wwwolfish 0 #1 Публикувано 1 Юни, 2008 Климатика ми работи,но ми се струва ,че въздуха който духа не е достатъчно студен.Може ли да се направи нещо по въпроса? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusiq_81 25 #2 Отговорено 1 Юни, 2008 Климатика ми работи,но ми се струва ,че въздуха който духа не е достатъчно студен.Може ли да се направи нещо по въпроса?Иска дозарядка с фреон Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #3 Отговорено 1 Юни, 2008 И аз го имам същия проблем. Два пъти ходя вече при тея "майстори" и два пъти ме връщат като казват че нищо му нямало и трябвало да сменя филтъра. Ама как го разбаха това без даже да го закачат д апогледнат фреона не ми стана ясно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RikoV 1 #4 Отговорено 1 Юни, 2008 Здравеи колека И аз имах подобен проблем.Отидох първо на маистор които пълни климатици с фреон защото си мислех че е бил източен защото напоследък се запелязва тази практика от търговците на коли.Човека закачи нещо от сорта на манометът към климатика провери налягането (беше 7 атмосфери) и каза че проблема не би трябвало да е това и ме изпрати в един сервиз. Човека там замери ел. часта и се оказа че е бил прекъснат кабел до някакав дачик за в купето и от там тоя дачик не е подавал сигнал и не се е включвал компресора Пусна нов кабел и сичко си бачка вече.Въпросния дачик се намираше до радиаторчето за парното под жапката Като пуснем климатика и бели мечки се разхождат из купето 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #5 Отговорено 1 Юни, 2008 Ако иска зареждане с фреон първо намерете причината заради която липсва фреона! Инсталацията е херметична и ако всичко е наред фреона никъде не отива ако ще и след 20 години пак си стои там и си работи...Повечето майстори само знаят да взимат по 50 лева да пълнят фреон и след 5 дни отново да трябва да се пълни ТОВА НЕ СА МАЙСТОРИКолега най-вероятно някакъв датчик или реле се бъзика както ти подсказа колегата.Смени и филтър купе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wwwolfish 0 #6 Отговорено 1 Юни, 2008 Ако има проблем с датчик или прекъснат кабел,няма ли изобщо да не духа студено?.При мен си духа и то доста силно,но въздуха не е студен а хладък..Ако е запушен филтара няма ли да духа слабо? Каде мога да отида на добър специалист по климатици за коли,коъто да прегледа цялата система?Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislav_stz 8 #7 Отговорено 1 Юни, 2008 Както ти казаха хората по-горе, прегледай си филтъра в колата, преди да си опрял до сериозните неща. Трябва стъпка по стъпка да се елиминират възможните причини за проблема.Всяко нещо в автомобила изисква поддръжка и наблюдение. Напиши от кой град си, защото сервизи много. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wwwolfish 0 #8 Отговорено 1 Юни, 2008 От София съм.Каде е този филтър.през жабката ли да го открия?Колата е Ровер 216 купе,но както знаете си е чиста Хонда концерто Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest caesar #9 Отговорено 1 Юни, 2008 Моя климатик също работи, но релето изклучва компресора на 7 градуса. Имам Тойота Карина- релето изключва на 4 грасуса. Според вас тази разлика е заложфена при производството или е от сензор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wwwolfish 0 #10 Отговорено 2 Юни, 2008 Напълниха ми климатика с фреон.Ходих при някакъв Оги.Той идва и на място.Сега умирам от студ-)))) взе ми 70 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
STD 0 #11 Отговорено 26 Юни, 2008 Здравейте колеги,И аз имам подобен проблем. Карам английски Акорд 2.0 94г. - CC7.Климатика ми духа студено .. но недостатъчно. Ако засилиш вентилатора докрай и пуснеш въздуха да циркулира само в купето не успява да охлади до задните седалки ако е много горещо.Тази седмица го презареждах .. но без особен ефект. Гледаха го с лампа .. няма течове..Според майстора всичко било наред по системата само че тази кола била вече на 13 г. и малко по малко ще отслабва все повече... което не ми се струва нормално ако фреона е сменен и всичко е изправно.Дайте идея какво може да се направи повече.или евентуално къде има свестен сервиз където да го погледнат.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър #12 Отговорено 26 Юни, 2008 тази кола била вече на 13 г. и малко по малко ще отслабва все повече... което не ми се струва нормално....ми то не е нормално как да ти се струва нормално няма значение годините предната ми беше на 13 години и духаше леден въздух явно тоя майстор не може да отстрани проблема и си намира тъпо оправдание Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #13 Отговорено 26 Юни, 2008 Смени си филтъра на купето, измий радиатора на изпарителя и пробвай климатика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikola Kostadinov 0 #14 Отговорено 26 Юни, 2008 Аз има подобен проблем - духаше но слабо. Днес ходих и си смених фреона, обаче там откриха че ми е изгоряло едно реле което включва/изключва перката на климатика (при мен специално е точно до перката). Та заради това реле климатика духа слабо, когато се окъси и вътре става студ. Иначе при мен при най-големите жеги направо нищо не прави. И така сега си търся такова реле, ако някой знае от къде мога да си намеря - да сподели. Утре съм по магазини и морги да търся. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest guni #15 Отговорено 26 Юни, 2008 Напълниха ми климатика с фреон.Ходих при някакъв Оги.Той идва и на място.Сега умирам от студ-)))) взе ми 70 лв.Кажи къде му е сервиза че и аз съм със такъв проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lord_of_the_road 3 #16 Отговорено 26 Юни, 2008 На мен пък ми казаха, че радиатора не дължи налягане и трябва да дам 220 лв за нов радиатор. И понеже аз не давам ей така 220 лв проверих на още две места, но резултата беше един и същ. В крайна сметка дадох 140 лв за радиатор и 70 за зареждане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #17 Отговорено 26 Юни, 2008 Напълниха ми климатика с фреон.Ходих при някакъв Оги.Той идва и на място.Сега умирам от студ-)))) взе ми 70 лв.кажи къде е този Оги, дай координати моля, щото и аз го имам тоя проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #18 Отговорено 26 Юни, 2008 Ако иска зареждане с фреон първо намерете причината заради която липсва фреона! Инсталацията е херметична и ако всичко е наред фреона никъде не отива ако ще и след 20 години пак си стои там и си работи...Повечето майстори само знаят да взимат по 50 лева да пълнят фреон и след 5 дни отново да трябва да се пълни ТОВА НЕ СА МАЙСТОРИКолега най-вероятно някакъв датчик или реле се бъзика както ти подсказа колегата.Смени и филтър купе Не си прав, колега, системата може да е херметична, но пак изпуска по малко фреон.Аз съм чел, че фреона се губи по около 30% на година и трябва да се презарежда. Това се отнася за всички коли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan74 3 #19 Отговорено 26 Юни, 2008 Няма такава формула за загуба на фреона с по 30% на година Работя с фреон от 8 години и не ми се е случвало херметична система да изпусне. По тези сметки трябва на всеки 3 години да си зареждаш климатика нацяло! Липсва ли фреон,значи от някъде е изтекъл. Нека майстора малко да се постарае и да открие пропуска! Поздрави и успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
STD 0 #20 Отговорено 26 Юни, 2008 Хм.. освен да измеря всичките релета и бушони описани по сървис мануала.. кой знае може да излезе нещо.Видях че има диаграма за проверка дали се включва вентилатора. Той кога трябва да се включва по принцип? Когато има нужда само или през цялото време докато климатика е пуснат?Това за почистването на радиатора на изпарителя..дали може да се достъпи той от някъде. в смисъл на мен ми изглежда поне по чертежа че не можеш да го отвориш без да източиш системата.По скоро мога дапробвам да почистя радиатора на кондензера .. тоя големия който е отпред с перките.А между другото аз нямам поленов филтър в купето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #21 Отговорено 26 Юни, 2008 с лампа нищо не откриват или откриват само сериозни течове. а то и от малки изтича.на мен на предишната ми кола откриха нищожен теч с електронен детектор. а преди това бях дал сума пари за презареждане и проверка с лампа и ме уверяваха че всичко е ок, но след седмица вече не духаше студено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wwwolfish 0 #22 Отговорено 27 Юни, 2008 0898780544 Оги...който иска да му се обади. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ivatz #23 Отговорено 4 Юли, 2008 а по принцип преди да се прибягва към майстори,трябва да се пробва със смяна на филтера на купето(ако го има),след тва със по4истване на радятора и ако продължава да не духа студено,4ак тогаз се прибягва до специализирана намеса!(а филтер4ето е достатъ4но да си погледнем книжката към колата и там ти пи6е каде се намира и как да го смени6. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Fena 0 #24 Отговорено 4 Юли, 2008 трябва ми някой кадърен майстор в Пловдив.ПОЗДРАВИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milen77 0 #25 Отговорено 7 Юли, 2008 Пичове, да изразя и аз мнение ако може.Чувал съм, че превключвателя за това къде да духа/в купето, на джама, в краката/ е електронен и понякога прави проблем. Така въздуха не духа в желаната от теб посока и въздушната струя се губи някъде. Не ми е много ясно, но ефекта е много слабо духане на вентилатора, въпреки че бучи като за световно. А може и да има боклуци, шума например във въздуховода. Ако датчика за температурата не работи, просто ще върти вентилатор без да се включва ккомпресора,ако пусковия кондензатор се е скапал компресора също няма да се запусне....си мисля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Niakoi #26 Отговорено 7 Юли, 2008 ...ако пусковия кондензатор се е скапал компресора също няма да се запусне....си мисля. С тоя "пусков кондензатор" на компресора на колата, направо ми изкърти мивката...Иначе, за другите предположения те подкрепям донякъде! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest IvoSi #27 Отговорено 8 Юли, 2008 (Редактирано) с лампа нищо не откриват или откриват само сериозни течове......Това е точно така, ако теча ти е малък с лампа не се открива. И аз преди месец си заредих системата като преди това около 30 минути бръмчах на тъмно в сервиза и не ми откриха теч. Около месец климатика си духаше както си трябва, но вече не е така. Компресора си включва което ще рече че все още има фреон но не духа студено!Мишо какво представлява този електронен детектор и в кой сервиз си ходил? Редактирано 8 Юли, 2008 от IvoSi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове