doggy 183 #1 Публикувано 14 Април, 2008 ами кво да ви кажа колеги,добре че беше Драго,и Митака да позабършат малко дограмата,от 260 на 280мм си е чудо,колата измина 3км и спира перфектно ,а не е сработила още,който има проблем с спирането да не се чуди,тва е най добрия вариант(може би и най- евтиния)за да има колата добри контри,особено с нещо по така под капака,но и като цяло,че досега не съм чул някой да е супер възхитен от спирачките на Хонда(от по обикновенните хонди)пп.специални благодарности към Драгича,Vitec inside luda и още няколко приятели за просветлението Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Dragi4 #2 Отговорено 14 Април, 2008 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Dragi4 #3 Отговорено 14 Април, 2008 Румба ако може6 да върне6 тея накладки и да вземе6 не6то по-истинско 6е може6 да захапва6 геврека Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #4 Отговорено 14 Април, 2008 Драго знам ама не моа да стъпя на крака още от разходи,за начало си е супер,спират по добре от старите,а не са разработени,много се усеща,абе досега не помня да съм бил доволен от спирачки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ashes 3 #5 Отговорено 14 Април, 2008 (Редактирано) Честито! Вече ще започнеш и да кацаш, че с тая кола ... Редактирано 14 Април, 2008 от Ashes Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #6 Отговорено 14 Април, 2008 Венци и теб ще те огреее Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #7 Отговорено 16 Април, 2008 Дай снимки, параметри,дисковете и апаратите от ква кола са?Имаш ли абс?Или вървиш по стъпките на Драгич? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #8 Отговорено 16 Април, 2008 А какви са моите стъпки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #9 Отговорено 16 Април, 2008 Хубаво е да се спомене не само за дисковете 4е са 280мм ами и апаратите освен 4е са от ВТИ Б18Ц4 са и с големина на буталото 57мм,накладките са големи колкото на 2-литровите Акорди(бензиновите)съвсем скоро 6е ги сравниме и с на Н22 от Прелюд Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest darius #10 Отговорено 17 Април, 2008 Драгича беше комбинирал дискове 280мм от Г60 и апарати от Легенда.Въпроса е кво се случва с абс,май трябва да се изключи.Мислех си на мойта да присадя задни дискове от Акорд (2.0л бензин),но ме посъветваха просто да сложа прорязани дискове отпред и спирането ще се подобри.Това и съм поръчал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Dragi4 #11 Отговорено 17 Април, 2008 (Редактирано) За6то 6те трябва да маха6 АБС-а Ско правих проба задния апарат на Акорда 2.0 бенз и на 1,6 ВТИ са еднакви като големина на буталото и накладката.Сложи 262м диск отзад с апарат от Прелюд Н22 или Английско ВТИ.Принципно с хубави накладки и нарязани дискове 6те се подобри спирането оба4е с по-голям диск 6е намали6 и нагряването.Ако сега мога да си намеря апарати от Легенда 6е бацна 330 мм дискове отпред Редактирано 17 Април, 2008 от Dragi4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ashes 3 #12 Отговорено 17 Април, 2008 (Редактирано) Преди малко с Румен, установихме, че апарати и дискове от Прелюд 4-та генерация, НЕ СТАВАТ на Сивик 5-та генерация Поне, няма да станат без преправяне(планки) ! Редактирано 17 Април, 2008 от Ashes Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #13 Отговорено 17 Април, 2008 Венци......НЕ СИ пробвал апарати от 4-та генерация а от 3-та Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Ashes #14 Отговорено 17 Април, 2008 Моя грешка, пиша глупости ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #15 Отговорено 17 Април, 2008 Драгича беше комбинирал дискове 280мм от Г60 и апарати от Легенда.Въпроса е кво се случва с абс,май трябва да се изключи.Мислех си на мойта да присадя задни дискове от Акорд (2.0л бензин),но ме посъветваха просто да сложа прорязани дискове отпред и спирането ще се подобри.Това и съм поръчал.пич кво общо има с АБС-а,тва са глупости,няма как дисковете и апаратите да ти пречат,ти не сменяш полуоски,а и да сменяш като имат гривните за АБС-а нямаш грижи.пп.Венци от 3-та генерация пробвахме,от 4-та нямаше как,1-во че са на 114,3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ashes 3 #16 Отговорено 17 Април, 2008 Да бе, знам. Написах го поинерция . Поне ще спестим на някой занимавката ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Aleksandyr #17 Отговорено 18 Април, 2008 (Редактирано) Браво ,браво.Според мен ъпгрейд на спирачките трябва да е първото нещо кето трябва да направи човек който ще си прави колата самолет.А тук мога и аз да се похваля и да споделя ,че който е с прелюд BB3 може да сложи без никакви проблеми апарати и дискове от BB2 и BB1 ,говоря за 4та генерация прелюд.П.П. А нарязани дискове къде могат да се намерят в Б-я ? Редактирано 18 Април, 2008 от Aleksandyr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #18 Отговорено 19 Април, 2008 замислям се за още един проект ама...старите ми дискове с апаратите отзад+хидравлична ръчна спирачка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #19 Отговорено 19 Април, 2008 А да питам как ги пасна апаратите ,с адапотри(преходници) към старите уши ?Или ряза и заваря нови уши? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове