Jump to content
bObChU

рязане на пружини

Recommended Posts

значи колега викаш доволен си от тия пружинки!При мен след тунинга отпред е ниска колкото кутия цигари и 2 пръста,значи искам да я мъкна нали,щото тва разтояние между калниците е отвратително,но искам да е мининално!колко може минимално с тея регулиращите имаш ли идея?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колегипреди време работих в завод за пружини като термист, и мога да ви кажа нещичко :lol: Пружините работят обикновенно натегнати до някакъв размер- Ho например, и са изчислени за конкретния автомобил- формата може да им е различна, но силата (кг) варира около 350- 400 кг (в зависимост от автомобила) при крайно работно свиване. Когато се срежат пружините, им се променят условията на работа: Hо се променя- макар и с 2 навивки, и съответно и кг, на които трябва да издържа пружината намаляват. Всичко това предполагам оказва вредно влияние върху амортисьорите и всичко, свързано с носещата част на колата.Рязането определено не може да отвърне пружините- те се отвръщат на около 400 градуса, а при рязане се нагряват само 1-2 мм- което не оказва никакво влияние върху свойствата им. айде със здраве

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи колега викаш доволен си от тия пружинки!При мен след тунинга отпред е ниска колкото кутия цигари и 2 пръста,значи искам да я мъкна нали,щото тва разтояние между калниците е отвратително,но искам да е мининално!колко може минимално с тея регулиращите имаш ли идея?

Можеш до милиметри да регулираш те са на ситна резба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не си ме разбрал колега въпроса ми беше като сложа тия пружини колко възможно най-малко мога да я смъкна и колко е хода на регулиране в мм.????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ReSPecT

Хода им е около 12см може да си направиш колата по висока от оригиналното може и по ниска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Олеее, ще падна от стола!! Бива ли толкова разсъждения за.... НИЩО !! :rolleyes: Сякаш от това зависи живота на Bobchu и е решение, което ще промени живота му завинаги ?!?!Bobchu, виждал съм и Редактирано от Чавдар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стоковите от ВТИ предните са даже по-високи заради по-тежкия двг (така ми казаха) и може да се получи обратен ефект - да щръкне още повече :)от някой бях чул, че оригиналните от Прелюд 4 са по-ниски от сток на Сивик и май ставали - мисля, че от Драгич-а :o ако някой е сигурен може да каже, че и на мен за отзад ми е зора - доста съм висок

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За регулируемо окачване знам какво представлява! Но за пръв път чувам само за "регулируеми пружини"…

Някой може ли да ми обясни повече за тях и да даде малко повечко инфо и снимки за тези "регулируеми пружини"…?! Поздрави и весели празници на всички!Публикувано изображение

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Birchoo, тези така наречени "регулируеми пружини", за които питаш се поставят на сток амортисьор.

Публикувано изображение

Другото, което знам за тези регулируеми пружини е, че когато се поставят на сток амортисьор колата става прекалено твърда и подскача.

Според мен най-добрия вариант са си истинските койловъри или т. нар. регулируемо окачване.

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=59702

Редактирано от Георги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...