са две и другото е разположено където трябва - на пътя на изх. картерни газове :) всичко е О.К. Редактирано от emod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

emod, това което е показал колегата е "простия" вариант за промяна на системата. За по-сложния вариант, за който ти говориш се слага така наречения oil catch can.Слагане само на едно филтърче решава половината проблем, но пък решава по-важната половина а именно пази дросела и ИАЦВ-то от маслени наслоявания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

emod, това което е показал колегата е "простия" вариант за промяна на системата. За по-сложния вариант, за който ти говориш се слага така наречения oil catch can.Слагане само на едно филтърче решава половината проблем, но пък решава по-важната половина а именно пази дросела и ИАЦВ-то от маслени наслоявания.

ще може ли да разясниш за др-гата част ако може ;)(по-малко важната) :lol: Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

1 нет и аз се присъединявам към питането на K1r1L с едно друго въпросче - каква е "файдата" от филтърчето на входа? нали вече въздуха е филтриран от въздушния филтър? и изобщо с какво поставянето му в тази част от "системата за вентилация на картерните газове" спомага за "пречистването"им на изхода :lol: ?Според мен от филтър на входа (на Breather Hose)полза няма никаква ;) изхода (PCV Hose) към всмукателния колектор е важен.Относно така наречения oil catch can - О.К. съгласен съм с теб изцяло.

Редактирано от emod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bat_gogo

такъв филтър се слага след турбо конверсия, за да не се вкарва въздух под налягане, а на изхода се монтира въпросният oil catch can, за да обира маслените изпарения, защото ако се се сложи просто някакво филтърче на изхода, то ще се задръсти за нула време и няма да върши никаква работа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...