Rocko 0 #1 Публикувано 22 Май, 2008 та сега да обесня,вчера смених филтъра на купето при Омбре,след това пускам да духа и на 1-ва и 2-ра степен все едно не съм го пуснал.та ако някой има идея от какво може да е да казва,миналото лято като си го пуснех бачкаше и на 2-ра степен.знам че има подобни теми но повечето се изчепрат със обеснението да се смени въпросния филтър,а сега на къде???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #2 Отговорено 22 Май, 2008 А чува ли се вентилатора? Ако не - да не би да не са включили някоя буксичка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #3 Отговорено 22 Май, 2008 филтъра има посока на пропускане, отбелязана със стрелка. редно е да се постави да съвпада със стрелката нарисувана на "чекмеджето" за същия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #4 Отговорено 22 Май, 2008 Кажи също и дали духа на 3-4 степен. Да няма заминало съпротивление? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Rocko #5 Отговорено 22 Май, 2008 на 3 и 4 си духа яката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rocko 0 #6 Отговорено 22 Май, 2008 Колега, проблема е в съпротивленията, които за за степените на моторчето за парното. Те са от кантал и се охлаждат от перката на вентилатора. виж тази тема:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=20225&hl Благодаря много,но кво да направя като съм неграмотен от към ток,съпротивления та камоли работа с поялник а 70лв са ми множко,май ще си карам на 3-4 степен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #7 Отговорено 22 Май, 2008 Стига де 3-4. Дай на някой приятел да ти направи една 2 спойки и си готов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sjekov 1 #8 Отговорено 22 Май, 2008 Ето така се сваля и си го оправяш. 4 лева са ти материалите от там нататък си ти. Ако се чувстваш бос всеки който учи в техникум може да ти го оправи.http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=15066&hl=Има и линк с снимков материал как се сваля резисторния блок. Четеш какви са съпротивленията и слагаш. Ако искаш имам един резервен резисторен блок мога да го потърся и да ти го продам. Но моя е от англичанка твоята ако е японка няма да паснат. Така че по добре запретни ръкави и действай. Ако сега не го направиш на следващата повреда (дано да е след 20 години) ще ти се наложи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове