Jump to content

Recommended Posts

Здравеите.Преди няколко дена колата ми започна да загрява и да изхвърля антифриз през разширителниа съд на радиатора.Помислих си че е от термостата и го смених но нямаше ефект.Приатели ми казаха че в момента има много термостати ментета.Върнах този които купих и взех нов но пак същото.Отидох до една морга и взех термостат директно от двигател,сложих го и колата започна да държи нормална температура,но след 2 дена пак започна да загрява.Сега карам без термостат и температура не качва никаква,но разхода на гориво стана главозамаиващ.Става въпрос за црх-2ген д16а8.Моля ви помогнете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sebulba

Колега, като беше с някой от термостатите, да си забелязал загуба на охладителна течност ?Перката за принудително охлаждане имаш ли представа включва ли при определена температура ?Колко пъти колата изхвърли антифриз през разширителния съд, вследствие загряване ?Кога обикновено започва да загрява - при градско или извън градско каране ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитура колега. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

А проверили капачката на радиатора? Защото тя е двупосочен клапан, който може да се е прецакал и да не може да достигне до работно налягане. И тогава извърля охладителна течност от разширителния съд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Моят съвет е да долееш достатъчно охлаждаща течност и не затваряи капачката на радиатора палиш и с леко форсиране наблюдаваи гърловината за качката ако излизат мехурчета въздух значи е заминала гарнитурата на главата. И клапаните на капачката са важни както каза колегата.Успех и дано няма мехурчета :rolleyes::D

Редактирано от REX_TAXI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото,утре 6те проверя дали излизат мехур4ета,дано не е гарнитура :P а да се размина само с капа4ка на радиатор ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде стига за всичко да вините гарнитурата. Човека е казал че след като е почнал да кара без термостат проблема вече го няма. Ако беше от гарнитура то нямаше да има значение дали е с термостат или без него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изхвърля ли вода, проблема е 90% гарнитурата на главата! отиди на газ анализатор да ти тестват дали имаш изгорели газове в антифриза. знам че няма да ти се иска това да е проблема, само че статистиката не е на твоя страна. аз имах същия проблем, като четох мненията, все ми се искаше да е вярно нещо по-леко и аз тръгнах по термостати, капачки, водни помпи и кво ли не, но проблема се оказа познай какъв - ГАРНИТУРА НА ГЛАВА. та ... отиди на газ анализатор, спестяваш време, нерви и пари. ако се окаже че няма газове, тогава вече търси проблема другаде. успех !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

за съжаление и аз имах такъв проблем... оказа се гарнитура на главата :lol:

Редактирано от djmck

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...