Jump to content
Guest west bam

Каква Хонда бихте ми препоръчали :) ?

Recommended Posts

Guest west bam

Еми колега и двата двигателя са супер който вземеш няма да съжаляваш само, че 1.6 вече е VTi a не VTEC :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) Как точно го разбра това за 1,6 и vti,че нещо не схващам :P .....(не друго,ами да не объркаш човека) :P извинете ,за офтопика.а ,по темата....ами колега предполагам,че за Сивик говориш :) ....понеже " ще си тарся хонда след 96та" е много общо...кажи точен модел и колегите,които имат такива ще ти кажат по-подробно за двигателите :P .....айде Успех! Редактирано от beneton4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко суха теория и от мен (по специално за модела Civic, като се има предвид двигателите които споменаваш):

Начи 1.5VTEC -115 к.с. си се води икономичен, така че тва е варианта ако търсиш икономията, като все пак е и VTEC което знаи че малко или много след определени обороти си понавървява прилично. Мисля че се монтира на седана, хечбека с 3 врати(и двете са произвеждани в Япония), както и на английския хечбек с 5 врати(англииски щот се произвежда в Англия :) ). Не се монтира на купето (щатско производство).

Колкото до 1.6 мотора, там вариантите са няколко както и каросериите. Начи ти си писал VTEC, което автоматично отписва два от 1.6 моторите, а именно този със 105 к.с. монтиран на купето (то на купето и двата монтирани мотора са 1.6, но единия е тоя 105к.с. без VTEC, другия пак е 1.6, но вече е VTEC и е 125к.с - можеш да го срещнеш из форума като "малкия VTEC"), както и 1.6 - 113(или беше 114 или 115)к.с. пак без VTEC, който се монтира на английския хечбек с 5 врати. До тук всички изброени мотори са едновалови с по 16 клапана.

Така, остават 1.6 VTEC моторите, които те интересуват, а те са два: SOHC VTEC (или едновалов) - 125 к.с., който както вече стана дума се монтира на купето, както и на английския хечбек, както и на Civic CRX Del Sol. Тоя мотор май е най-добрия едновалов мотор на хонда в клас до 1.6 монтиран през този период.

Така редно е да спомена че има и един мотор 1.6(не съм сигурен дали е VTEC) който се монтира на японския хеч и е 114-115 к.с., но е много рядък и мисля че е само с автоматична скоростна кутия - вариатор.

И тук идваме до истината за която всеки Хонда фен мечтае и сънува, както и аз в това число, а именно B16A2 1.6 DOHC VTEC - 160 к.с., за които писа и колегата West Bam, само да поясня че той пак си е VTEC мотора, просто се монтира на модификация означавана VTi (нещо като GSi при Опел, много екстри и най-мощния мотор). Това май е върха на технологията на хонда моторите в този клас (в този ред на мисли Европа е малко ощетена, защото японската версия на този мотор е с индекс B16B и е 185 к.с.). Монтира се на японския хечбек с 3 врати и на японския седан, както и на Civic CRX Del Sol (но той едва ли те интересува сега). Върви много, но и повече харчи съответно. Недостатъци: много трудно се намира и струва два пъти повече от Civic с който и да е друг двигател, с изключение, може би, на 1.8VTi DOHC VTEC(споменат в следващия абзац).

Купето няма VTi версия(поне за Европа), а английския хечбек VTi е с 1.8 DOHC VTEC двигател 169 к.с.(акцизен, поради което), сходен с този на Хонда Интегра Тайп Ар, но това е друга тема. Още англииския модел има и комби версия, Aerodeck се води и й се монтират май сички мотори (без 1.6 DOHC VTEC), включително и 1.8 DOHC VTEC. Също на английската се монтира и 2.0л дизел, но не знам чие производство, не е на Хонда.

 

И за да онагледя многообразието на каросерии ето малко снимки:

Honda Civic Hatch 3 врати (Япония): Публикувано изображение ; Honda Civic Sedan 4 вати(Япония): Публикувано изображение ;

Honda Civic Coupe (USA): Публикувано изображение ; Honda Civic Hatch 5врати (Англия): Публикувано изображение ;

Honda Civic Aerodeck (Англия): Публикувано изображение ; Honda CRX Del Sol (Не знам къде се сглобява): Публикувано изображение .

 

Надявам се да съм бил изчерпателен и с не много грешки. Ако има такива моля колегите да ме поправят за да не заблуждаваме хората.

 

П.С. Би ли споделил, на лични, мнение за тази корса която караш, защото приятелката ми се е ориентирала към корсите поради съотношението цена-качество-екстри-година на производство и на мен ми се струва че този 1.4 мотор е най удачният избор, както може би и 1.2 16V. Ще съм ти благодарен ако ми драснш някой ред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Как точно го разбра това за 1,6 и vti,че нещо не схващам :P .....(не друго,ами да не объркаш човека) :P извинете ,за офтопика.а ,по темата....ами колега предполагам,че за Сивик говориш :) ....понеже " ще си тарся хонда след 96та" е много общо...кажи точен модел и колегите,които имат такива ще ти кажат по-подробно за двигателите :P .....айде Успех!

ок колега ама още малко и ще ме сбиеш :P нека по компетентните се изкажат :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нека по компетентните се изкажат

Да-де!

Правила за "Технически Въпроси": 1. Даването на невярна информация е "подсъдимо" tongue.gif . Ако не сте сигурни в нещо, по-добре замълчете. На всички ни се случва да сгрешим, но не прекалявайте с налучкването защото подвеждате колегите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички че са отзовахте :offtopic:,zarrick аз ти благодаря много за изчерпателния отговор, да за Сивик имах предвид, ама явно много ми са е спяло и сам пропуснал да кажа, тоя дългия сивик значи бил англичанка много ма кефи купето направо къса :blink:, та относно корсата аз смятам да я продавам, тя принцип е на бащатата но аз са занимавам с нея, еми до 190 сам я натискал общо взето сам доволен, мойта само че си е c14nz моно инжекцион 60 коня , 95та края, НО-ABS,хидравлика,2 аирбега ,ел стъкла на предните 2 врати, централно заключване, отделно сам и прайл пълно каско и газова уредба сам и слагал ;), хубава кола е за градът, вчера и до добрич я пробвах в завоите добре се даржи, само че корсата ми е 4-врати- зимата гореше като ламя докат изключи смукача луда работа, аз до до даскало я карах до 5 километра тя таман зела да загрява и спирам ;) , кола за спокойно каране е ;) , ако още нещо те интересува питай няма проблем ;)Притяснява ме САМО едно нещо, части за хондетата намират ли са и за горе долу от порядака на какви цени говорим, знам че хондата е желязна кола но се пак е машина, всичко може да стане ? И какво означение трябва да търся в големия талон че на хонди сам мн бегъл ? имам предвид както корсата ми c14nz :PP.s Aверчето от Варна някой може да го знае жумела му викат има Хонда баш 1.6 ВТИ 160 коня 9500 оборота, само че хондата му няма номера не е регистрирана, вика куките като ма подгониха в градът направо ги намлях, само че тас хонда от Италия я бяха взели кони окачване с споон пружини с 15ки направо късаше :offtopic:

Редактирано от PazzO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво означение трябва да търся в големия талон че на хонди сам мн бегъл ? имам предвид както корсата ми c14nz :offtopic:

За двигателите тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=2527 Доста са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пффф 1 бира от мен имаш ей ся кат са стопли като идвам кам слънчев бряг ще намина :offtopic::blink: Хах момчета куриоза ся като разгледах двигателите са сетих за прелюда, карам от варна кам селото ми близнаци посока Бургас, и едн кара 5 километра зад мене по фаровете вечерта на "джуган" ми заприлича 140 150 км/h туй неса отделя от мен и ма изпреварва и баш прелюда с 2та карба малеее направо са поклоних на количката :offtopic:

Редактирано от PazzO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да добавя към изчерпателния отговор на колегата zarrick че в Европа има 6 генерация купе с Б16А2 двигател. В момента живея в Англия и тук се срещат такива макар и рядко ( и да си кажа честно са ми голяма слабост както на повечето колеги във форума). Не мога да дам точна информация дали са произведени за европейския пазар или са импорт от Япония но си мисля че ако бяха импорт двигателя нямаше да е Б16А2 а някоя от модификациите за японския пазар (примерно Б16Б ако не се лъжа). Но факт е че ги има.

Редактирано от Civic-D15B2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да добавя към изчерпателния отговор на колегата zarrick че в Европа има 6 генерация купе с Б16А2 ...Не мога да дам точна информация дали са произведени за европейския пазар или са импорт от Япония но си мисля че ако бяха...

мдаа, т. нар. Si, което е USDM (САЩ)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да добавя към изчерпателния отговор на колегата zarrick че в Европа има 6 генерация купе с Б16А2 ...Не мога да дам точна информация дали са произведени за европейския пазар или са импорт от Япония но си мисля че ако бяха...

мдаа, т. нар. Si, което е USDM (САЩ)
Не ми се вярва да е така колега и ще ти кажа защо първо нали се сещаш че USDM колите са с лява дирекция никой нормален англичанин няма да внесе тук кола с лява дирекция това не е България и тук не обръщат волани По вероятно е да си я поръча от Япония и да си спести разходите по обръщането и без това тук е пълно с JDM хонди. Второ самите купета които между другото са 99-2000 година произведени (след фейслифта) се водят ВТИ. По скоро допускам че е произведена много малка серия такива

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B16B мисля че се слага само в Honda Civic Type R EK9, която е само за JDM пазара. Колкото до купето и аз мисля че е щатско, но може би е с такъв волан произведено за UK пазара поради търсенето. Но по принцип UK пазара не го коментирам защото там са много различни нещата. А за обръщането на волана не си прав. В UK се обръщат волани и то сигурно си е цял разработен бизнес, имайки предвид по ниските цени там, по редките за Европа модели и търсенето на такива от континентална Европа. А ако не е така, начи няма достатъчно далновидни хора там. Ето ви една идеика за тези които искат да развиват бизнес там. Сигурен съм че няма да се оттърват от клиентела.

Редактирано от zarrick

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър

та относно корсата аз смятам да я продавам, тя принцип е на бащатата но аз са занимавам с нея, еми до 190 сам я натискал общо взето сам доволен, мойта само че си е c14nz моно инжекцион 60 коня :

....че за какво ти е Хонда щом с Корсата правиш 190 и е 60 коня :offtopic: то моя Втек едвам прави 160,а е два пъти по мощен :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

та относно корсата аз смятам да я продавам, тя принцип е на бащатата но аз са занимавам с нея, еми до 190 сам я натискал общо взето сам доволен, мойта само че си е c14nz моно инжекцион 60 коня :

....че за какво ти е Хонда щом с Корсата правиш 190 и е 60 коня :offtopic: то моя Втек едвам прави 160,а е два пъти по мощен :offtopic:
ЕЕЕ колега недей така че ще разобедиш момчето :blink: Като търсиш няква Хонда не бързай търси някоя да е запазена и гледана кола, казвам го от личен опит :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...