ReSPecT 121 #1 Публикувано 1 Май, 2008 Искам да питам възможно ли е да се сложи на мотор D16Z9 блок от D15.. и евентуално ще омалее ли колата много като си ползвам моята скоростна кутияи всичко останало че нещо не мога да си намеря д16 и ако няма да е голяма разликата да си купувам един блок 1.5 и да си прая колата.А и наи вече ме интересува ще има ли някакви главоболия в смисал преправяния. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #2 Отговорено 1 Май, 2008 (Редактирано) няма ли да падне степента ?( ще трябва шлаиф)ина4е с 1.5 ще стане по малко мощност от колкото е била..а за кутията ти то даже на 1.5 са по дълги скоросите(на някои) ) Редактирано 1 Май, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #3 Отговорено 1 Май, 2008 Възможно е .Ползваш блока от D15 а главата си слагаш от D16 ,единствено от блока трябва да махнеш масло ограничителя между 2 и 3 цилиндър .Погледни тази тема http://www.honda-tech.com/zerothread?id=554053 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ReSPecT #4 Отговорено 9 Май, 2008 Някои не може ли да даде снимка на блока къде точно се махат тези канали и мога ли директно да си сложа моята глава на д15 блока или трябва някакъв шлаиф както писа колегата по горе и някакви настроики на електрониката трябва ли да се правят или колата ще си работи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ReSPecT #6 Отговорено 9 Май, 2008 А това нещо се вади по някакав начин ли ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #7 Отговорено 9 Май, 2008 Ето малка извадка от статията :If you have a D15 block (or any D-series block with an oil jet for that matter), you need to make sure that you remove the oil jet between cylinders 2 and 3 when you do this swap. If you don’t, you won’t have VTEC. I forgot to pull the oil jet out the first time. You won’t get a code, your ECU will say your solenoid is fine and everything is working great but VTEC will not actually engage. Make sure you remove the oil jet. I took a screw, screwed it into the oil jet, and then pulled it out with a pair of pliers. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #8 Отговорено 9 Май, 2008 А относно електрониката трябва ли да правя нещо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #9 Отговорено 9 Май, 2008 Много благодаря на колегата АМД че помага в проекта. RESPECT! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #10 Отговорено 10 Май, 2008 Е нали за това сме тук да си помагаме относно електрониката предполагам ,че можеш да ползваш от D16Z6 .Нека някой каже по точно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #11 Отговорено 10 Май, 2008 Колега извиняваи но ако може да обясниш на български за тва чудо дето се вади как точно става защото на англииски много не го разбрах Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iceman 40 #12 Отговорено 10 Май, 2008 Степента на сгъстяване се повишава на 10,1 или 10,2/1. Като се сложи Z6/Z9 глава на Д15 блок. Онова което се маха, е ограничителче за потока на маслото, което при ВТЕК-а пак си го има, но е вътре в главата, след втек-клапана, а на Д15Б2/7 е в блока и лесно се маха. Ако забравиш да го махнеш - просто няма да ти вкл втек-а. Иначе за swap-a ще ти трябват само ремъка от Д16 и гарнитура за такъв. Наслука.А с твоя блок какво се случи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #13 Отговорено 10 Май, 2008 Ами моя блок е тъжна картинка о6те като смених маслото на колата да уточня италянка е ми се разтракаха биелни лагери отворихме мотора и се оказа че едната ми биела и е превартял лагера и се едно няма лагер и е износена до такава степен че не може да държи нов лагер шииката е пре... и се оказа че и вала е пукнат блока прегряван и така на татака сега съм си дал главата да и сменят гумички да я напаснат и раибероват ако има нужда и чакам в понеделник един мотор да доиде и се моля да е читав Д15Б7. А имам въпросче още едно съединителя ми е свършил какъв да взема? В смисал мисля че за д15 и д16 са еднакви но в магазина ми казаха че имали разлика та така де какъв да взема след като сам с кутия от д16 и блока ще е д15? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #14 Отговорено 10 Май, 2008 зависи от маховика който ще ползваш и броя шлици на сегашния ти съединител. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #15 Отговорено 10 Май, 2008 маховика от д16 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #16 Отговорено 10 Май, 2008 Може и от д15 да сложа зависи кое е по добрия вариант и заслужава ли си да си олекотявам маховика че ми предлагат и се 4удя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #17 Отговорено 11 Май, 2008 Какви свещи трябва да и сложа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #18 Отговорено 11 Май, 2008 Сложи тези които ги дават стандартно за Z6 /Z9 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #19 Отговорено 12 Май, 2008 Някои знае ли за съединителя какъв трябва да е и какъв маховик да ползвам от д15 или от д16? