bObChU 1 #1 Публикувано 14 Май, 2008 чух,че имало такава услуга,и питането ми е къде се извършва някои ако знае и постига ли се някакъв ефект!мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #2 Отговорено 14 Май, 2008 Нямаляваха някакви микрозавихряния на изгорелите газове в колектора...ефекта както сам се сещаш не е особен, а и твърде кратковременен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest bobchu #3 Отговорено 14 Май, 2008 аз попринцип имах предвид за изпускателните Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest M.R.Tuning #4 Отговорено 14 Май, 2008 аз попринцип имах предвид за изпускателнитеМммммммммм според мен по голям ефект ще постигнеш ако смениш стандартния 4 в 1 колекто с 4-2-1 спортен според мен ще е по добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARBON 0 #5 Отговорено 14 Май, 2008 (Редактирано) аз попринцип имах предвид за изпускателнитенаправо ги сменяй с 4-2-1 няма смисъл да ги полираш иначе сори но не си писъл за кой колектори питаш а то отсамосебеси се подразбира за смукателните защото изпускателните и то фабричните е щуротия да се полират ето ти линк чети тук :http://pmconsult-bg.com/products.htm Редактирано 14 Май, 2008 от CARBON Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #6 Отговорено 14 Май, 2008 (Редактирано) слагаи 4-1 ако търсиш обороти Сега е времето и мястото да разкаже някои разликата за инжекционна кола и карбураторна кое как трабва да е защотото съм чел много протироечиви мнение кое трабва да е полирано и до каде и как ( до огледало или просто загледено) Редактирано 14 Май, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #7 Отговорено 14 Май, 2008 ....момчетата по горе с Д13-ките да знаят,че оригинално колекторите на Д16З9 са 4-2-1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bObChU 1 #8 Отговорено 14 Май, 2008 а кои са по-добри според вас олекотени с керамично покритие,или полирани стомана и каква е разликата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #9 Отговорено 14 Май, 2008 (Редактирано) а кои са по-добри според вас олекотени с керамично покритие,или полирани стомана и каква е разликата?нераждаемите са по здрави -за това са по скъпи( и материяла е по скъп)(за това ги увиват с термобоклуци да вдигат по висока температура )керамичните развиват по висока температура (тези не ги увиват че им се напуква покритието)керамичните са по ефтини следователно са по достъпни и пак вършат работа. които и да вземеш няма съжаляваш) според мен. Редактирано 14 Май, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARBON 0 #10 Отговорено 14 Май, 2008 ....момчетата по горе с Д13-ките да знаят,че оригинално колекторите на Д16З9 са 4-2-1още по добре колегата ще си спести 220лв иначе аз определено не знам кой двигател с какви изпускателни е комлектован фабрично и съм най наясно с Д13Б2 защото съм с такъв надявам се поне линка да ви е от полза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #11 Отговорено 14 Май, 2008 (Редактирано) Тук отново ще се намеся в спора за карбовете - според мен при тях не би трябвало да се полират всмукателните колектори чак до огледален блясък, защото се явява възможността горивовъздушната смес да кондензира на капки по стените му, тъй като се образува далеч преди тръбите т.е. точно обратното - намаляване на вървежа. Докато при многоточковите впръсквания - полирайте до колкото може, че и още ! При тях преминава само въздух по тия пътища и колкото по-малко премеждия има до цилиндрите - толкова по-бързо ще преминава, следователно повече...горивото пък се впръсква точно преди цилиндъра, така че няма къде да се застоява на почивки... :Pedit : Относно изпускателните - е там съм гола вода! Целта им е да изведат отработените газове колкото се може по-бързо и безпрепятствено, тъй че предполагам че ще бъде от полза полирането им... Редактирано 14 Май, 2008 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.R.Tuning 0 #12 Отговорено 14 Май, 2008 ....момчетата по горе с Д13-ките да знаят,че оригинално колекторите на Д16З9 са 4-2-1Опа незнаех за Б16-ските бях сигорен че са с 4-2-1 но за д16з9 незнаех но вече знам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NIO 12 #13 Отговорено 14 Май, 2008 Главната цел на термоизолиращата лента е да запази максимално дълго време газовете горещити което води до по бързото им движение и съответно ги извеждат по-бързо както каза колегата. Ако питаш мен по-добре не се занимавай с полиране на главата и на колекторите защото е доста скъпичко по-добре спести още някой лев и си купи хубав разпределителен вал, така ще докараш по голяма мощност Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове