Jump to content
Accord F18A3

Колектор 4-2-1 на Акорд 1,8

Recommended Posts

Здравейте колеги,Искам да питам първо какво ви е мнението за ебейските колектори като например за този http://cgi.ebay.com/ebaymotors/94-97-Honda...3QQcmdZViewItemПритеснява ме, че тръбите изглеждат да са с различна дължина, а доколкото знам трябва да са еднакви.Освен това искам да питам дали някой е пробвал само с колектор 4-2-1 без да подменя останалата част от генерацията дали има ефект- дали се покачва мощността или се обезмисля цялата работа. Не ми се иска да става шумна колата и за това не искам да слагам проходни гърнета. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Accord F18A3

Ехоо,никой ли не е пробвал колектор 4-2-1 без да маха резонаторното и крайно гърне?Или пък си мислете- "тоя пък с тая гондола къде е тръгнал да вдига мощността"А бе и аз си го мисля, но пък ме кефи колицата, а и в момента няма кинти за по-мощна хонда.В тая връзка да се похваля, че съм със спортен филтър КиН конусен и с иридиеви свещи.Айде моля, драснете некое мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest assfull

не мисля че си заслужава да си даваш парите,щом няма да сменяш назад.ефекта няма да се получи както трябва и разликата ,ако има такава ще е минимална.просто с по големият колектор ще имаш добро празнене,но след това потока ще срещне една ''тапа'' и край ,всичко свършва.след като не желаеш колата ти да става шумна,по добре не си давай парите само,без по голям размер тръби назад и проходни гърнета няма да ти се получи. това бих те посъветвал :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е то4но така :angry: Лук4о е възхитен от новия колектор на Акорда на брат му! Нека оба4е той да разкаже :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено има ефект спортния колектор, дори и само с проходно гърне след него. А чак толкова шумна няма да стане, за сметка на това се развърта по-бързо двг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при акорда как стоят нещата, фабричния ти колектор какъв е? пак ли е 4-2-1 или е 4-1.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....аз на сивик 1.3 карах така само с 4.2.1 колектори всичко назад беше оригинално колата отначало по дръпваше,но на драг като се пусках като,че ли коли които преди биех по лесно после ме понастигаха.....иначе малко я покарах само по колектори много ми хареса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при акорда как стоят нещата, фабричния ти колектор какъв е? пак ли е 4-2-1 или е 4-1.

оригинално е 4-1 при моя.Карал съм с проходно гърне един нисан имах, макар че не беше "ремус" а някво турско и не ми се иска да си слагам пак тампони в ушите на дълъг път. А и спортаната генерация ме кара да карам постоянно бързо и агресивно, а нещо като че ли ми отмина тоя период. Благодаря за мненията, надявам се Лукчо да се изкаже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. като гледахме в e-bay имаше поне 200 различни вида колектори за тая серия двигатели :) - едни изглеждат чудесно , а други трагично .. ще дам пример за двете , но тоя който ти си харесал е от добрия тип2. за разликата не мога да говоря , защото на брат ми стария колектор беше сцепен и подобрение е нормално да има , а и други неща оправихме в същия момент ... измерването от своя страна пък май беше безкрайно грешно :)3. най-голямата тапа е самия колектор - всичко друго е леко преоразмерено и подобрението от него трябва да е доста по-малко4. от 4-1 на 4-2-1 не знам дали няма да има и рязане - да си кажат масторите5. колектора също променя звука на колата , но към добро :)аз съм доволен и мисля че си струва 220-те лева :) още повече, че това беше единствената алтернатива защото не намерих оригинален на старо... но нямам никаква идея колко ще устиска тая "неръждавейка" .. може да са 10 години , може да са 2 , а ако е заварена кофти може и 6 месеца :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...