Jump to content

Recommended Posts

Здравейте приятели,Преди 2 дни сложих обикновенно газово у-во на моята ЦРВ (2000г. 148кс) и почнаха проблемите. Датчика за ламда сондата светва след 2-5 минути каране, но това ми казаха, че нормално. Освен това държа да отбележа, че сложих обикновенно газово Тартарини (малкия изпарител, послени модели и т.н.), защото майсторът там ме посъветва че няма нужда на давам 700 лв. отгоре за инжекцион (пък ги и нямам).Сложиха ми кръгла бутилка (под масичката), всичко стана идеално, но колата по време на движение, когато я освободя от скорост ми държи около 1200-1300 оборота. Спра ли на светофар след 10-тина секунди си падат до 650-700.Освен това след като се набича в някое задръстване в един момент си вдига оборотите на 1700-1800 и не падат от там, странното е че ако мина на бензин продължава да ги държи така високи. За да ги сваля пак на 650-700 трябва да я изгася и запаля на ново, тогава датчика на ламда сондата гасне и колата си работи нормално. След около 5 мин датчика за сондата светва пак, но оборотите са си наред. И така до след 10-тина минути, когато отново може да се вдигнат, може и да са наред... Вобще няма някаква особенна логика и последователност в това как се движат оборотите.Също така когато взех колата се движеше като спънато магаре, тогава "майстора" ми направи дупчица 2мм в дросела, защото стъпковия мотор не успявал на насмогне... Вобще, май яко ме нататрузиха!Може ли някой да ме посъветва нещо...Мисля, че може ламда сондата да подава сигнали и мотора да минава в специалин режим, или и аз не знам какво става. С нови свещи, възд. филтър и масло съм, ако това помага!Дали не е най-добре да го сменя с казов инжекцион, просто вече съм бесен и не знам какво да правя...Благодаря предварително на всички, които ще се отзоват на проблема ми!ПоздравиАнгел (със смотаното газово)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябват ти емулатори,предполагам тоз газаджия ти е сложил едно реле да се рестартирва компа при всяко даване на контакт,което е много неподходящо ако си на дълъг път или не ти се налага да гасиш често.Светването на червената лампа означава че ламбда сондата вдига грешка,а тя се изчиства като угасиш и дадеш на контакт

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено ламбда сондите генерират импулси в порядъка 0.1-0.9 Волта, за твоята кола предполагам са същите стойности,но не съм сигурен,трябва да се провери в аутодатата,но я нямам.Обаче не съм сигурен,ако се сложи само ламбда емулатор дали няма да ти трябва и емулатор-дюза,защото има вероятност и оттам да вдигне грешка компютъра,но с тези емулатори оборотите ти няма да играят повече и няма да ти пресветва червената лампа на таблото.Нека все пак и по-компетентни хора да напишат мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дупка в дросела? Това за първи път го чувам. Най вероятно от там ти идват проблемите с оборотите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тогава "майстора" ми направи дупчица 2мм в дросела

Май ще е добре да направиш същата дупчица в главата на "Майстора" :blink::) :) До като този отвор е там оборотите няма да са стабилни каквото и да се прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, явно нито АГУ-то ти е сложено компетентно, нито е настроено като хората. Смени си майстора, намери някой който разбира от това, което прави. Аз съм с хондовият F18A3, класическа АГУ, "Ловато" изпарител - както работи на газ, така работи и на бензин, няма колебания в обороти и невървене и всичките там неща. Чек лампата не ми е светвала по време на движение, минал съм 20к откакто сложих АГУ-то, няма проблеми.Мисля, че имам само емулатор за дюзите и нищо друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте приятели,Преди 2 дни сложих обикновенно газово у-во на моята ЦРВ (2000г. 148кс) и почнаха проблемите.

