Jump to content
Guest Al_Capone

D15b2-oсновен ремонт

Recommended Posts

Guest Al_Capone

Аз карах доста километри със двигател който гореше масло. За 60000 км не съм сипал масло за 800 лева, но един път да забравиш да долеш навреме и ремонт за 800 лева няма да те оправи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре направи ремонта и повече забравяш за проблеми с мотора...ако почнеш да доливаш масло и да караш така съм сигурен, че няма да му доливаш Мотул от по 25лв литъра ами ще ползваш някакво калпаво масло => ще "довършиш" мотора и тея 800лв за ремонт после ще са ти като сън :worthy: Моята беше така....доливах, но на разход на масло 1л на 1000км не се издържа :) и добре , че реших да я отворя цялата...оказа се че 2 от биелните лагери са останали само по черупки. Ако бях продължил да доливам коляновият вал щеше да си замине, а тогава става лошо. Моторите са добри, но проблема е, че идват при нас на по 150 000км+ когато вече им е извадена душичката....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако реша да отворя двигатела евентуално ако реша да сменя маслени+компресионни сегменти,вложки и гарнитура колко пари ще са само тези части и колко е нормално един майстор да ми иска труда на ремонта?Има ли опасност ДА ПОПАДНА НА МЕНТЕТА ЧАСТИ,и изобщо къде се продават оригинални части за сивик/във Варна/?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оригинални части търси в Бултрако, каде е точно във Варна колегите ще ти кажат, но не си прави сметката да смениш само едно или друго и криво-ляво да го зкърпиш, отварянето на двг-то е достатъчно трудоемко, тъй че веднъж отворен е по добре да се сервизира всичко, което има нужда, за да не стане после така че пак да трябва да се отваря заради някоя "дреболия", която си пренебрегнал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за съжаление bat_gogo е много прав ... за това ако ще отваряш, сменяй всичко възможно, за да не плачеш после ...маслото което плюе през ауспуха, сигурен ли си че не е вода със сажди ? скоро и на мен ми предстои да отварям за сегменти, само че много ме притеснява да не се окаже, че съм за смяна на лагери или да отида на ремонтен размер бутала примерно ... имаше в ebay, ремонтен комплект за нашите двигатели, всичко което ти трябва, бутала, сегменти, гарнитури, семеринги, лагери ... за около 250-300$много се колебая за подобно нещо, но ... хората са казали, че трябва да си знаеш дали си за ремонтен размер или стандартен, на лагерите или буталата, за да могат да ти сглобят правилния комплект, а за това двигателя трябва да се отвори :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторите са добри, но проблема е, че идват при нас на по 150 000км+ когато вече им е извадена душичката....

....аз бих казал,че идват на 300 000 + иначе на 150 000 душичката ще си е много добра при добра подръжка,аз моята само като я погледна и виждам,че е невъзможно да е на 220 000 не случайно скоростомера и оборотомера ми правят проблеми и ми липсваха 2 болтчета на таблото явно е пипан за предната бях убеден,че си е на 190 000 щото беше като нова нито масло гореше и всичко изглеждаше запазено просто е имала удар и така е търгосана...щом Миамото ти е казал,че е за ремонт значи е така все пак човека с това се занимава и едва ли ще те подведе то е ясно,че може и така да изкара ама не се знае кога и къде и на колко ще изпуши тотално :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...