Jump to content
rocnogap

Как да задържим максимален въртящ момент в по голям диапазон от обороти?

Recommended Posts

Колеги какъв тунинг да направа за да задържа максимален въртящ момент от 6200 по каталог до 7000- и нещо примерно ? Със стокова ESI съм от подписа. Мерси !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си с д16з6 максималния въртящ момент ти е 142-5200 http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/4357.html разгледай тоя линк, може да ти е полезен

Прав си относно въртящия момент аз съм обуркал цифрата :D та това ме мъчи как мога да го напвара в по голям диапазон от обороти :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което ми идва на акъла за разширяване на диапазона с висок върт. момент е да си повишиш оборотите на мотора. Което от своя страна става с разпределителен вал с по-голям ъгъл на отваряне и по твърди (двойни пружини на клапаните), естествено и малко настройка на компа :D. Има доста теми по въпроса, но за по сигурно се свържи с колегата "Змея". По това, което съм чел той е налял много живот в малкия втек :D. Мисля че неговия мотор е д16з7 или 9, но те са идентични с твоя. Колата му е атмосферка и по неговите думи мачка вти-та с много :D.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какъв ти е бюджета?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L
Отговорено (Редактирано)

НЕ СИ СЛАГАИ КОЛЕКТОРИ 4-2-1.ако искаш по плавна крива в тези обороти ти трябва вал.4-1 колектори.по голяма дроселова клапа.и добре настроена електроника

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък не съм съгласен.ибейските 4-2-1 са си супер колекторчета и в никакъв случай не стесняват диапазона. Този двигател (и подобните му) имат проблем с дишането на високи обороти. Това обаче според мен не се оправя с по-голяма дроселова клапа.Електрониката я зарежи. На фабричен двигател няма какво толкова да му се донастройва.а за 4-1, надявам се не говориш за онези с късите тръби :rolleyes: дето мязат малко на фабричен колектор на д15момчета, дайте да разберем все пак възможностите на човека

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък не съм съгласен.ибейските 4-2-1 са си супер колекторчета и в никакъв случай не стесняват диапазона. Този двигател (и подобните му) имат проблем с дишането на високи обороти. Това обаче според мен не се оправя с по-голяма дроселова клапа.Електрониката я зарежи. На фабричен двигател няма какво толкова да му се донастройва.а за 4-1, надявам се не говориш за онези с късите тръби :worthy: дето мязат малко на фабричен колектор на д15момчета, дайте да разберем все пак възможностите на човека

4-1, неговоря за колекторчета които приличат на д15 колектор-> говорвя за ЗА DC-SPORTS 4-1 header(нещо добре изработено)по последни проучвания и мнения на 2-ма колеги от 4-2-1(ebay) никакъв ефект от него(не са усетили)аз съм с 4-2-1 GReddy(от 4-5 години) и аз мисля че има ефект само в ниски и средни в високи..слабо.Емо -ти ако може да разясниш за това дишане в високи ще е ок ? мисля че не е лошо да си ги напишем мненията колегата ще си прецени(сам възможностите) :rolleyes::):worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кириле тези колектори 4-2-1 си имат доста добър ефект, но както каза в ниските а във високите си е както преди ( поне аз не устих разлика там ) А за по голям въртящ момент мисля че един вал и настройките по него ще свършат чудесна работа. Но зависи наистина какви са възможностите на човека, защото да направиш читава атмосферка в повечето случаи излиза по-голяма сума от колкото да турбинираш. Може пък и да търбинира, тогава доста ще повиши въртящия момент.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А мога ли да рискувам с поръчкови 4-1 от едно място правели ? Или да не разчитам на кучи марки ? А и забравих да питам а при 4-1 само във високите ли има разлика , при ниските и средните какво се случва едно и също ли е ?

Редактирано от Al_Capone
ЦИТ�ТИ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега бях ти написал точно за 4-2-1 колекторите какво правят. Имат разлика в ниските, просто там колата започва да дърпа повечко а във високите няма разлика. Докато 4-1 ( не съм карал с такива а само съм чел мнения ) се усеща разлика във високите обороти, но за твоя двигател малко ми се вижда безсмислено да слагаш такива. По-добре сложи 4-2-1, спортен филтър и ако имаш възможност сложи вал на STAGE1. След това отиди да ти барнат малко ЕЦУ-то и си идеален :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) по добре някои които е карал с 4-1 HEADEr да си каже мнението, колегата иска ... въртящ момент от 5200-7000 това са си високи обороти според мен .попрнцип електрониката нормализира графиката на въртящия момент ...ама знам ли на този двигател маи от нея няма кои знае каква разлика.....може би увеличението на степента на сгъстяване би било добревсе пак е само 9.1-2 :lol:;) а за правен колектор нищо немога кажа.(нямам набюдения върху такъв)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега бях ти написал точно за 4-2-1 колекторите какво правят. Имат разлика в ниските, просто там колата започва да дърпа повечко а във високите няма разлика. Докато 4-1 ( не съм карал с такива а само съм чел мнения ) се усеща разлика във високите обороти, но за твоя двигател малко ми се вижда безсмислено да слагаш такива. По-добре сложи 4-2-1, спортен филтър и ако имаш възможност сложи вал на STAGE1. След това отиди да ти барнат малко ЕЦУ-то и си идеален :lol:

Аз те разбрах , въпрова ми е в средните и ниските никаква ли няма тогава ? Това неможах да разбера ... при 4-1 грам разлика ли няма при по ниските ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аналогично при 4-2-1 има разлика в ниски и средни, а при високи ? пак същото като с оригиналния или има все пак малко подобрение ?

колега rocnogap надявам се не се сърдиш че използвам темата да попитам :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аналогично при 4-2-1 има разлика в ниски и средни, а при високи ? пак същото като с оригиналния или има все пак малко подобрение ?

колега rocnogap надявам се не се сърдиш че използвам темата да попитам ;)

Глупости ;) никакъв проблем нямаш :lol: всеки зададен въпрос от колега ако не му знам отговора и на мен ще ми е интересно да го науча ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Stancho честно да ти кажа аз не намирам разлика във високите, може и д аима но просто аз не я усещам. Усетих това че колата стана по-пъргава над 2000-2500 оборота. Преди дърпаше едно до 5000 рпм и след това доста добре ускоряваше, а сега тази граница почти не се усеща. Ускорението стана по плавно така да го кажа. Надявам се да има скоро апаратура пак на Сливен и да я премеря, тогава ще стане ясно имали голяма полза от колекторите :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а тези конкретните колектори, с които си ти и за които говорим сега от e-bay ли си ги поръчвал или от pmconsult-bg.com

аз съм чувал, че в този сайт колегата noname (мисля че така се пишеше) продава и били доста сполучливи нещата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...