Jump to content
Guest buh

температура

Recommended Posts

Guest buh
Публикувано (Редактирано)

здравейте колеги,колата ми почна да вдига температура !!! :):) мои преположения/ сивик седан, мотор д15б3 с газово/:1. гарнитура - мисля че не, след като карам 150 км без да дава проблем.2 водна помпа - къде е ??? на ремъцители е, можеби хлабав или износен ремък ?3. датчик на вентилатора - къде е ???4. след ремонт на газовото - въздушна тапа, как да обезвъздуша ???5. капачка на радиатор, как да разбера дали работи ??занчи само още малко инфо - пъни разшерителния до ръбъ му, ако я спра за 30 мин. няма проблем, но ако спра за 5 мин /зарежадане/ след 5 минути почва да загрява.МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ !!!!! все пак това е хонда, ТЯ НЕ БИВА ДА ИМА ТАКИВА ПРОБЛЕМИ :):)

Редактирано от buh

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имам съ6тиа проблем и ми казаха 4е е гарнитура на главата, но все пак си провери термостата за6тото може и да е от него.Аз все о6те не съм сменил гарнитурата и за това карам без термостат и колата не загрява но тиа дни 6те ходя да я сменя за6тото не е добре за колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен беше така, няма газ но всичко друго го имах като проблеми. гарнитурата на главата беше при мен. загрява защото в системата влиза въздух който измества антифриза в разширителя и радиатора остава празен. перката не се включва защото няма какво да охлажда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest stiv

Имах подобен проблем с един нисан.Загряваше след кратък престой. Оказа се пукната глава.Дано при тебе не е това.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

иб....х ма...уднес паля един час каране, стрелката не мърда, работа на място - 6 пъти включи вентилатора ?!?! температурата не мърда.мисля /надявам се/, че няма да е гарнитура, при нея колата загрява и няма връщане назад /опит от доста други коли/ и денес карах само на бензин, никаква миризма няма в антифриза на бензинови пари /пак опит от други марки/почвам да мисля:можели да има слабо оттичане н радиатора - все пак сме производство 92 ????къде е все пак помпата на д15б3 /д15б2/засега всичко е ок'но ще гледама да, аз правя така - пълня радиатора до горе затварям капачката и сипвам в разширителя до средата - да не би това да е грешкта ???днес преди да запаля, отварям радиатора - празен, събра около 300 грама/разщирителя празен, на мин/, недолях - не загрява :rolleyes::drunk: ще я гледам и ще ви кажа каво се случва, но ако някой има идея ......................

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Помпата е на ангренажния ремък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах подобен проблем с акорда, оказа се капачка на радиатора като старата хем бе преебана хем бе на 0.9, взех за 7 кинта нова на 1.1 и всичко е ок:rolleyes:!! п.п- с тая разлика че при мен колата не загряваше грам, просто я усетих че губи течност.... и все пак опитай с нова нищо не губиш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах подобен проблем с акорда, оказа се капачка на радиатора като старата хем бе преебана хем бе на 0.9, взех за 7 кинта нова на 1.1 и всичко е ок!!!!! п.п- с тая разлика че при мен колата не загряваше грам, просто я усетих че губи течност.... и все пак опитай с нова нищо не губиш

а колко бара е на сивика ????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

степенувай нещата:1.първо виж капачка(най-елементарно)2.Виж дали колата ти е обезвъздушена3.Виж водна помпа(надали е там проблема, според мен няма такава вероятност)4.Виж термустат5.Най-накрая - гарнитура на главата(най-вероятно ша е там проблемацията)Успех, ако има нещо пиши.А относно списъка нека колегите да допълват и поправят списъка ако съм изпуснал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AMD

нека колегите да допълват

+ радиатора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, вчерасе загледах в ремъците и какво останових /помпата е на един ангранаж с климатика, извинете за незнанието но никога не съм имал проблеми с хондата :( /ремъка е започнал леко да се разпърпва по краищата, опънат е, но вероятно е доста стар и при включване на климатика и по високи температури на околната среда започва да преплъзва /вероятно/та ще си взема ремък, смяна и се надявам, че на машината нищо и няма :( все пак тряабва да сменяме някой неща :(:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ти се иска да е гарнитурата ама това няма да промени фактите. и при мен беше същото и аз си ги мислех същите неща, радиатори, капачки, помпи, термостати. накрая ... гарнитура смених и тогава видях спокойствие. ремъците приплъзвали - и един мармот завива шоколада в станиол ... ;) ако колата ти загрява нормално и не прегрява без да изхвърля антифриза - остави термостата на мира. ако пружината на капачката изглежда че има добро съпротивление и всичко изглежда нормално на пръв поглед - то най-вероятно е така. обезвъздушаване - шанс за решаване на проблема около 0.1%. аз съм карал с 1/3 от радиатора празен и нито загряваше нито изхвърляше. просто перката се вкл. по-често. радиатор - не. водна помпа - също не. та ... това е, гледай да си направиш сметката по-добре от мен и да не дадеш още толкова пари за излишни части преди да смениш истинския виновник за ситуацията. успех! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да добавя и щателно оглеждане на гърловината на радиатора. Там вътре има един ръб срещу който се опира гуменото уплътнение на капачката. Ръбът трябва да е объл ( :-D ), гладък и да няма нащърбвания

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е слабо място при хонда-гарнитурата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по-скоро е слабо място на майсторите и некачествените части, а не на "хондовата гарнитура"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Niakoi

...паля двигателя перката угасва гася двигателя перката вклиу4ва и незнам от какво е...

Не е повреда - така е и при мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
не ти се иска да е гарнитурата ама това няма да промени фактите. и при мен беше същото и аз си ги мислех същите неща, радиатори, капачки, помпи, термостати. накрая ... гарнитура смених и тогава видях спокойствие. ремъците приплъзвали - А

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега ще ти дам което скормно мнение, 100% гарнитура, ако не се обажда сега след 2 седмици като ти игори жодата пак ще се обади, 6 броя за героя сам сменил, ходи докато не си изкривил главата да ти сменят гарнитурата-и болтовете(иначе ще стане като при мен нов двигател)! това е моето скромно мнение!

Редактирано от Kiril TopaloV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко е казано по тая тема :) колегата вече да си решава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поглеждал ли си дали ти се включва вентилатора? Освен всички други съвети, провери си ако искаш и неговия датчик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...