Jump to content
doggy

280мм дискове

Recommended Posts

ами кво да ви кажа колеги,добре че беше Драго,и Митака да позабършат малко дограмата,от 260 на 280мм си е чудо,колата измина 3км и спира перфектно ,а не е сработила още,който има проблем с спирането да не се чуди,тва е най добрия вариант(може би и най- евтиния)за да има колата добри контри,особено с нещо по така под капака,но и като цяло,че досега не съм чул някой да е супер възхитен от спирачките на Хонда(от по обикновенните хонди)пп.специални благодарности към Драгича,Vitec inside luda и още няколко приятели за просветлението :rolleyes::cool:;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Румба ако може6 да върне6 тея накладки и да вземе6 не6то по-истинско 6е може6 да захапва6 геврека :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драго знам ама не моа да стъпя на крака още от разходи,за начало си е супер,спират по добре от старите,а не са разработени,много се усеща,абе досега не помня да съм бил доволен от спирачки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Вече ще започнеш и да кацаш, че с тая кола :rolleyes: ...

Редактирано от Ashes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венци и теб ще те огреее :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай снимки, параметри,дисковете и апаратите от ква кола са?Имаш ли абс?Или вървиш по стъпките на Драгич?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какви са моите стъпки :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е да се спомене не само за дисковете 4е са 280мм ами и апаратите освен 4е са от ВТИ Б18Ц4 са и с големина на буталото 57мм,накладките са големи колкото на 2-литровите Акорди(бензиновите)съвсем скоро 6е ги сравниме и с на Н22 от Прелюд

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

Драгича беше комбинирал дискове 280мм от Г60 и апарати от Легенда.Въпроса е кво се случва с абс,май трябва да се изключи.Мислех си на мойта да присадя задни дискове от Акорд (2.0л бензин),но ме посъветваха просто да сложа прорязани дискове отпред и спирането ще се подобри.Това и съм поръчал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

За6то 6те трябва да маха6 АБС-а :unsure: Ско правих проба задния апарат на Акорда 2.0 бенз и на 1,6 ВТИ са еднакви като големина на буталото и накладката.Сложи 262м диск отзад с апарат от Прелюд Н22 или Английско ВТИ.Принципно с хубави накладки и нарязани дискове 6те се подобри спирането оба4е с по-голям диск 6е намали6 и нагряването.Ако сега мога да си намеря апарати от Легенда 6е бацна 330 мм дискове отпред

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко с Румен, установихме, че апарати и дискове от Прелюд 4-та генерация, НЕ СТАВАТ на Сивик 5-та генерация :)!!! Поне, няма да станат без преправяне(планки) ;) !

Редактирано от Ashes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венци......НЕ СИ пробвал апарати от 4-та генерация :) а от 3-та

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ashes

Моя грешка, пиша глупости :) !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драгича беше комбинирал дискове 280мм от Г60 и апарати от Легенда.Въпроса е кво се случва с абс,май трябва да се изключи.Мислех си на мойта да присадя задни дискове от Акорд (2.0л бензин),но ме посъветваха просто да сложа прорязани дискове отпред и спирането ще се подобри.Това и съм поръчал.

пич кво общо има с АБС-а,тва са глупости,няма как дисковете и апаратите да ти пречат,ти не сменяш полуоски,а и да сменяш като имат гривните за АБС-а нямаш грижи.пп.Венци от 3-та генерация пробвахме,от 4-та нямаше как,1-во че са на 114,3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, знам. Написах го поинерция :) . Поне ще спестим на някой занимавката :D !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Aleksandyr

Браво ,браво.Според мен ъпгрейд на спирачките трябва да е първото нещо кето трябва да направи човек който ще си прави колата самолет.А тук мога и аз да се похваля и да споделя ,че който е с прелюд BB3 може да сложи без никакви проблеми апарати и дискове от BB2 и BB1 ,говоря за 4та генерация прелюд.П.П. А нарязани дискове къде могат да се намерят в Б-я ?

Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

замислям се за още един проект ама...старите ми дискове с апаратите отзад+хидравлична ръчна спирачка :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да питам как ги пасна апаратите ,с адапотри(преходници) към старите уши ?Или ряза и заваря нови уши?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...