sdd_pz 0 #1 Публикувано 22 Април, 2008 Адски проблем с хонделката ми несъм я карал от 2 години вече само чат-пат и чувам гласа когато запали. Доста хора ми казват а и като следя темите в форума за синдрома на Д15 много лосша работа хора не го пожелавам на никой горд собственик на иначе перфектен двигател някои ще каже има и по-перфектен верное има понеже ми е първата хонда и първия двигател ............ абе първата любов ръжда не хваща. Та стига толкова приказки че стана като втора част на титаник. С риск да се повторя ще ви кажа какво прави колата пали от време на време когато си поиска(През ден,месец,година.Странна работа). Като успее да запали (умирам от кеф като я чуя) се почва едно глъхнене едно чудо и така до днес. Сън не ме лови вижте в колко сам постнал темата Моля някои ако има решение на проблема ми като изклиуцхим смяна на двигатели,моно инжекци и тем падобни да натисне най-близкия бутон за лс и да ми пусне съобщение обещавам че освен с възнаграждението за труда които е положил ще ходи 3 дена на четири крака. Сменени : Вода ,Масло,Маслен фитър,Бензинов,Въздушен,Кабели имам два чифта,много свещи не е от тях със сигурност, ремък,ролка,комутатор,резервно делко,няма катализатор то по точно генерацията цялата е в мазата и какво ли още не е сменено в рамките на тези 2 години.Важно е да отбележа че сам много благодарен на miHo че дойде момчето и като спец подходи към ситуацията с колата ми. Дойде и започна да отхвъля сякакви варянти едно по едно а не като някои маистори които гледат да земат парата па другото не е важно. И тои беше едиствения които не ме е било страх да не омаже нещо. Доста се промени състоянието след намесата му кум хубаво разбира се но уви пуста Д15-ка откак навърши 18 г. (пълнолетие) си прави каквото иска.Така че благодарности на miHo, на всички които са дали съвет , и на тези които ще дадът сега след темата. Благодаря за вниманието. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lbh 1 #2 Отговорено 22 Април, 2008 Здравей, не си дал никаква информация какво по точно се случва. Ако трябва да стрелям в тъмното бих казал главно реле. Върти ли стартера когато неще да пали, светва ли жълтата лампа (ако да, какъв код показва) ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #3 Отговорено 22 Април, 2008 Мен ми мирише на 'презапояване' на платката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sdd_pz 0 #4 Отговорено 22 Април, 2008 Здравей, не си дал никаква информация какво по точно се случва. Ако трябва да стрелям в тъмното бих казал главно реле. Върти ли стартера когато неще да пали, светва ли жълтата лампа (ако да, какъв код показва) ?Стертера е 6 точки (върти си нормално) сменян е и той скоро. Проблема е че пали когато иска. преди 3-4 дена я запалихме за пъри път от може би 6 месеца но глъхне си яко от 2000 до 4000 сигурно ги прави за 5 сек (това като се натисне рязко) ако натискаш като баба се изфорсира много добре почто както трябва но след намесата на miHo преди това не ставаше проверихме доста неща както и всички датчици и буксички. Грешки няма имаше но я оправихме буксата на единия ижектор. След 2-ва дена човъркане и паленв свърши и бензина. Взехме и бензинче сипахме и оттогава до днес неще да запали цент.Следваща работа ще да е да проверим релето. Случаино попаднах на този линк и ми светна за релето http://www.askmehelpdesk.com/cars-trucks/f...-post-9924.htmlБлагодаря за предположенията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lbh 1 #5 Отговорено 22 Април, 2008 Здравей, не си дал никаква информация какво по точно се случва. Ако трябва да стрелям в тъмното бих казал главно реле. Върти ли стартера когато неще да пали, светва ли жълтата лампа (ако да, какъв код показва) ?Стертера е 6 точки (върти си нормално) сменян е и той скоро. Проблема е че пали когато иска. преди 3-4 дена я запалихме за пъри път от може би 6 месеца но глъхне си яко от 2000 до 4000 сигурно ги прави за 5 сек (това като се натисне рязко) ако натискаш като баба се изфорсира много добре почто както трябва но след намесата на miHo преди това не ставаше проверихме доста неща както и всички датчици и буксички. Грешки няма имаше но я оправихме буксата на единия ижектор. След 2-ва дена човъркане и паленв свърши и бензина. Взехме и бензинче сипахме и оттогава до днес неще да запали цент.Следваща работа ще да е да проверим релето. Случаино попаднах на този линк и ми светна за релето http://www.askmehelpdesk.com/cars-trucks/f...-post-9924.htmlБлагодаря за предположенията.За непаленето трябва да се види дали е електрически проблема или горивен. Струва ми се че е горивен, чува ли се бензиновата помпа за 2 сек като дадеш на контакт (докато свети жълтата лампа)? Когато не пали, взимаш едно шише бензин с дупка на капачката (около 2 кърфици дебела), отваряте капака на интейка и докато някой държи на старт друг пръска бензин в интейка. Ако пак неще трябва да се види за искра на свещите - идеалния вариант е със строб-лампа щото с нея се вижда не само дали има искра, но и дали се подава когато трябва.А щом не дърпа на ниски обороти като се настъпи много вероятно аванса на запалването да не е добре. Първо вижте дали ангренажния ремък е зацепен както трябва, след това дали аванса на запалването е Ок (регулира се с въртене на делкото, трябва строб лампа). Щом знаеш английски изтегли си repair manual за д15б2 от нета там е описано кои белези да гледаш в какви положения и вообще всичко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #6 Отговорено 22 Април, 2008 (Редактирано) Здравей, първото нещо което ми направи впечатление е че я палиш много рядко тая кола а едва ли подменяш бензина. Той си е калпав още в бензиностанцията, а ако престой в резервоара половин година сигурно няма да запали дори с кибритена клечка (източи малко и пробвай) сигурно ще пуши като нафта.Колкото до главното реле, ако не си го презапоявал още...това трябва да ти е първата работа. Редактирано 22 Април, 2008 от chopper1969 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sdd_pz 0 #7 Отговорено 22 Април, 2008 Здравей, не си дал никаква информация какво по точно се случва. Ако трябва да стрелям в тъмното бих казал главно реле. Върти ли стартера когато неще да пали, светва ли жълтата лампа (ако да, какъв код показва) ? Стертера е 6 точки (върти си нормално) сменян е и той скоро. Проблема е че пали когато иска. преди 3-4 дена я запалихме за пъри път от може би 6 месеца но глъхне си яко от 2000 до 4000 сигурно ги прави за 5 сек (това като се натисне рязко) ако натискаш като баба се изфорсира много добре почто както трябва но след намесата на miHo преди това не ставаше проверихме доста неща както и всички датчици и буксички. Грешки няма имаше но я оправихме буксата на единия ижектор. След 2-ва дена човъркан Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sdd_pz 0 #8 Отговорено 22 Април, 2008 Пропуснах да попитамhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=21592Значи ли че от шлайфането на главата се оправила и нема глъхнене? Писах лс на пича ама не отговаря затова питам тук.И още нещо ходих на скоро до Хонда в Пловдив обесних им какъв е проблема и ми казаха че е за регулаж на клапаните. Как мислите вие? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cK1 28 #9 Отговорено 23 Април, 2008 И още нещо ходих на скоро до Хонда в Пловдив обесних им какъв е проблема и ми казаха че е за регулаж на клапаните. Как мислите вие?За съжеление не мога да помогна ... хубавото за реглажа на клапаниете е , че е ефтин - 20-40 лева(горе-долу) не повече ...А така или иначе трябва да се прави на 50к км .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове