Nikola Kostadinov 0 #1 Публикувано 8 Юни, 2008 Колата ми си вървеше до петък перфектно и всичко си и беше наред. Обаче след обилния дъжд се прибрах от работа , паркирах и от тогава не иска да пали. Когато завъртя ключа за палене се чува само едно цъкане(2-3 пъти в сек) и даже не се пробва да завърти двигателя. Акулуматора си има ток - като пусна фаровете и си светят силно, и лампичките си светят като хората. Чаках я 2 дни да не би нещо да се е намокрило и сега преди малко като пробвах пак и не ще. Само това цъкане се чува. Просто нямам идея от какво може да е , някой ако е имал подобен проблем да каже от какво може да е, или да ми препоръчате някой техник който може да дойде на място да я оправи с/у пари естествено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ГОГИ 0 #2 Отговорено 8 Юни, 2008 Колата ми си вървеше до петък перфектно и всичко си и беше наред. Обаче след обилния дъжд се прибрах от работа , паркирах и от тогава не иска да пали. Когато завъртя ключа за палене се чува само едно цъкане(2-3 пъти в сек) и даже не се пробва да завърти двигателя. Акулуматора си има ток - като пусна фаровете и си светят силно, и лампичките си светят като хората. Чаках я 2 дни да не би нещо да се е намокрило и сега преди малко като пробвах пак и не ще. Само това цъкане се чува. Просто нямам идея от какво може да е , някой ако е имал подобен проблем да каже от какво може да е, или да ми препоръчате някой техник който може да дойде на място да я оправи с/у пари естествено.ЗАПОЧНИ ОТ СТАРТЕРА ЗАБЕЛЕЖИ ДАЛИ КОГАТО ВАРТИШ НА СТАРТЕР НАМАЛЯВЯ СИЛАТА НА СВЕТЛИНАТА НА ФАРОВЕТЕ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tqk 0 #3 Отговорено 8 Юни, 2008 (Редактирано) Колата ми си вървеше до петък перфектно и всичко си и беше наред. Обаче след обилния дъжд се прибрах от работа , паркирах и от тогава не иска да пали. Когато завъртя ключа за палене се чува само едно цъкане(2-3 пъти в сек) и даже не се пробва да завърти двигателя. Акулуматора си има ток - като пусна фаровете и си светят силно, и лампичките си светят като хората. Чаках я 2 дни да не би нещо да се е намокрило и сега преди малко като пробвах пак и не ще. Само това цъкане се чува. Просто нямам идея от какво може да е , някой ако е имал подобен проблем да каже от какво може да е, или да ми препоръчате някой техник който може да дойде на място да я оправи с/у пари естествено.Здрати пич .... цялата раота най вероятно ти е от така нареченото педерастко с извинение Main Relay главно реле .... аз го имам подобен проблем .... самоче моита ся е на бояджия и не мога да си я опрая ...... под жолана ти се намира .... сваляш презапояваш му кра4етата и слагаш палиш и тругваш за Бъргас да черпиш ако стане ..... пуснал сам тем можеш да видиш какво са ми писали хората за моята и си направи изводи за твоята .....Etoq moqta tema Редактирано 8 Юни, 2008 от Tqk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 8 Юни, 2008 Четките на електромотора са за смяна и не правят добър контакт с ротора.Главното ти реле си е здраво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikola Kostadinov 0 #5 Отговорено 8 Юни, 2008 (Редактирано) Четките на електромотора са за смяна и не правят добър контакт с ротора.Главното ти реле си е здраво.По вероятно е да е това, при мен не просто пали много трудно а въобще не пали. Как мога да запаля колата за да я закарам на сервиз. Или ако е лесно как да си го оправя сам ?Възможно ли е да се е получило от намокряне, макар че съм минавал през доста големи локви и дъждове друг път и не е имало проблеми Редактирано 8 Юни, 2008 от Nikola Kostadinov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest sebulba #6 Отговорено 8 Юни, 2008 Някой да те дръпне / бутне /, палиш на скорост и караш.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest F20A4 #7 Отговорено 8 Юни, 2008 Или почукваш с чукче по стартера оттук-оттам и пробваш. Ако е от четки може да тръгне така, поне временно. Ако е мain релето стартера върти, но не пали! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sam 0 #8 Отговорено 8 Юни, 2008 Пробвай да размърдаш клемите на акумулатора,може да са се разхлабили,при мен преди се случи веднъж Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Malano4e 0 #9 Отговорено 9 Юни, 2008 на мен ми намирисва на включвател. на скоро имах същия проблем.Давам на контакт,чува се как помпата работи,след като изгасне чека въртя и нищо.чува се само едно щракане като от реле,но стартера не върти . а ето и подобен проблем на друг колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #10 Отговорено 9 Юни, 2008 Ам... аз имам или имах подобен проблем и се състои от остарялата дистрибуторна капачка. Не се затваря както трябва и влага прониква вътре, в резултат на което искрата не достига до свещите и само въртиш на стартер. След като поотмина дъжда си запали от раз. В един слънчев ден я свалих, почистих и напръсках обилно с WD40, което в OMBRE сервиза ми казаха, че не е добра идея, такаче не го препоръчвам. Но за добро или за лошо от тогава не съм имал проблем с нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikola Kostadinov 0 #11 Отговорено 9 Юни, 2008 В момента колата ми е при Омбре и след 1ч отивам да я взема, ще напиша реултата какъв е .Дано да се опрай че без Хондака съм за никаде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aphex 1 #12 Отговорено 9 Юни, 2008 В момента колата ми е при Омбре и след 1ч отивам да я взема, ще напиша реултата какъв е .Дано да се опрай че без Хондака съм за никаде !!!Та колега похвали се какво стана че е интересно на всички...Аз лично моята я оправих със смяна на втулки и четки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mraFkata 0 #13 Отговорено 10 Юни, 2008 АНГРЕНАЖЕН РЕМЪК!!!!!! ЗАДЪЛЖИТЕНО ГО ПРОВЕРИ ПРЕДИ ДА СЕ ОПИТВАШ ДА ПАЛИШ ПАК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #14 Отговорено 10 Юни, 2008 СПИРАЧНА ТЕЧНОСТЗАДЪЛЖИТЕЛНО Я ПРОВЕРИ ПРЕДИ ДА ПРОВЕРИШ АНГРЕНАЖА :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mraFkata 0 #15 Отговорено 10 Юни, 2008 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikola Kostadinov 0 #16 Отговорено 10 Юни, 2008 (Редактирано) Оказа се някакво шалтерче на стартера Смениха ми го и сега всичко е наред - 65лв. цялата процедура. Днес си взех колата преди 2ч, просто трябваше един ден за да ми намерят тази част и затова се проточи с 1ден иначе е 30мин работа.ПП: Ремъка го смених преди 1 месец някаде предполагам е наред Редактирано 10 Юни, 2008 от Nikola Kostadinov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stefan Milev #17 Отговорено 10 Юни, 2008 Силовия контакт, който включва бобината изхвърляйки бендикса за да зацепи в маховика. Браво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове