Jump to content
Etnonatu®e

проблем с паленето

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги!имам проблем с паленето на акорда си,тръгвам сутринта за работа,два дена не бях я палел,давам на контакт и само върти не запалва,чува се аха да запали но пак така,два дена валя възможно ли е от влагата нещо!?друг проблем който съм имал е чува се някакво цъкане,и не се чува да качва бензиновата помпа?налага се да изчакам около 10мин и палеше,някой имал ли е подобен проблем и от какво може да е!?

Редактирано от aphextwin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!имам проблем с паленето на акорда си,тръгвам сутринта за работа,два дена не бях я палел,давам на контакт и само върти не запалва,чува се аха да запали но пак така,два дена валя възможно ли е от влагата нещо!?друг проблем който съм имал е чува се някакво цъкане,и не се чува да качва бензиновата помпа?налага се да изчакам около 10мин и палеше,някой имал ли е подобен проблем и от какво може да е!?

Човече има над 15 теми за майн реле (главното реле) - потърси с търсачката.Иначе релето се намира между волана и педалите от лявата страна ... не дава хубав контакт.Решението е сваляш релето отиваш да ти го запоят и си готов .За повече инфо пробвай с търсачката мейн реле или главно реле и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest aphextwin

Здравейте колеги!имам проблем с паленето на акорда си,тръгвам сутринта за работа,два дена не бях я палел,давам на контакт и само върти не запалва,чува се аха да запали но пак така,два дена валя възможно ли е от влагата нещо!?друг проблем който съм имал е чува се някакво цъкане,и не се чува да качва бензиновата помпа?налага се да изчакам около 10мин и палеше,някой имал ли е подобен проблем и от какво може да е!?

Човече има над 15 теми за майн реле (главното реле) - потърси с търсачката.Иначе релето се намира между волана и педалите от лявата страна ... не дава хубав контакт.Решението е сваляш релето отиваш да ти го запоят и си готов .За повече инфо пробвай с търсачката мейн реле или главно реле и т.н.
благодаря ти колега :fun: веднага го свалям !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пак проблема колеги :) !значи какво направиха в сервиза-->зачистиха кабелите на свещите,смениха палеца и дистрибуторната капачка,карах така 1-2 семдмици,преди 3-4 дни бях на път валеше,мъгли и както карах колата изгасна,стоях така 10на минути и запали,помислих си нещо може да се е намокрило и няма проблеми до днес,паля сутринта пак в ход изгасна и не иска да запали :D някой да знае къде в стара загора или в района има кадърен майстор да я погледне!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така колеги по проблема какво забелязах,извадих 1та лула сложих свещ отначало като върти няма ток,след около 5мин пробвах искра имаше и колата запали :) !?от къде идва този проблем комутатор ли да сменям бубина!? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така колеги по проблема какво забелязах,извадих 1та лула сложих свещ отначало като върти няма ток,след около 5мин пробвах искра имаше и колата запали :) !?от къде идва този проблем комутатор ли да сменям бубина!? :D

и колата преди това изгасна в движение,ако има някакво зна4ение това :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си WD40 и следващия път като ти огасне в движение, отваряш дистрибуторната капачката и я пръскаш отвътре - ако запали от някъде ти влиза вода в капачката -може да е пукнатина или уплътнение.И си провери релето дали наистина работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми направи такъв номер Акорда , кара си аз карам и изведнъж загасна и толкова му беше ,въртях въртях докато не ми падна и акумолатора и накрая се оказа от бубината няма так за да запали смених я и сега е добре ....... ама ако можеш да си е оправиш твойта даваи че си е цифра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

главното реле смених,дистрибуторната капа4ка и палеца,остава значи бубина или комутатор :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново колеги!искам вече да ви разкажа в какъв филм на ужасите попаднах.Колата ми имаше горе споменатите проблеми,сменил съм в сервиз главното реле,палец и дистрибуторна капачка.След като я взимах от сервиза бях щастлив за около 2-3 дни след което стана следното,паля си колата вече без никакъв проблем карах около 12-13км и колата изгасна в движение,от тогава на сам това получава винаги около тези изминати километри.Когато изгасна пробвах със свещ когато завърти дали има искра,нямаше :D след около 30мин. пак пробвах имаше искра и колата запали,но всичко приключва отново около тези изминати километри.Не искам пак да я карам в този сервиз,защото не смятам че са ми отстранили проблема,много ще съм Ви благодарен за съвети какво да правя,а на колегите от Стара Загора къде евентуално мога да ида да ми помогнат!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сигурен ли си че са ти оправили главното реле?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сигурен ли си че са ти оправили главното реле?

старото реле го смених с друго като ми дадоха гаранция че работи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен бобината или комутатора се ебават от време на време , преди време имах такъв проблем с един сивик. Но не се сещам кое смених тогава, бобината или комутатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай в този сервиз. Когато ми се налага в СЗ, прибягвам до тяхните услуги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай в този сервиз. Когато ми се налага в СЗ, прибягвам до тяхните услуги.

ходих там колега но ми казаха че с електроника не са занимавали :rolleyes: ще пробвам вариянта на BOSS`HOGG със смяна на бобина и комутатор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Тук се продава един такъв акорд на части, ако си пропуснал. Между другото, до неотдавна имах такъв автомобил и на новият му собственик му се беше случила подобна случка. Но не знам дали и как си е разрешил проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:);) ;) :) да си излея мъката поне пред вас!оставих си колата в сервиз преди 6 дни с тоз проблем който съм описал,и днес ми се обаждат от,като ми казват че ми карат колата,не могли да намерят какъв е проблема било или от алармата или от комутатора но трябвало да закъсам и тогава да им се обадя!Нямам думи! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това за закъсването си е така и на мен сами го казвали не веднъж, но до сега да чукна дърво винаги съм изкарвал късмет или аз си го откривам или приятелчетата от които единия е жичкаджия а другия монтйор и то хич не лоши много е важно да имаш приятели да помагат в такива случаи аз нямам ни наи малка идея какъв ти е проблема но ти пожелавам да го откриеш и да се оспокоиш, че идва нова година нов късмет :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕЕеее баце ... голема мистерия ти погоди тоз твоя убавец ... а дано в 2009 се разбули ... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...