Адаш според мен най-голямата ти грешка е че си сложил обикновенна газова по добре сложи газов инжекцион колицата ти е нова и е пълна инжекция. Има инжекциони за около 1200 нямаш грешки нямаш проблеми с настройка на газовата все едно си на бензин да не говорим за мощност и икономичност. Аз съм със обикновена газова но мойта е 92г. и е моноинжекция. Нали знаеш ефтиното излиза скъпо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма такова нещо - това са глупости!!! Аз съм с абсолютно същия двигател, с обикновено газово Ловато и 20000км и нагоре вече нямам никакъв проблем и лампата не ми е светнала нито веднъж. Колата си бръмчи и с 200 по магистралата, разхода си е горе-долу приемлив. Зарежи тия приказки за евтиното и скъпото - да си свършат работата както трябва и си на напред спрямо колегите с газовите инжекциони с 1200л газ !!! А ако беше писал от къде си, щеше да е по-лесно да ти се помогне......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма такова нещо - това са глупости!!! Аз съм с абсолютно същия двигател, с обикновено газово Ловато и 20000км и нагоре вече нямам никакъв проблем и лампата не ми е светнала нито веднъж. Колата си бръмчи и с 200 по магистралата, разхода си е горе-долу приемлив. Зарежи тия приказки за евтиното и скъпото - да си свършат работата както трябва и си на напред спрямо колегите с газовите инжекциони с 1200л газ !!! А ако беше писал от къде си, щеше да е по-лесно да ти се помогне......

:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, има ЦРВ с газово съм, в отговор на въпроса ти за ламда сондата: и при мен свети, коато премина на газ, това е защото не преминава бензин през тая сонда и двигателя показва че нещо не е наред. За инжекциона: Аз съм с обикновенно Lovato и нямам никакви проблеми. Виж найстина дали проблема не идва от тази дупчица, която ти е направил тоя "майстор", както вече казаха колегите по-горе! Иначе оплаквания от газовото нямам, върви си добре 190 на бензин, 190 на газ, това е което съм го тровил. За разход 13 градско, 11-13 извън градско зависи колко ти е тежък крака. Успех с отстраняването на проблема! ПС: Нямаш нужда от газ. инжекцион, тоя тип двигатели ( 2.0, 148 коня ) не им е необходим в това ме увериха доста добри майстори на газови. Лично на мен ми го слага Деньо, от с. Стефан Караджа, а той е доста добър има си я репутацията! Не видях от къде си, за това ако си от Добрич и региона, моят съвет е да отидеш при него! Успех и поздрави!

Редактирано от Ganchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма такова нещо - това са глупости!!! Аз съм с абсолютно същия двигател, с обикновено газово Ловато и 20000км и нагоре вече нямам никакъв проблем и лампата не ми е светнала нито веднъж. Колата си бръмчи и с 200 по магистралата, разхода си е горе-долу приемлив. Зарежи тия приказки за евтиното и скъпото - да си свършат работата както трябва и си на напред спрямо колегите с газовите инжекциони с 1200л газ !!! А ако беше писал от къде си, щеше да е по-лесно да ти се помогне......

Тва че може да се сложи обикновена газова няма спор но никой не може да ме убеди че инжекциона не е по-добрия вариант а че майсторите съветват да се сложи обикновена газова е защото другата е по-скъпа и то 2-3 пъти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

най-малко смятах теб колега да убеждавам, ама нейсе...... първо инжекциона в никакъв случай не е по-икономичен, а това е основното предназначение на АГУ второ един инжектор кара средно 40000км, цената на японските ме светнаха че е 200-250лв/бр, по тези сметки всяка година трябва да довкарвам по 1000лв .........мерси трето с италианските инжектори проблемите били постоянни - това за "евтините" инжекционни системи четвърто защо да дам 1700 за свястна уредба, като може и 500? пето ..............не ми трябваше за да си взема обикновената :tease:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отоново приятели,най-накрая проблемите ми изглеждат поприключили...Сложиха ми емулатор на Ламда сондата и мотора се кротна.Индикатора пак светва но оборотите се укротиха и всичко изглежда сега нормално ;-)))))И така да ви споделя за кой и къде иде реч, казва се Еврогаз 3000 - Варна, намира се на околовръстното шосе. Слагат метан и газ... "МНОООООООООГО СА ДОБРИ"БЛАГОДАРЯ ОТ ВСЕ СЪРЦЕ НА ВСИЧКИ, КОИТО ИЗРАЗИХА МНЕНИЕ И МИ ПОМОГНАХА!П.П. Сега да видим какво ще правя с тая дупка в дросела!ПОЗДРАВИАнгел

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest пламен1

Радвам се за тебе колега.По една случайност и аз съм от Варна и съм слагал 2 газови в същия сервиз.Първата беше на старото ми Уно-много бях доволен,но на следващата ми кола монтажа не беше добър.Тези същите газаджии ме увериха ,че нямало смисъл от емулатор и тогава имах същите проблеми като тебе,а колата гореше 17 градско.Така че много противоречиви оценки....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest пламен1

Извинявам се ,че е извън темата някой може ли да каже добри газаджии в град Варна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest пламен1

Аз се сещам засега за газаджиите на подвис

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...