Jump to content
lz2lps

Streets Of Willow Trackday - 10/05/2008

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Брат ми не дочака да се върне в САЩ и пак на пистата.... Добре че малкото му братче му пали фитилите и при въпроса "Да участвам или да не участвам", има кой да му каже правилния отговор :rolleyes:

 

Всичко започва с ставане в 3 часа, приготвяне и потегляне към 4 сутринта. Пистата е на около 110мили (180км).

По разписание трябва да се пристигне на пистата към 6.50.

 

Та пистата е Streets of Willow - обратно на часовниковата стрелка:

Публикувано изображение

 

Колата е Acura Integra GSR (B18C1 - 170hp, около 1200кг):

Няма кой знае колко модификации:

1. DC Sports 4-1 изпускателни колектори

2. AEM V2 Cold Air Intake

3. 22мм задна стабилизираща щанга

4. Brembo спирачни дискове, керамични накладки HP Hawk, спирачната течност е Motul RBF 600F (или 660F).

 

Гумите са Falken Azenis RT615

 

Вече я беше карал веднъж и този път отиде с нагласата да усъвършенства траекторията и да тренира trail braking.

Като краен резултат успя да свали 2.5 секунди от предишното си време (1.39.ххх).

Не знам как, но завърши с най-добро време от Бялата група, в която както се вижда на следващите снимки имаше и Acura NSX.

Предполагам тази група е за начиначещи :P

 

За 150$ - 5 сесии по 25 мин. Има и други автомобили на трасето и не винаги можеш да гониш чисто каране.

 

Една от целите му също беше да определи оптималното налягане на гумите.

 

Трябваше да започне с 42psi (2.9bar) предни, 40psi (2.75bar) задни и след това да сваля:

40 (2.75bar)/38 (2.6bar); 38 (2.6bar);36 (2.48bar); 36(2.48bar);34 (2.34bar).

 

Първата сесия не е предвидил че налягането ще се повиши от температурата и предните са стигнали 46psi :P.

По неговите думи чак го е хванало страх колко е нестабилна - накъде към 10тата минута на първата сесия хуква задницата.

 

По негови думи при 40/38 и 38/36 колата се е държала добре. Моето мнение е че трябва да пробва да свали на 36/34 и да види дали

стъпва на бордовете. Пистата е доста по-бърза от autocross, а аз на autocross карах с 40/38.

 

 

ZVERO Jr на 3 колела (22мм задна стабилизираща щанга, еднаква с такава за Type R - оригиналната е 19мм)

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Acura NSX, за съжаление е изляза от пистата и е счупила нещо по окачването.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

:D

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Целия албум:

http://picasaweb.google.com/lz2plm/StreetsOfWillow05102008

 

Видео от някои сесии (има доста шум от вятъра, но задължително се свалят прозорците и вътре в купето става доста ветровито):

 

5та сесия:

http://video.google.com/videoplay?docid=-8197066506489009867

 

4та сесия:

http://video.google.com/videoplay?docid=-4712602942039939507

 

3та сесия:

http://video.google.com/videoplay?docid=-743528637713352011

 

1ва сесия:

http://video.google.com/videoplay?docid=3200337351883976731

 

Следващия път пак, с наученото от този track day - естествено ще се опитва да подобрява времената си.

Има още много какво да учи и дори и без промени по колата може да свали още времената си.

 

Варно че една седалка и колани биха му помогнали доста, за това да не се държи за скоростния лост или вратата в завоите - но той си знае :P,

все пак събира ще пари за я някое S2000 или Subaru STI, че счупи ли се тази кола на пистата, майка му жална ;). Трудно е да отидеш където и да е без кола...., затова трябват 2.

Редактирано от lz2lps

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

гледах само първото филмче и много кефи :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest GeFi

Якооооооо , искам и аз тамммм :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно въпросче към всички:На петата постната снимка интеграта застига една бяла кола. Може ли някои да ми кайе каква е тя. Точно на съседната улица до нас в Бургас е спряна една такава. В момента не е в движение, но е била подготвяна за състезания. Всичко вътре е изтърбушено и има ролкейдж или само ролбар, не съм сигурен. Та каква е тая кола. Подозирам че е Тойота Корола АЕ86 ма не сам сигурен щото такива тойоти само хетчове съм виждал, а тази до нас както и тази от снимката са купета. Мерси!П.С. Sorry ако се е получил малко оффтопик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

Колега си е написал, че е тренирал за правилна траектория. Аз да си питам, по окачването освен задния sway bar-а, нещо друго правено ли е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега си е написал, че е тренирал за правилна траектория. Аз да си питам, по окачването освен задния sway bar-а, нещо друго правено ли е ?

Не, по окачването не е правено нищо друго. Мисля че параметрите на пружините са подобни на stock VTi. Предполагам че ако реши да развива тази кола ще прави, но моята философия е първо пилота, след това всичко друго - железата могат да помогнат, но не и да почувстваш колата и да вземеш 100% от нея, когато и да е, където и да е, с каквата и кола да си...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След кат опрочетох кой кой е, се усетих че просто в главата имената ви са ми омотани, иначе като представа кой кой е и какво прави съм ОК :)хвани ония книжки и бой по главата :) Интересно ми е че много от нещата и аз бих ги направил както той ги прави, просто забелязвам неща които определено бърка и според мен не го осъзнава и по този начин скопява колата.Примерно, сравнително рядко я оставя да ходи на където си иска и се бори с нея след като завоя е свършил.А и момента дето за малко да се завърти.... сигурно аз съм извратен, но като усетих че не си владея добре колата настрани се изнервих много и се почнаха ръчни докато не усетих как да я спирам преди камшика. Особено ако реши да се ползва усилено trail-braking тази практика ще му е много полезна.

Тая писта не е много бавна и отчасти го разбирам ако бърка в техниката си с волана - ако се държи на него в завоите

Не, погледни кардрите, говоря за максимално навиване на волана в track-out зоната комбинирано с едно или няколко подавания на газ (подаване, грубо недозавиване, връщане на газта, подаване, ..... )Това не е свързано с държенето за волана. Пък и подпирането на десния крак на мъртвия педал може доста да намали нуждата от държене за волана.п.с. Тази година ако мога ще събера повече онборд кадри от мойто каране и ще можем да си анализираме на воля, пък и най-накрая някой да вземе и мен да ме покритикува малко, че май имам назряла нужда от критика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя път е Пламен :) Най-полезното нещо което открих за сега е камерата която снима както мене така и пистата. Въпреки, че може би камерата малко лъже от ъгъла, щото реално аз поне виждам нещата по-малко по друг начин. Та гледайки видеото и аз лично си открих доста грешки, които ако компенсирам сигуро ще сваля още 2-3 секунди минимум. В момента има 2 места на които правя по-груби грешки. 1. На първия завой след старт финалната права в опита си да изляза бързо от завоя подавам малко повече газ отколкото трябва а там пистата е доста ьлъзгава и колата почва да недозавива и най-вероятно затова неумишлено се опитвам да завивам повече отколкокто трябва и да си играя с газта. Първия път като отидох на тая писта беше още по-трагично, като по едно време се усещах че навивам волана почти до край и познай после как се изправя в С-ката. По-тоя повод имаше доста емоции :) След като почнах да спирам с trail-braking тоя път намалявам доста повече скороста и е достс по-добре. Целта за там за следващия път е максимално късно спиране и вземане на завоя още по-бавно за да мога да вляза и изляза по-бързо след това от С-ката на пълна газ чак до следващия десен преди "змията", а не да намалявам в първия С понеже от голямата скорост го взема по-широко отколкото трябва. 2. Другата грешка е на завоите след втората права преди т.н. bowl-turn или по точно проблема ми е след него. И брата и аз забелязах, че излишно се изнасял в ляво за десния като мога направо след bowl-a да го сека. Тоя завой го вземам на пълна газ, но кофтито ми е че точно по средата ми свършва 2-ра скорост и трябва да превключа на 3-та и е много кофти като едвам се държа в седалката. Даже имам еретичната идея другия път да експериментирам bowl-a да го взема на 3-та вместо на 2-ра и газ до дупка чак до първия от С-ката горе на баира където ми поднесе задницата. Там ми се струва, че също така ненужно намалявам за да включа 2-ра. Също така ми е ясно, че давам ненужно газ в завоите от коети губя сцепление и ми свирят доста гумите и съм на ръба, но за това има време. Това е ч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.speedventures.com/results/Default.aspxEvent Date: 5/10/2008 - Streets of Willow Springs Full Course with Bowl and Blowpass CCWPlamen Simeonov 17 - 11ти отзад напред.Обиколките само на брат ми:http://www.speedventures.com/results/Defau...?id=-2147192185

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21/06/2008 - Redline open track dayТъй като спука предна гума трябваше да търси нови предни. Сегашните са Falken Azenis RT615. Нямаше време да поръча пак такива и взема Nitto NT01. Доста хора карат с такива и могат да се сравняват с Toyo RA-1 или Proxes R888 - т.е. полуслик, който е и street legal. Първите две сесии кара с Nitto-то отзад и на двата клипа се чува как пищят предните гуми - understeer, но поносим. Другите 3 сесии послуша съвета ми от предната вечер и сложи Nitto-то отпред, а Falken-а отзад. Като полуслик, Nitto-то има доста по-голямо сцепление - и съответно забавлението започна - колата придоби "лек" oversteer. По-малкото сцепление отзад, заедно със задна стабилизираща щанга от TypeR, неопитност с "палава" задница и резултата 3 излизания от пистата. Ето видео от 4те сесии (2 - 5):2ра сесия (11:30 - преследване на Porche 944):http://www.vimeo.com/12237533та сесия (8:20 - преследване на BMW M3):http://www.vimeo.com/12456014та сесия (2:35 - oversteer по средата на завоя и излизане от пистата; 3:57 - вероятно мръсни гуми от предното излизана и още едно завъртане):http://www.vimeo.com/12117725та сесия (6:30 - излизане от пистата):http://www.vimeo.com/1223801

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...