Jump to content
sdd_pz

Д15Б2

Recommended Posts

Адски проблем с хонделката ми несъм я карал от 2 години вече само чат-пат и чувам гласа когато запали. Доста хора ми казват а и като следя темите в форума за синдрома на Д15 много лосша работа хора не го пожелавам на никой горд собственик на иначе перфектен двигател някои ще каже има и по-перфектен верное има понеже ми е първата хонда и първия двигател ............ абе първата любов ръжда не хваща. Та стига толкова приказки че стана като втора част на титаник. :ph34r: С риск да се повторя ще ви кажа какво прави колата пали от време на време когато си поиска(През ден,месец,година.Странна работа). Като успее да запали (умирам от кеф като я чуя) се почва едно глъхнене едно чудо и така до днес. Сън не ме лови вижте в колко сам постнал темата ;) Моля някои ако има решение на проблема ми като изклиуцхим смяна на двигатели,моно инжекци и тем падобни да натисне най-близкия бутон за лс и да ми пусне съобщение обещавам че освен с възнаграждението за труда които е положил ще ходи 3 дена на четири крака. ;) Сменени : Вода ;),Масло,Маслен фитър,Бензинов,Въздушен,Кабели имам два чифта,много свещи не е от тях със сигурност, ремък,ролка,комутатор,резервно делко,няма катализатор то по точно генерацията цялата е в мазата и какво ли още не е сменено в рамките на тези 2 години.Важно е да отбележа че сам много благодарен на miHo че дойде момчето и като спец подходи към ситуацията с колата ми. Дойде и започна да отхвъля сякакви варянти едно по едно а не като някои маистори които гледат да земат парата па другото не е важно. И тои беше едиствения които не ме е било страх да не омаже нещо. Доста се промени състоянието след намесата му кум хубаво разбира се но уви пуста Д15-ка откак навърши 18 г. (пълнолетие) си прави каквото иска.Така че благодарности на miHo, на всички които са дали съвет , и на тези които ще дадът сега след темата. Благодаря за вниманието.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, не си дал никаква информация какво по точно се случва. Ако трябва да стрелям в тъмното бих казал главно реле. Върти ли стартера когато неще да пали, светва ли жълтата лампа (ако да, какъв код показва) ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Мен ми мирише на 'презапояване' на платката :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, не си дал никаква информация какво по точно се случва. Ако трябва да стрелям в тъмното бих казал главно реле. Върти ли стартера когато неще да пали, светва ли жълтата лампа (ако да, какъв код показва) ?

Стертера е 6 точки (върти си нормално) сменян е и той скоро. Проблема е че пали когато иска. преди 3-4 дена я запалихме за пъри път от може би 6 месеца но глъхне си яко от 2000 до 4000 сигурно ги прави за 5 сек (това като се натисне рязко) ако натискаш като баба се изфорсира много добре почто както трябва но след намесата на miHo преди това не ставаше проверихме доста неща както и всички датчици и буксички. Грешки няма имаше но я оправихме буксата на единия ижектор. След 2-ва дена човъркане и паленв свърши и бензина. Взехме и бензинче сипахме и оттогава до днес неще да запали цент.Следваща работа ще да е да проверим релето. Случаино попаднах на този линк и ми светна за релето http://www.askmehelpdesk.com/cars-trucks/f...-post-9924.htmlБлагодаря за предположенията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, не си дал никаква информация какво по точно се случва. Ако трябва да стрелям в тъмното бих казал главно реле. Върти ли стартера когато неще да пали, светва ли жълтата лампа (ако да, какъв код показва) ?

Стертера е 6 точки (върти си нормално) сменян е и той скоро. Проблема е че пали когато иска. преди 3-4 дена я запалихме за пъри път от може би 6 месеца но глъхне си яко от 2000 до 4000 сигурно ги прави за 5 сек (това като се натисне рязко) ако натискаш като баба се изфорсира много добре почто както трябва но след намесата на miHo преди това не ставаше проверихме доста неща както и всички датчици и буксички. Грешки няма имаше но я оправихме буксата на единия ижектор. След 2-ва дена човъркане и паленв свърши и бензина. Взехме и бензинче сипахме и оттогава до днес неще да запали цент.Следваща работа ще да е да проверим релето. Случаино попаднах на този линк и ми светна за релето http://www.askmehelpdesk.com/cars-trucks/f...-post-9924.htmlБлагодаря за предположенията.
За непаленето трябва да се види дали е електрически проблема или горивен. Струва ми се че е горивен, чува ли се бензиновата помпа за 2 сек като дадеш на контакт (докато свети жълтата лампа)? Когато не пали, взимаш едно шише бензин с дупка на капачката (около 2 кърфици дебела), отваряте капака на интейка и докато някой държи на старт друг пръска бензин в интейка. Ако пак неще трябва да се види за искра на свещите - идеалния вариант е със строб-лампа щото с нея се вижда не само дали има искра, но и дали се подава когато трябва.А щом не дърпа на ниски обороти като се настъпи много вероятно аванса на запалването да не е добре. Първо вижте дали ангренажния ремък е зацепен както трябва, след това дали аванса на запалването е Ок (регулира се с въртене на делкото, трябва строб лампа). Щом знаеш английски изтегли си repair manual за д15б2 от нета там е описано кои белези да гледаш в какви положения и вообще всичко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, първото нещо което ми направи впечатление е че я палиш много рядко тая кола а едва ли подменяш бензина. Той си е калпав още в бензиностанцията, а ако престой в резервоара половин година сигурно няма да запали дори с кибритена клечка (източи малко и пробвай) :lol: сигурно ще пуши като нафта.Колкото до главното реле, ако не си го презапоявал още...това трябва да ти е първата работа.

Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Здравей, не си дал никаква информация какво по точно се случва. Ако трябва да стрелям в тъмното бих казал главно реле.

Върти ли стартера когато неще да пали, светва ли жълтата лампа (ако да, какъв код показва) ?

 

Стертера е 6 точки (върти си нормално) сменян е и той скоро. Проблема е че пали когато иска. преди 3-4 дена я запалихме за пъри път от може би 6 месеца но глъхне си яко от 2000 до 4000 сигурно ги прави за 5 сек (това като се натисне рязко) ако натискаш като баба се изфорсира много добре почто както трябва но след намесата на miHo преди това не ставаше проверихме доста неща както и всички датчици и буксички. Грешки няма имаше но я оправихме буксата на единия ижектор. След 2-ва дена човъркан

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснах да попитамhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=21592Значи ли че от шлайфането на главата се оправила и нема глъхнене? Писах лс на пича ама не отговаря затова питам тук.И още нещо ходих на скоро до Хонда в Пловдив обесних им какъв е проблема и ми казаха че е за регулаж на клапаните. Как мислите вие?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо ходих на скоро до Хонда в Пловдив обесних им какъв е проблема и ми казаха че е за регулаж на клапаните. Как мислите вие?

За съжеление не мога да помогна ... хубавото за реглажа на клапаниете е , че е ефтин - 20-40 лева(горе-долу) не повече ...А така или иначе трябва да се прави на 50к км ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...