Jump to content

Recommended Posts

Здравейте, от известно време колата ми пука ужасно при потегляне, спиране и при бавно въртене на волана(на място). Майсторите казват, че ходовата част е перфектна, но не могат да открият от къде е пукането. Най-силно се чува когато колата е карана 20 - тина километра. Пукането го усещам долу в краката около педалите. Моля, ако някой се е сблъсквал с такъв проблем да сподели своя опит.пп колата е 6 г хечбек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

накраиник, шарнир, рейка... нещо в този порядьк

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

накраиник, шарнир, рейка... нещо в този порядьк

Най- интересното е, че тези неща са бетон, а и то не е чукане а пукане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

спирачен апарат......????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

спирачен апарат......????

И това не е, защото пукането го има и на място когато въртя плавно волана. Самият шум наподобява много, когато си натиснал спирачката на голям наклон и я отпуснеш много бавно се чува триенето на накладката в диска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шарнир и то долен според мен. При мен със същите симптоми се оказа това. Шарнира не тропаше а само скърцаще както ти описваш.

След смяната му проблема изчезна :rolleyes:

Редактирано от emod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шарнир и то долен според мен. При мен със същите симптоми се оказа това. Шарнира не тропаше а само скърцаще както ти описваш.

След смяната му проблема изчезна :rolleyes:

Е да де, ама преди месец са ми сменени десен горе и долен и онзи ден левите горен и долен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пукането го усещам долу в краката около педалите.

При смяната на шарнирите, провери ли външните кормилни накрайници на рейката? Рейката ти трябва де е хидравлична. Пукането може да идва и от изсъхнал (липса на смазване) вътрешен накрайник.При разклащане на колата има ли го отново това пукане? или е само при въртене на волана?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пукането го усещам долу в краката около педалите.

При смяната на шарнирите, провери ли външните кормилни накрайници на рейката? Рейката ти трябва де е хидравлична. Пукането може да идва и от изсъхнал (липса на смазване) вътрешен накрайник.При разклащане на колата има ли го отново това пукане? или е само при въртене на волана?
Външния накрайник е проверен. Рейката е хидравлична. Кокото до вътрешния накрайник той си е с маншон как би могла да изчезне смазката? Пукането го има при неравности, потегляне, спиране и въртене на волана(но не винаги).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до 15 мин ще ти пусна снимки :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

накрайника

Публикувано изображение

 

под маншона

Публикувано изображение

 

сферата

Публикувано изображение

 

Ако е изсъхнала може да скърца там (предположение :rolleyes: )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре де, при теб този накрайник скърцаше ли при потегляне?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема беше долен десен шарнир. Нямам проблем с накрайника на рейката. След като си сменил всички шарнири и външните кормилни накрайници са ти наред, това за момента е последното място за което се сещам че може да създава проблема със скърцането.

Факта ще скърца говори за задиране и/или липса на смазване някъде по кормилната ти уредба или окачване ти. Изброените по-горе шарнири, накрайници и рейката са най-дейните участници в тази история - "Самият шум наподобява много, когато си натиснал спирачката на голям наклон и я отпуснеш много бавно се чува триенето на накладката в диска".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мене ми се получаваше зверслко пукане от разварена шпилка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мене ми се получаваше зверслко пукане от разварена шпилка

Тази шпилка къде се намира, пак ли е някъде по рейката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз имах подобен проблем преди 4 години с предната ми кола Mitsubishi Lancer. В Ратола ми сменяха тампоните на стабилизиращата щанга и някои други дребни работи по предницата и няколко дена по-късно започна да се чува странен звук от предницата, и по-точно се усещаше сякаш в краката. Ходих на два сервиза, гледаха предницата и ми казват нищо ти няма, всичко е наред! А звука се чуваше точно при потегляне и спиране. Накрая един приятел ми каза, че най-вероятно е от разхлабен преден мост! Пак отидох в сервиз и пак същив отговор - всичко е наред. Казах им да пристегнат болтовете на моста - не вярват. Накрая качих майстора и го разходих, та и той чу за какво става въпрос /междувременно пукането се засилваше!/. Стегнаха болтовете, взеха ми 5 лева и проблема се реши! Разбра се и от какво е: В Ратола са ги развивали за да монтират тампоните, но затягането трябва да стане на канал - т.е. колата да е стъпила на гумите си, а да не е вдигната на повдигач, защото тогава пружините натискат моста и не могат да се оберат всички луфтове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kyryl

Хмммммм първото нещо, което майсторите направиха е да затегнат всички болтове, включително и тези на моста, но го направиха на подемник.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а реглаж мина ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има подемници, които са като платформа, вдигат колата чрез гумите - потърси такава или канал с хубава видимост! От биалетките не е със сигурност, моите се обаждат леко, но не и при потегляне и спиране. Ако чуваш пукането в краката, пак затегни болтовете на моста, но както ти казах - при натиснати от тежестта на колата пружини!Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kyryl

На реглаж не съм ходил, но ще последвам съвета на IVAN_M и ще отида защото там имат такъв подемник.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шарнир и то долен според мен. При мен със същите симптоми се оказа това. Шарнира не тропаше а само скърцаще както ти описваш.

След смяната му проблема изчезна :drunk:

И при мен така!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На реглаж не съм ходил, но ще последвам съвета на IVAN_M и ще отида защото там имат такъв подемник.

Днес ходих и всичко си беше стегнато, майстора който я преглежда каза, че пукането идва от единия от тампоните на десния носач. Утре ще ходя при друг майстор да видя той какво ще каже. Редактирано от kyryl

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шарнир и то долен според мен. При мен със същите симптоми се оказа това. Шарнира не тропаше а само скърцаще както ти описваш.

След смяната му проблема изчезна :lol:

И при мен така!

 

Правилно, след преглед от трети майстор, се оказа долен шарнир (нищо,че беше на по-малко от месец :lol: ).
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...