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #20 Отговорено 12 Май, 2008 ползвай си маховика на д16 и си купи нов съединител като този който имаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #21 Отговорено 12 Май, 2008 ползвай си маховика на д16 и си купи нов съединител като този който имаш.Мерси за отговора колега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #22 Отговорено 12 Май, 2008 Може ли някои да обясни с какво да извадя въпросната тапичка между 2и3-ти цилиндър на резба ли е развива ли се дърпа ли се мерси предварително зса отговорите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ReSPecT #23 Отговорено 12 Май, 2008 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demon #24 Отговорено 13 Май, 2008 Вкарваш едно винтче, леко навиваш, за да се заклини резбата в дупката и дърпаш маслоодраничителя нагоре, за да го извадиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #25 Отговорено 13 Май, 2008 По телефона като ти казах че се вади лесно, що не ми вярваш дори с пинсета или с тънка отверка можеш да я извадиш. Не го мисли, като му дойде времето ще разбереш че излиза лесно. няма резби няма нищо, само едно о-пръстенче я държи в дупката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #26 Отговорено 21 Май, 2008 (Редактирано) Моля за спешна помощ така да обясня кво става сглобихме колата мотора запали с 1вия път форсирахме го на място няма проблеми но в движение колата беше по бавна и от жигули та местихме делкото мислихме че в центровката е проблема и местим караме местим караме и при едно изцепване на газта до 6к мотора огасна и до там не ще да пали повече и това е имате ли на идея какво може да е.Маистора ми се съмнява за ударени клапани възможно ли е? Редактирано 21 Май, 2008 от ReSPecT Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #27 Отговорено 22 Май, 2008 Агренажният ремък правилно ли е зацепен ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #28 Отговорено 22 Май, 2008 Ами зацепването го прави маистора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #29 Отговорено 22 Май, 2008 ами говори си с майстора и разбери как е зацепил ангренажа. Това е най лесно за объркване и при по-големи грешки наистина ще удари клапаните.Измерете конпресията, проверете дали има искра и дали се подава гориво. Това с въртенето на двигателя на ръка е добре да се прави преди да се запали колата. Веднъж задъртяна на стартер ако има проблем с клиренсите, вече ще е късно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Martin Raynov 29 #30 Отговорено 22 Май, 2008 Релето на помпата виж! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #31 Отговорено 23 Май, 2008 каде се намира колега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ReSPecT #32 Отговорено 23 Май, 2008 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #33 Отговорено 23 Май, 2008 Главното реле проверява ли го ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #34 Отговорено 23 Май, 2008 Не съм не знам къде е кажете ми къде се намира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #35 Отговорено 23 Май, 2008 Компресията е 16,1 /?!?!?!? КАК СТАНА ТОЛКОВА МНОГО ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest AMD #36 Отговорено 23 Май, 2008 долу при предпазителите ,в ляво свали го и презапои спойките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #37 Отговорено 23 Май, 2008 Компресията е 16,1 /?!?!?!? КАК СТАНА ТОЛКОВА МНОГО ?!ще го направи да работи и на дизел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #38 Отговорено 23 Май, 2008 Ами компресията стана толкова голяма защото главата на в-тека е по ниска или блока на 1.5 по къс едното от 2те е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #39 Отговорено 23 Май, 2008 (Редактирано) защо ли нещо ме навежда на мисълта за 98 -100 октана бенз.. !?че трябва да караш не ти ли чука аванса дето се вика .. Редактирано 23 Май, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #40 Отговорено 24 Май, 2008 (Редактирано) Някои пат на ниските обороти ми чуква леко при трагване и то не всеки път ще пробвам как ще се държи с 100 октана.Някои знае ли как да си направя капака за адренажния ремък че не става нито от 1.6 нито от 1.5 трябва да вадя флекса маи. Редактирано 24 Май, 2008 от ReSPecT Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове