Jump to content
Guest Al_Capone

Accord Vii седан или новия Civic седан

Recommended Posts

Guest Al_Capone

Колега добре дошъл но най-напред напиши от кой град си, така можем да те ориентираме малко по лесно. Акорда е по-високя клас кола като цяло новият Сивик не съм го карал, но от Акорда не ми се слизаше. Много удобно и лесно за управление двигателя беше 2.2 iCTDI много пъргава машинка. Работи много тихо за дизел. И търпи и на спортно (агресивно) шофиране. За съжаление за Сивика от 2006-та на сам не мога да ти кажа лични впечатления.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

civic с автоматик от последните години е много трудна за намиране комбинация си мисля аз :) аз лично ако имах възможноста да си избера акорд или сивик, акорда щеше да е моя избор :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за акорда,много красив,спортен,елегантен всичко в 1.Супер як автомобил и наистина е по голям клас за мен поне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията.И аз съм карал същия акорд-дизел и имам впечатления,но както казах Сивик не съм,затова и се интересувам от мненията на колеги.Сивик автоматик се предлагат в мобиле.бг-София,Пловдив и тук във форума-Омбре.В темата "Кой какво кара..." видях че има колеги с такива седани.Така,че ако са отзивчиви бих събрал впечатления.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами иди при Омбре за кръгче :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами иди при Омбре за кръгче :)

Бих отишъл,но съм на другия край на Бг,а и неговата я гледам в мобилето,че се продава в Пловдив...а той принципно май е от София

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега,акорда не съм го карал,но покарах доста новият Сивик-1.8 витек 140к.с. с автоматична кутия,с опция скоростите да се включват от лостчета зад волана.Като возия за мен лично-приятно стегната,но не мека,за спортен хечбек вътрешният обем е огромен,може би поради липсата на резервна гума,ненормално като визия и информативност табло,супер удобно като ергономия шофьорско място,не можах да усетя недостатъците на толкова плютото задно торсионно окачване,може би заради само градският цикъл на карането което направих.За вървенето нищо не мога да кажа заради някаква заводкса блокировка на 3500-4000об защото колата беше нова(по обяснения на собственика).Разхода на гориво според бордкомпа беше 9.3 средно за пробега който направих само в градски условия.Тук идва големият минус за мен-твърде мудното включване на скоростите в ръчен режим,лостчетата зад волана се въртят заедно с волана,така че според мен са неизползваеми,поне на градско.Според собственика при напълно автоматичен режим скоростите включват още по-бавно.Иначе превключването е доста плавно и меко.Доста качествена изработка на салона и не на последно място-ебаси дизайна.С това си оборудване-17"джанти,МП3 с 6диска,климатроник,стептроник,лизинга за 4год-цена 58000.За мен лично твърде много за такъв клас кола.

Редактирано от 323f-fan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Компактен клас !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,наистина.Говоря за хеч-а с 5 врати от 2007.Но все пак почти всичко важи и за седана мисля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,наистина.Говоря за хеч-а с 5 врати от 2007.Но все пак почти всичко важи и за седана мисля.

Не. Автоматика на хечбека е много по-различeн от този на седана. На хечбека е I-SHIFT 6-speed semi-automatic transmission. И доколкото съм чел отзивите не са много добри.На седана слагат стандартен 4-скоростен автоматик.Един познат си купи нов седан но чака 6 месеца!Не знам защо, но в западна Европа не продават новия седан, а само хибридната версия. Затова и всички обяви за 2-ра ръка седани от новите са за американската версия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам какви са лошите отзиви за сивика(хеч)с И-шифт автоматичната кутия, но аз карам такъв и невиждам какво му е лошото много се двуомих дали ръчни или автоматични скорости и не съжелявам изобщо, че избрах автомата!Сравнение между новия акорд и сивик немога да направя защото акорда не съм го карал, но за сивика мога да кажа че е страхотен автомобил и единствения му минус за мене е че вози малко твърдо, ама все пак е 225/45/17и пътищата ни са без коментар!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм чувал отзиви че робота на новия сивик е "тъп"Най-вероятно се изисква време да се свикне ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам какво разбираш под "тъп" кара се много леко и приятно няма лаг между предавките и мотора с който съм аз 1.8 140 магарета вървят много прилично:tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах клипчета в You tube - тестове на Сивик седан автоматик(американска версия,която се вкарва у нас)- доста добре и плавно набира,но ми е интересно има ли ръчно превключване на скоростите,ако да от волана или само от лоста... но все пак не са преки впечатления.А и седана и хеча определено возят по различен начин,хеча естествено по-твърдо,но дали и седана е така....не знам...затова питам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам седан колега, но едва ли ще съм ти полезен, защото е с механична транс. Имам няколко познати с Акорд автоматик , но не съм ги карал. Бих те посъветвал да направиш тест драйв на колите и сам да прецениш кое ти приляга повече. Аз когато се качих в Сивика, разбрах, че това е моята кола. Преди това не го и поглеждах.П.П. Поздрави и успех в търсенето.П.П.2 Знай, че по-хубава от новата няма! :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, преди да купуваш покарай и Сивика, дори да е с ръчни скорости. Ако си свикнал на возията на голяма кола, в по-ниския клас няма да ти е комфортно. Има един лаф "от кон на магаре"! Ефекта е при преминаване на по-малка кола! Аз съм го изпитал преди години когато от Митсубиши Галант минах на Лансер. Новия Сивик седан изглежда по-голям, ако се сравнява с предните модели, но определено ще вози по-твърдо и ще е по-шумен от Акорда. Четох във форума на Митсубиши, че имат същите оплаквания от новия Лансер: изглежда голям и комфортен но няма возията на Галанта. Ако търсиш по-спортно усещане и не те притеснява по-високото ниво на шума, вземай Сивика. Ако търсиш комфорт: Акорда е друг клас!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата Restless:Като сваляш от 5та на 3та не губиш ли пак 1сек ;) Има го това нещо което го казваш (1сек замисляне)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Малко да поясня.Смяната на предавка с така наречените електромеханични скоростни кутии става за време по-кратко от механична скоростна кутия. До колкото си спомням този тип кутии на Хонда сменяват предавка за около 0.4 сек предавка! Повтарям електромеханичните, а не автоматичните скоростни кутии!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Там обаче говорят повече за психологическия ефект от това. Аз поне не видях да казват точно за какво време сменява предавка.Ама малко на офф-топик го ударихме тука!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

Психологическия е единствения който има значение според мен, око да види ръка да пипне :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е точно от тази гледна точка казах,че кутията е мудна.Не знам робот ли е,автоматична или електромеханична ли е,но фактите са че ръчно ще сменям по-бързо скоростите,времето от натискането на перото на предавката до реалното превклчюване на кутията,а не на дисплея е може би и над 1сек.Нищо психическо не виждам тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...