Neophyte 2 #1 Публикувано 3 Юни, 2008 Опа колегизначи,тоя изключвател ме дразни много...смисъл не,че го има,а че се базика един път ми изключва на 5500,след тва може да ми изключи на 6500 а и 2-3 пъти ми се случи да не изключи знам,че колата не е компютър и била някви си карбутари ама се пак някой знае ли къде се намира тва нещо и да се центрова ли,да се регулира?мерси в аванс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sparco_boy 0 #2 Отговорено 3 Юни, 2008 аз не бях чувал регулатор да се "центрова" ама може да вклучиш колата към компутър(къде е *аното ИУ) в някои сервиз и да видят дали няма грешки в програмата .Може ли да раскажеш как е станала трансформацията от карбуратор на инжекция,че ми стана интересно. .и успех в "центровката" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #3 Отговорено 4 Юни, 2008 Нещо центробежно трябва да е, виж палеца под дистрибуторната капачка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neophyte 2 #4 Отговорено 4 Юни, 2008 ^^ едва ли ша е толкова просто колега ама ша погледнаинтересното е,че на място на изключва,влиза си в критиките спокойно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #5 Отговорено 4 Юни, 2008 колата ти просто не върви....няма регулатори, няма изключватели, просто е скопена по една или друга причина. Точно затова на място можеш и в 9000 да я вкараш.От тук следва, центровка на запалване, проверка на ремъка, настройка на карбураторите или с две думи да се намери проблема който кара колата да не иска да върви.sparco_boy, гледам че си от скоро тук и не си много по хондите. Вземи почети малко преди да пишеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове