Jump to content
slus4o©

Търси се .......

Recommended Posts


Здравейте Плевенчани,

Често ви идвам на гости и едно аверче мноо ама мноо иска да падне от Хондата ми,
обаче аз съм с АГУ, 15 джанти и А/С което доста ме забавя 100-така го правя за около 11с.


Затова му викам че ще му намеря майстора, да но де :(:dry:
Ако някой иска да му начука немската кошница нека се обажда тук или на лични, ето я и нея:


Публикувано изображениеVS Публикувано изображение


Объем двигателя .............................................................. 1896 см3.............................. 1493 см3
Мощность ......................................................................... 130 л.с. .............................. 90 л.с.
При оборотах .................................................................... 4000 .................................. 6000
Крутящий момент .............................................................. 310/1900 н*м ..................... 119/4700 н*м
Система питания ................................................................ Дизель Н.В ...................... Моновпрыск
Наличие турбонадува ........................................................ Турбонаддув .................. -
Газораспределительный механизм ...................................... ohc ................................ ohc


ПС.. Ето ви една стара дръпка, Немска печка VS Японски осак

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тоя Пасат ако не го жалят ще отцепи всяка стокова д15б2 виждал съм Бора ТДИ 110 коня как отлепя даже си мисля,че и старта няма да може да му вземетеhttp://www.vbox7.com/play:651013b7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vanko_2

И на мен ми се върти нещо такова в главата :) . Возил съм се в такъв пасат само че 110 коня и си вървеше доволно а пък 130 коня... Де да знам д15-ката бая ша се озори с дизеловото животно. Единствения проблем на пасата е че върви от 2000 до 3500 оборота ;).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Возил съм се в Октавия 130 кс и наистина яко се стрелкаИмам чувство че върви колко голфа ми а той е 150 ксА пък и винаги тисе струва че скоростта е по-голяма когато се возиш отколкото когато тиси зад волана !!!:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е 1.9 110 коня хондата ще бие с добър шофер,ама ако е 130 коня хондата ще падне много лошо,имах преди 1.5 хонда даже беше със спортен филтър,права тръба и спортно гърне и съм се пробвал и със 110 и със 130 коня ауди,ами какавото и да правех 130 коня аудито си ма пляскаше на харабия:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Дам наистина работата доста клони към Пасата :rolleyes:

все пак си мисля че ако Сивика е на 13 цола и колата е читава,
понеже на първа младост, би трябвало да му държи до 3-та скорост


ПС Илюзурно при Дизелаците се получава заблудата за разтърсващо ускорение понеже тялото се залепя още при 2000 об/мин когато се запалва турбината докато при бензина нещата се получават по равномерно, има и друг голям минус при дизелите заради големия въртящ момент и рационалното му използване инжинерите блъскат скоростните кутии с доста 'дълги скорости' а да не говорим че дизела над 3500 е умреляк от всякаде и въобще не набира, докато ластика при бензина особенно Хондовия е от 3500 до 6500

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като се замисля найстина ако е на 13ки хондата има шанс,аз бях с някви 15ки(боклук марка) и бяха супер тежки и 130 коня аудито ма би кола и половина 2 и то както казва Слусчо на 3та,бе трябва да са пробва иначе няма как да разберем:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се намери читава Д15-ка ще и е много трудно да пребори пасата, пробайте 100 октана и добавка и може и да има шанс :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никакьв шанс за хондата!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при дизелите заради големия въртящ момент и рационалното му използване инжинерите блъскат скоростните кутии с доста 'дълги скорости' а да не говорим че дизела над 3500 е умреляк от всякаде и въобще не набира, докато ластика при бензина особенно Хондовия е от 3500 до 6500

... стига с тия дълги скорости при дизелите бе брат ... скоростите се подбират според въртящия момент ... понеже предавателните числа на кутията .. умножават(редуцират) въртящия момент ти имаш 119 ... а пасата 310 ... тва значи че може да си позволи да има 2 пъти по-дълги скорости и пак да има 1,5 пъти по голям момент ... понеже момента си му е 3 пъти по голям от твоя ... кво да направим че дизела е по калоричен от бенза ? намери ся предавателните числа на пасата и ще смятаме ... на сивика ги знаем ... да не говорим ,че ти имаш пик от 119 .. при 4-5 000 оборота .. а пасата има 310 .. от 2-4500 примерно .. Редактирано от chavdu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...