AMD 347 #1 Публикувано 9 Април, 2008 Свали и почисти EACV-то След смяната на всмукателния колектор обезвъздуши ли хубаво системата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #2 Отговорено 9 Април, 2008 (Редактирано) факт е че имам ново EACV, перфектно обезвъздушена самообезвъздушаваща се система, нови капачка и палец на делкото, нови свещи, нови кабели, нови филтри (сичко оригинал), леко зачистени дросел и смукателен колектор, пробвана STP добавка за гориво, зачистени клеми на акумулатора, и проблема както описания горе си го има чат пат. имам и една вечна тема отпреди по този същия въпрос. всички спекулации по всички хонда форуми съм прочел, само не съм изтърбушвал разните му там ламбди и регулатори за налягане на бензина вече. драмата е пълна.тука някакви тъмни хонда сили са замесени. Редактирано 9 Април, 2008 от gin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #3 Отговорено 9 Април, 2008 ...Вдигнах ги и сега са на 900,но пак от време на време падат до към 400-двигателя притриса и /сигурно компа/ги вдига пак до към 800-900?...Би ли казал как ги вдигна и с какво ги премери?"Моторчето" е електромагнитен клапан (EACV) управляван от ECU-то посредством ШИМ (широчинно-импулсна модулация) сигнал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sa8o 63 #4 Отговорено 10 Април, 2008 а-а , същия проблем при мене. Свиквай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ganchev 54 #5 Отговорено 10 Април, 2008 (Редактирано) И аз го имах тоя проблем преди 2 дни. При мен се оказа от бензина. Май са сложили повечко вода от обикновенното, смених бензиностанцията, сложих бензин, разбълниках и след 40 км се оправи. Като я пуснех поинерция също си ги губеше оборотите, дори светлините ми намаляха. Въпросният воден бензин беше от ЛукОйл. Редактирано 10 Април, 2008 от Ganchev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ursus #6 Отговорено 10 Април, 2008 ...Вдигнах ги и сега са на 900,но пак от време на време падат до към 400-двигателя притриса и /сигурно компа/ги вдига пак до към 800-900?...Би ли казал как ги вдигна и с какво ги премери?"Моторчето" е електромагнитен клапан (EACV) управляван от ECU-то посредством ШИМ (широчинно-импулсна модулация) сигнал.Ми на дросела нали има едно болтче дето се върти-с него.А пък как ги замерих - уви на око. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest gin #7 Отговорено 10 Април, 2008 С болтчето гласиш базовата "нула". Може да ти е нещо различно от 900 в зависимост от модела. Например 450 об/мин. Надбавката идва байпаса за въздух през EACVто и се управлява хавтоматично. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dumbeca 0 #8 Отговорено 13 Април, 2008 във manual-а пише че от въпросното болтче се регулират оборотите на празен ход като преди да го пипаш трябва да откачиш един сензор.Имах същия проблем и така го разреших.Оборотите се движеха чежду 500 и 1200.. става дума за d15z6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest blueeye #9 Отговорено 13 Април, 2008 Да и аз съм го чел в някакъв менюал, но това НЕ е вярно. Е който иска може да си регулира от там оборотите, нали колите са си ваши. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svetliovelichkov 0 #10 Отговорено 14 Април, 2008 Извинявайте че се намесвам не точно по темата но къде се намира това EACV на D14A4 че май и аз трябва да го почистя.Ако може и снимка.Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svetliovelichkov 0 #11 Отговорено 15 Април, 2008 никой ли не знае каде се намира това нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #12 Отговорено 15 Април, 2008 Може проблема да е елементарен а не в някой датчик При мен беше съсхтото положение. Свалих дроселовата клапа и почистих всико по нея ( беше доста мръсна но това е заради картерните газове което влизат преди нея ) Затова пробвай и този вариант. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ursus 2 #13 Отговорено 15 Април, 2008 (Редактирано) БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ СПОДЕЛИЛИ ОПИТ И ДАЛИ СЪВЕТ! Редактирано 15 Април, 2008 от ursus Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #14 Отговорено 14 Май, 2008 Разглоби и изчисти EACV-то..то е! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове