Jump to content
plamen_d7

Масло в карбуратора на Д15Б2?

Recommended Posts

Карам Д15Б2 преди 3-4 дни установих, че от единия краи въздушния ми филтър е изцапан с масло, то идваше от въздуховода кам карбуратора отворих го, за да огледам какво става и от едната страна най- ниската точка има6е сабрано около 2-3 бирени капа4ки масло и въздуховода ка въздущюшния филтар сашто беше зацапан.-Казаха ми да изведа отдушника на маслото с отделе маркуч на срани направих го, проверих сащо да не е запушен, но след 150км каране пак се появи масалце както преди и сега питам от каде го вкарва мамка му? Измерих компресията самоче на топъл двигател понеже ниамах мн. време 12 13 12 12 при допустими по каталок 9,5-13.- Това стана след 30-40км пат със скорост 180-190км/ч на магистралата Карнобат - Бургас :blabla:- Колата малко позагриа и напални разширителниа сад - радиатора е нов капачкат сашто 1.1 бара.ДАЛИ СА МАСЛЕНИТЕ СИГМЕНТИ???? ИЛИ................................................?????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отиди на газ анализатор да видят дали нямаш изгорели газове в антифриза. ако имаш значи трябва да сменяш гарнитура на главата :blabla:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Само за протоклола - D15B2 е моноинжекцион!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest atanasbe

братче първо не знаеш къв ти е двигателя разрови се малко в форума и ще намериш много информация от там вече може да питаш как да си отстраниш проблема но като гледам маи няма да стане за тва наи добре си я закараи на маистор да я види

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как е нивого на маслото? Да не е над макса?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-Казаха ми да изведа отдушника на маслото с отделе маркуч на срани направих го, проверих сащо да не е запушен, но след 150км каране пак се появи масалце както преди и сега питам от каде го вкарва мамка му?

за кой маркуч говориш? този който излиза от капака на клапаните или за този който идва от блока?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-Казаха ми да изведа отдушника на маслото с отделе маркуч на срани направих го, проверих сащо да не е запушен, но след 150км каране пак се появи масалце както преди и сега питам от каде го вкарва мамка му?

за кой маркуч говориш? този който излиза от капака на клапаните или за този който идва от блока?
За отду6ника на маслото от капака, кадето идва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest plamen_d7

Само за протоклола - D15B2 е моноинжекцион!

Само за протокола- е дуоинжекцион!Отвори капака и виж дали са 1 както ти казва6 или са 2 както аз казвам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest plamen_d7

Казаха ми да развиа 4-те свещи да налея по 50-60гр. газ за горене да из4акам 2-3 дни ако има ниакакв нагар по сигментите или ако са спекани да се изчистят.-Имам само един вапрос след като го направя това триабва ли да смениам маслото или тази газ която сам налял ще си изгори, защото бях чел ниакаде че попада в картера при маслото и ако е така какво 6те стане?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи ДУОИНЖЕКЦИОН и тези цифри 1 и 2 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...