BraveHeart 0 #1 Публикувано 17 Април, 2008 (Редактирано) Момчета имам CIVIC VTEC 114к.с 96 ,обаче не съм свикнал да я карам.примерно на миналата ми кола пускам 4та на 3000 обората и след време тя сама си стига до 170 ,а сега на 3000 обората на 4та ,почти не вдига обороти и скорост ,а само 6уми спортния филтър и не върви много (100 - 120). Е на 3та на 3000 е доста по-различно,качва обороти и скорост.Можетели да ме посъветвате как най-пълноценно да карам колата си за да я чувствам като спортен автомобил,без да я ръчкам като тъпанар.Защото още не съм синхронизирал оборотите , скоростта и предавките. А и ако можете да ми обесните графиката http://www.capa.com.au/dyno_honda_civic_cx...lx_96_eaton.htm Мерси много Редактирано 17 Април, 2008 от Adrian Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I.Ivo 4 #2 Отговорено 18 Април, 2008 това са коли с малък по обем двигатели и за да имаш мощност трябва да я караш на високи обороти, аз като изпреварвам агресивно отива стрелката до 6500-7000 и това не е проблем за колата, те преди 4000RPM нямат мощност. моят двигател е D14A2 на stok е 95кс. сега е малко повече, и като я карам агресивно:на 1-55км.на 2-96км.на 3-към 140км. и чак тогава на четвърта или пета. за да усетиш че караш спортен автомобил трябва да я ръчкаш "като тъпанар" от 4000 нагорене караш немски дизел че да караш между 2000-3000RPM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #3 Отговорено 18 Април, 2008 кви са тия въпроси - искаш ли да върви, газ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #4 Отговорено 18 Април, 2008 кви са тия въпроси - искаш ли да върви, газ Мда,особенно ако прекъсвача ти е на 8600,като на gin-a !Вярно е мнението на колегите пауъра е след 4000об.,а най-добре след 5500 като се включи VTEC. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #5 Отговорено 18 Април, 2008 ....стига бе моята от 60км/ч като съм на 5-та и натисна си ускорява доста прилично,колата му е 115 коня и ако 4-та да не може да ускори от 3000об. ,че тя старата ми 1.3 ускоряваше Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest bat'koko #6 Отговорено 18 Април, 2008 Просто си сменяйте предавките след 4000-4500 оборота и ще ви тръгнат колите както тряб ва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BraveHeart 0 #7 Отговорено 18 Април, 2008 Момчета днес бях до Велико Търново и тръпката е супер готина на 3та 150, на 4та 190 супер яко е .Ама трябва да се кара в оборити , иначе нищо.Мерси много заа отговорите , цече съм си доволен от колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Ashes #8 Отговорено 19 Април, 2008 Иначе е икономия, не е нищо ! Не ръчкаш, не гори, ръчкаш и гори, но малко ! Има си предимства... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stancho #9 Отговорено 20 Април, 2008 Момчета днес бях до Велико Търново и тръпката е супер готина на 3та 150, на 4та 190 супер яко е... ей тва е то магията иди го обяснявай на някой дет кара "БЕЕМВЕ" колко е яко... никога няма да те разбере Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #10 Отговорено 20 Април, 2008 сори за вече бруталния офф топик, само да отговоря на колегата ами то който кара бързо си кара независимо дали на 6000 оборота с хонда или с нещо друго..аз примерно "магията" си я усещам всеки ден като вдигна по неволя 3500-4000 оборота на първа и оттам ме човърка да си я настъпя до червеното.. 0-60 ГАААЗ, после 3-та и релакс пак си е магия, пак си е Хонда, пак си е безопасно (долу-горе) пийс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #11 Отговорено 20 Април, 2008 Момчета днес бях до Велико Търново и тръпката е супер готина на 3та 150, на 4та 190 супер яко е...ся като ти литна колата да не вземе да се пребиеш някъде умната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове